Nu Online
Momenteel zijn er 618 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Tiffany
Liedje Bij Afgeven Cadeau Ouders
Hallo Bruidjes, Welk liedje nemen jullie bij het afgeven van de cadeau voor de ouders? Onze dj stelde a beautiful day voor van U2 maar is niet echt mijn ding. Tips zijn welkom! Bedankt!
Voorbereiding Reacties: 2 2-9-2013 11:56:58

annelies
op zoek naar Nederlandstalige liedjes
hallo iedereen zoals de titel al verklapt ben ik op zoek naar Nederlandstalige liedjes onze openingsdans is Nederlandstalig van Marco Borsato nu wil ik ook zo'n liedjes eventueel voor intrede van de zaal en mss voor de taart of andere leuke sug...
Voorbereiding Reacties: 7 2-9-2013 11:46:33

Nadia
gratis naar de huwelijksbeurs in Brussel
voor mij is het al gepasseerd en we trouwen overigens in het weekend dat de huwelijksbeurs in Tour & Taxis Brussel doorgaat... maar voor wie plannen had om te gaan: via http://www.shedeals.be/nl kan je blijkbaar een gratis kaart verkrij...
Voorbereiding Reacties: 2 2-9-2013 11:26:38

Eva
Tractatie klasgenootjes?
Hallo iedereen, Wij trouwen binnen 18 dagen en hebben 3 kinderen. Nu bedacht ik ineens dat het misschien de gewoonte is dat de kindjes in de klas trakteren voor het huwelijk van hun ouders (zoals bij een verjaardag). Is dat zo? Standaard t...
Voorbereiding Reacties: 13 2-9-2013 11:07:08

Elen
Audio-visuele voorstelling
Hi bruidjes. Ik wou voor 'entertainment' zorgen en tevens ook wat verpersoonlijking tijdens het avondfeest. Ik had graag een filmpje of powerpoint met muziek in mekaar gestoken voor af te spelen tijdens het eten. Evt met jeugdfoto's van ons etc. M...
Voorbereiding Reacties: 0 2-9-2013 10:31:58

Reeja
Beetje schrik voor laatkomers
Hallo iedereen,  Even schetsen: ik heb dit weekend een zeer leuke vrijgezellenfeest gehad maar ondanks dat iedereen het al 6 maanden wist, hebben nog 6 mensen het laten afweten een paar dagen voor het weekend. Anyhow ik hoop ten eerste dat die ...
Voorbereiding Reacties: 9 2-9-2013 1:27:54

Peggy
Toch een kleine PANIEK
met nog maar 5 dagen op de teller krijg ik nu een kleine paniekaanval. Mijn bedankingen heb ik online besteld op 14 aug. bij weddinggiftshop. Ik kreeg de 16de een mail dat ze 2 weken in verlof waren en dat ze mijn bestelling vanaf 26aug. terug konde...
Voorbereiding Reacties: 6 1-9-2013 22:17:26

Natascha
Trouwkleed maat 36-38 te koop
Nu onze trouwdag er al even op zit hebben we besloten onze kleren te verkopen. Zowel kleed als kostuum Hugo boss. Elk 500 euro Het kleed is ook met onderrok maat small. Ga een poging doen om de link van 2 dehands hier te zetten. http://www.2dehands....
Voorbereiding Reacties: 0 1-9-2013 20:04:16

Julie
Krijtbordje
Verkoopt iemand toevallig zo'n klein bordje waar je met krijt boodschappen op kunt schrijven? Groetjes, Julie
Voorbereiding Reacties: 4 1-9-2013 18:34:03

Kathleen
witte paraplu ?
Hey hey, nog een vraagje... deze keer of iemand een idee heeft waar je zo'n mooie witte paraplu kan kopen? (ik ben van Oost-Vl) Mag zo'n speciale romantische zijn, maar evengoed een eenvoudige witte... Enige probleempje is dat ik hem binnen een ...
Voorbereiding Reacties: 4 1-9-2013 18:30:25

Kathleen
waar kopen van tulle ?
Dag mede-bruidjes :-) ik zou graag enkele versieringen doen (zoals de stoelen van de kerk, aan de  auto, aan de voordeur,...) met tulle. Nu zou ik graag zo'n rol kunnen kopen want per meter vind ik dit nu toch wel echt een gedoe om te kopen.Ik h...
Voorbereiding Reacties: 5 1-9-2013 17:03:23

Peggy
Cava ?
Even een vraagje ; als jullie op het feest gedurende heel de tijd cava konden drinken. Zouden jullie dit dan doen ? Ik krijg vaak hoofdpijn van wijn en zou dus niet alleen het eerste uur maar ook de uren daarna cava willen laten schenken maar onze z...
Voorbereiding Reacties: 10 1-9-2013 16:47:43

Elen
menukaartjes
Hi Bruidjes, Ik ben bezig met het overig drukwerk en zit wat in de knoei met de menukaartjes. Kunnen jullie mij helpen? 1. aperitief: zetten jullie 'hapjes van de chef' erop? Enkel de champagne die gegoten wordt? ook 'versgeperst fruitsap'? Of helem...
Voorbereiding Reacties: 2 31-8-2013 10:57:30

Kristien
1 jaar getrouwd!
Hallo allemaal, Wat is het fijn om nog eens hier te zijn :) Ondertussen zijn wij 1 jaar getrouwd! De tijd vliegt, ik kijk nog vaak terug naar de foto's van onze dag. Zo prachtig! We hebben een paar daagjes weg gepland, maar zou ik ook een kadootje ...
Voorbereiding Reacties: 3 31-8-2013 10:09:31

Lies
zwanger!
Hallo allemaal, Moet even m'n hart luchten. Ben vandaag, na bloedtest, te weten gekomen dat ik zwanger ben en als ik het uitreken zou kindje geboren worden een maandje voor de trouw. Zit met veel twijfels en vragen... Kindje is totaal niet gepl...
Voorbereiding Reacties: 19 30-8-2013 23:30:10
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...