Nu Online
Momenteel zijn er 440 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Trouwjurk

Tiziana
Aankoopbon gewonnen bij Cermo !!
Dag bruidjes, Ik zit met een leuk en een minder leuk nieuwtje. Ik heb meegedaan aan een wedstrijd om mijn trouwjurk te winnen.  Ik kreeg hiervoor een waardebon twv 2000 euro in de bruidswinkel Cermo Concept in Turnhout. Ik had echter in januari ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 16-4-2012 23:35:00

Tamara
bruidskleed gezocht!!
Hey Dames! Ff en vraagje dat wss al veel gesteld is: Wie kent er in Limburg (of in de buurt) een leuke winkel waar je trouw en/of suitekledij kan kopen voor een schappelijke prijs??
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 16-4-2012 19:07:25

katrien
bovenstukje trouwkleed
Hey bruidjes, Ik ben nu al maanden aan het zoeken naar een wit cashmere of andere fluffy stof bolero truitje om op mijn kleed te dragen...voor het geval het wat frisser is :-s Kan er iemand helpen???zoek maar iemand die dit kan maken en eigelijk wil...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 15-4-2012 10:37:43

sarah
staal
hello, heeft er iemand ervaring met ringen van staal??  wij zijn geen ringdragers... en kheb zonet paar ontwerpen gezien in staal die ik mooi vond...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 13-4-2012 20:14:46

lieselot
Trouwkleed is een ramp...
Pfff...! Wil hier even m'n hartje luchten... Zit beetje in de put... daarnet voor de 3de maal m'n jurk weest passen, en is nog steeds niet goed... De retoucheuze ( kweet nie goe ik het zou schrijven :p ) was zeer onbeleefd. Mijn mouwtjes zijn te klei...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 13-4-2012 18:28:51

Emy
bruidsjurk op vliegtuig
Hey allemaal naar aanleiding van een ander topic mailde ik mijn reisagent ivm het meenemen van mijn kleed op het vliegtuig en een eventuele upgrade nara 1ste klasse. 1ste klasse moet ze aanvragen en kan geweigerd worden. Bruidsjurk kan normaal wel,...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 13-4-2012 12:51:33

Nathalie
Toch een nieuwe bruidsjurk
Dag lieve bruidjes, Vorig weekend had ik mijn issue met m'n trouwkleedje neergeschreven. Uiteindelijk ben ik gisteren samen met mijn schoonmoeder naar JPC collections geweest in Antwerpen en ze hebben mij daar echt heel goed geholpen. Ik heb uite...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 13-4-2012 10:32:47

Sarah
Dilemma trouwkleed
Hallo iedereen, heb dus klein dilemma met mijn kleedje.. Je kan het nl zonder of met bandjes dragen, maar kan niet kiezen wat het mooiste is.. Mijn haar word nog wel opgestoken maar er valt zowiezo een deel over mijn schouders.. Degene die mij verder...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 43 12-4-2012 22:31:45

Martine
Bruidslingerie
Hallo bruidjes Ik zit met een vraagje . Zou bruidslingerie duurder zijn in een lingeriewinkel dan in een bruidswinkel ?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 12-4-2012 22:19:52

Sarah
Foto in bericht
Hoe kan je fotos in een bericht plaatsen? Heb namelijk een dilemma met mijn trouwkleed,  of dat ik het met of zonder bandjes moet dragen.. En wil graag jullie mening hierover vragen aan de hand van de fotos..
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 12-4-2012 22:15:00

Vanessa
kanten torselet zichtbaar onder trouwjurk?
Ik heb de 28e een afspraak bij La Tiara voor bruidslingerie. Ik vind de 423 torselet full figure van Poirier erg mooi: http://www.trouwlingeriewinkel.nl/torselet-423-poirier-carnival-bruidslingerie Nou vraag ik alleen af, ga je dat kant en die vert...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 13 12-4-2012 17:53:47

Gitte
Help, mijn kleed is te groot...
Ik ben vanmorgen mijn kleedje gaan afhalen en heb het netjes in de dressing gehangen. Mijn aanstaande is vanmiddag naar de zaal vertrokken om daar alles op orde te zetten en ik kon het dus niet laten... kleedje gepast. En help, het is te groot! &nbs...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 12-4-2012 14:48:06

Ilse
Hoe? Wat? Waar? De jurk na de trouw
Hey bruidjes in spé, Ik vraag me af wat jullie gaan doen met die jurk waar we toch allemaal zo van hebben gedroomd, lang op hebben gewacht, geschitterd en gestraald op de dag, NA het feest? Zijn er die echt gaan voor die "trash-the-dress"-fot...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 26 12-4-2012 12:41:40

Melissa
SUPER-dagje!
Hey bruidjes en gommetjes Ik had afgelopen dinsdag een superdagje! In de voormiddag naar de kapper voor een eerste proefkapsel, namiddag mijn eerste pas. Na een half jaar zag ik EINDELIJK mijn jurk weer terug en wauw, wat een stralende jurk! Laat d...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 12-4-2012 12:31:13

Sara
kriebels
Vandaag heb ik een afspraak voor schoenen te passen en dan mag ik het pasmodel van mijn kleedje nog een keertje aan. Ik heb echt kriebels in mijn buik. nu moet ik nog tot vanmiddag wachten *zucht* de dag gaat lang worden :( Ik ga ook proberen foto va...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 12-4-2012 7:51:55
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info