Nu Online
Momenteel zijn er 650 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

anne
Tombeek Plage
Heeft er iemand al een trouwfeest georganiseerd in Overijse, Tombeek Plage? Helaas weinig online referenties te vinden...
Locatie Reacties: 1 16-2-2016 11:26:46

sofie
Ladybird trouwjurk te koop
Mooie trouwjurk van Ladybird , maat 42 . Ik weeg 62 kg en meet 1,62m , maar het kleed kan je redelijk veel aanpassen met de linten op de rug en een band binnen in het kleed . Nieuwprijs 1500€ , prijs is bespreekbaar of doe een goed bod ! Voor mee...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 16-2-2016 8:53:58

sofie
Trouwjurk ladybird
Ik verkoop mijn trouwjurk , maat 42 . Van ladybird . Ik woog 61kg en meet 1,62m de jurk kan wel veel versteld worden door de linten op de rug . Graag nog 450€ voor meer info , sofievercaemer@hotmail.com
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 16-2-2016 8:23:05

Stefanie
Fotolocatie West-Vlaanderen
Hallo, wij trouwen nu in maart en zijn nog wat inspiratie aan het opdoen voor mooie fotolocaties, ook binnen eventueel in de regio's Kortrijk, Roeselare en omstreken. 'k Weet niet of iemand leuke plaatsen kent? Groetjes
Locaties - Fotografie Reacties: 5 15-2-2016 22:37:09

anne
Betaalbare videoreportage - een illusie?
Heeft er iemand de tip voor betaalbare, maar toch mooie videoreportages?Benieuwd!Anne
Video Reacties: 12 15-2-2016 21:25:28

anne
Heerlijckyt van Elsmeren - Geetbets
Hallo,Wij zouden graag in Geetbets ons trouwfeest organiseren, in de Heerlijckyt van Elsmeren. Wie heeft er hier reeds een geslaagd feest georganiseerd en kan ons wat tips geven?We willen graag het binnenplein benutten (eventueel deels tent), maar oo...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 15-2-2016 21:24:25

Sandy
Feestzaal Den Hof Zelzate
Hoi iedereen Zijn er mensen die ervaring hebben met feestzaal Den Hof in Zelzate? Is er ook iemand die me een prijs kan geven, hoeveel het daar ongeveer kost? Groetjes Sandy
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 15-2-2016 20:18:04

Titi
Linea Raffaelli trouwjurk te koop
Hallo iedereen Ik verkoop mijn trouwjurk van het merk Linea Raffaelli, maatje 34. Het is een mooie strapless jurk die kort vooraan is met een sleep achteraan. Je taille wordt zeer mooi geaccentueerd. De jurk zit ook zeer gemakkelijk. Ik heb de j...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 15-2-2016 19:35:49

Sofie
Koetshuis Den Brandt, Wilrijk
Hoi, Ik vroeg me af of hier ervaringen zijn met een feest in koetshuis Zuid van Kasteel Den Brandt? Was het eten lekker, bediening vriendelijk, etc? Was t niet te druk in t park op een zaterdag om bv foto's te nemen enzo? Groetjes, Sofie
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 15-2-2016 18:41:28

ilse
bedankjes
Hey iedereen ik heb een vraagje wanneer worden de bedankjes geven op het feest of 6 weken na het feest? En waar worden de ringen geven tijdens de dienst van de gemeente of tijdens de mis (kerk)?
Ceremonie Reacties: 6 15-2-2016 16:02:37

Lies
supermooi bruidskleed Linea Raeffaelli maat 36 te koop
Beste bruidjes Ik verkoop mijn trouwkleed van het luxueuze merk Linea Raeffaelli in nieuwstaat. Het is een kleed gemaakt uit kant en satijn, maat 36. Het is werkelijk een prachtig kleed dat nauw aansluit en je figuur zeer mooi doet uitkomen. Ik ver...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 15-2-2016 15:41:37

Tina
Waar ceremonie houden?
Hallo, Wij trouwen niet voor de kerk, maar zouden wel een ceremonie geven. Dit regio kluisbergen, oudenaarde, ronse. Iemand een leuk idee waar we dit kunnen doen. Het moet binnen zijn, want het is in de winter .
Ceremonie Reacties: 3 15-2-2016 13:17:08

Tina
Foto locatie regio kluisbergen/oudenaarde/ronse
Hallo Wij trouwen op kerstavond en zijn nog op zoek achter een fotolocatie. Liefst binnen, want dan is het al winter. Iemand leuke ideeën?
Locaties - Fotografie Reacties: 0 15-2-2016 13:06:50

lynsy
animatie receptie
Wij twijfelen nog of we zouden werken met animatie tijdens de receptie. We werken met een vrijzinnige viering, daarna receptie en daarna foodtrucks. We willen van animatie geen clown, goochelaar of bandje, maar iets wat we in elkaar kunnen stek...
Ideeën Reacties: 1 15-2-2016 13:03:15

Silke
Vbridal
Iemand ervaringen met Vbridal? Ik ben hier niet aan het kijken voor een bruidskleed, maar wel voor andere avond en feestkleedjes voor familie en bruidsmeisjes? Bedankt!
Kledij - Suite Reacties: 1 14-2-2016 20:34:21
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...