Nu Online
Momenteel zijn er 642 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Accessoires

Lindsy
trouwschoenen gezocht
Ik zou graag 2de hands van iemand trouwschoenen kopen. Ik heb maat 38. De kleur van mijn jurk is ivoor gecombineerd met een stofje dat een lichtroze schijn heeft. Ik zoek dus ivoor schoenen met een hakje van +/- 6 cm. Die van sophia sposa vind ik...
Kledij - Accessoires Reacties: 2 17-11-2008 22:24:42

Nathalie
Schoenen !!
Hoi lieve bruidjes,ik heb een wondermooie jurk en heb ook fantastische schoenen .... alleen heb ik het in de foute volgorde gekocht !!!! Eerst m'n schoenen en dan pas m'n jurk. En omdat ik mijn jurk zo onverwachts heb gekocht(ik ging enkel maar eens ...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 17-11-2008 13:09:21

Marieke
Trouwschoenen
Dag bruidjes!Gisteren heb ik een LR kleedje gekocht, de schoenen vond ik echter niet WOW, ik ga dus even op zoek naar een ander paar schoentjes :)Waar hebben jullie deze gekocht?Dank je alvastGroetjesMarieke 18/04/2009
Kledij - Accessoires Reacties: 6 16-11-2008 20:18:46

Marie
Prijzen Sophie Sposa
Hallo,heeft iemand een idee van de prijzen van schoenen en sieraden van sophie sposa?(zie www.sophiesposa.com)Bedankt!
Kledij - Accessoires Reacties: 2 15-11-2008 15:04:15

Heide
trouwschoenen LR maat 40 te koop
Hallo,ik ben op 27 september getrouwd en verkoop nu mijn ivoorkleurige trouwschoenen van Linea Raffaeli. Ze hebben een klein hakje en zitten heel comfortabel. Nieuw hebben ze 178 euro gekost. Je kunt een foto bekijken op http://www.kapaza.be/detail/1...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 14-11-2008 16:10:06

els
BeadBeauties: iemand ervaring? (of tips ivm parelketting)
He bruidjes!ik ben nog op zoek naar een parelketting en armband en had al eens iets gelezen over beadbeauties.nl.Heeft iemand hier ervaring mee? Het lijkt me een beetje eng om dit over het internet af te spreken en te ontwerpen, dus ben ik op zoek na...
Kledij - Accessoires Reacties: 3 10-11-2008 13:49:47

Daphne
Verkeerde ringen
Hallo, ik zit met een probleem. Heeft er iemand ervaring met trouwringen die ze niet graag zien. Mijn vriend en ik hebben onze ringen een tijd geleden gekocht maar ze zijn niet volledig naar mijn zin. Wat moet ik doen?
Kledij - Accessoires Reacties: 5 9-11-2008 21:18:52

Zonnebloem
Witte paraplu te koop
Hallo allemaal...Onze dag is gepasseerd, maar we hebben er enorm van genoten. Ik had als voorzorg een grote witte paraplu gekocht voor het geval dat...maar we hebben prachtig weer gehad en dus de paraplu niet nodig gehad. Ik wil hem graag doorverkope...
Kledij - Accessoires Reacties: 1 9-11-2008 11:15:06

Annelies
waardebon ringen
<Hallo, op de trouwbeurs te Brugge heb ik een waardebon gewonnen van juwelier Gallet Claeys te Brugge. Ik heb natuurlijk vorige week al ringen besteld bij fede di oro en bijgevolg sta ik hier met die waardebon. Is er iemand die daar van plan ringe...
Kledij - Accessoires Reacties: 8 6-11-2008 22:44:02

Isabelle
een goede kapper
Hallo,een tip om haar op te steken. Ik heb mijn haar laten opsteken bij Kris coiffure in Ede (Haaltert), echt heel mooi. Een aanrader, zeker als het gedaan is door Liesbeth (de rest kan het ook wel mooi hoor). Ze hebben er al prijzen mee gewonnen, da...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 6-11-2008 15:38:53

Karolien
Trouwschoenen - wanneer?
Heyik wou even vragen of er in trouwschoenen ook winter- en zomercollecties zijn. Ik heb drie weken geleden mn kleedje gekocht, maar ik dacht om minstens tot januari te wachten om mn schoenen te gaan zoeken omdat dan de 'zomercollectie' uit is, maar ...
Kledij - Accessoires Reacties: 2 6-11-2008 11:43:16

Liesbeth
Bruidsschoenen
Hallo Bruidjes,Weet er iemand waar je mooie, niet super klassieke, schoenen kan kopen? Ik ben bij Van Loock langsgeweest, maar vond de schoenen een beetje te klassiek.Bedankt voor jullie reacties.Groeten,Liesbeth
Kledij - Accessoires Reacties: 7 4-11-2008 15:46:49

Liesbet
bruidslingerie regio hasselt
Hey hey,Voor onze trouw op 20 december ben ik nog (dringend) op zoek naar lingerie. Wie kan mij een aantal nuttige adresjes bezorgen? Ons budget is al redelijk krap dus ook alle budgetvriendelijke tips zijn meer dan welkom!
Kledij - Accessoires Reacties: 2 3-11-2008 15:59:16

Nadia
Bruidsschoenen gezocht !
Hallo allemaal, Na het vinden van mijn droojurk is de zoektocht naar mooie bruidsschoenen gestart. Maar ik vind 180 - 200euro heel veel geld voor schoenen die je warschijnlijk maar 1 dagje zal dragen.Kennen jullie winkels/merken waar de prijzen iets ...
Kledij - Accessoires Reacties: 8 3-11-2008 14:55:28

Patricia
Fede di oro
Wij hebben onze ringen bij Fede di Oro besteld, maar nu vroeg ik me af of de doosjes waarin ze de ringen steken mooi zijn? Kan je dit gebruiken voor de ceremonie?
Kledij - Accessoires Reacties: 6 3-11-2008 11:04:57
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...