Nu Online
Momenteel zijn er 394 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Locaties - Feestzaal

yan
Bediening gezocht op touwfeest in Limburg
Hallo, Wij trouwen over 8 dagen en de bediening voor de avond liet het afweten. Heeft iemand een idee waar we 2 of 3 kelners kunnen vinden? Alvast bedankt... 
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 20-10-2011 23:00:15

Vicky
Zoektocht feestzaal
Hey allemaal, Mijn partner en ik vroegen ons af waar we zoal feestzalen vinden voor elk budget. Het mag met eigen catering zijn of zalen waar we zelf voor catering moeten zorgen. Het hoeven geen te grote zalen zijn mits we de trouw maar beperkt houd...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 20-10-2011 10:54:36

Marijke
Sint Jansbergklooster
Hallo bruidjes, wij zijn op zoek naar een leuke trouwzaal en hebben ons oog laten vallen op het Sint Jansbergklooster in Zelem. Is er iemand die hier ervaringen of reacties (positief of negatief) over heeft? Het is een prachtige locatie maar we weten...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 19-10-2011 21:43:50

Barbara
Feestzaal met vrije traiteur (West-vlaanderen)
Hallo, Ik ga in 2012 trouwen en wij zijn op zoek naar een feestzaal die vrij is van traiteir in de omgeving Brugge-Kortrijk-Roeselare- Izegem. We zullen een feest geven voor zo'n 40 man. We willen graag iets romantisch en klassiek en zeker niet...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 19-10-2011 14:35:46

Swetlana
Feestzaal omgeving Deinze
Hallo iedereen,  mijn allerliefste schattebout heeft mij vorige week ten huwelijk gevraagd dus ikke super blij maar nu is wel de moeilijke zoektocht begonnen naar een eventuele zaal. Wij hebben al geïnformeerd bij de montovani in oudenaarde...
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 19-10-2011 9:53:30

Katrien
Zalen bezoeken: enkele vraagjes
Hallo iedereen, ik ga beginnen rondbellen om zalen te gaan bezoeken.  Nu had ik daar nog enkele vraagjes bij. - Hoeveel tijd moet je rekenen voor zo'n bezoek?  Enkel het bezoek, hé, geen rij-tijden. - Zijn er zaken die zéker gevra...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 19-10-2011 9:28:00

liselot
saks&boom
Hallo mede bruidjes, Na veel zoeken en bezoeken, bekijken en berekenen... hebben mijn vriend en ik zo goed als zeker beslist dat we ons feest in Saks&boom te Meilegem (een moderne zaal die wereldkeuken serveert, geen echt traditioneel trouwfeest...
Locaties - Feestzaal Reacties: 10 17-10-2011 17:43:39

Emy
overname Montreal Mechelen - geen reden tot paniek, maar toch ter info
http://www.gva.be/antwerpen/mechelen/toprestaurant-verlaat-mechelse-binnenstad-na-bijna-kwarteeuw.aspx  wij hebben zelf ons trouwfeest hier vastgelegd. Ik ga dus vannamiddag toch maar even contact opnemen voor de planning van de 'facelift'. Een...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 17-10-2011 9:34:33

Yana
Feestzaal Cofar
Dag iedereen, wij trouwen volgend jaar op 23/06 en ons avondfeest zal doorgaan in feestzaal Cofar te Roeselare. Nu hebben wij kennissen van kennissen die hier een tijdje geleden getrouwd zijn. Zij waren echter niet tevreden over het eten. Heeft er ie...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 16-10-2011 23:30:02

Lies
Le Cirq
Beste iedereen, Wij trouwen o p7 juli 2012 in Le Cirq in Hoogstraten. Onze ouders zijn zich echter een beetje zorgen aan het maken dat we wat veel gasten zouden hebben voor deze zaal. Wij hebben 100 genodigden voor het eten. En 150 extra gasten voor...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 16-10-2011 20:47:53

Chiara
Nog een vraagje over de eenden. :-)
Hallo allemaal, Ik had eerder deze week al een berichtje gelaten over de eenden op de tafels voor het avondfeest. Nu wou ik eens vragen of jullie soms een ideetje hebben voor het volgende. Ik zou die spaarpotten nemen van eenden omdat die groot zij...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 14-10-2011 12:10:10

caroline
locaties in Genk!
Nog steeds op zoek naar een leuke locatie voor diner+avondfeest in Genk! We zijn al wat laat maar hebben eigenlijk ook nog totaal geen idee van wat we willen...Het moet geen feestzaal met diner en alles erop en eraan zijn. Mag ook enkel de zaal ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 13-10-2011 16:33:42

Purdey
Feestzaal DE BREUGHEL "TOP"!!
Hallo Wij en al onze genodigden waren super enthousiast en héél tevreden over ons trouwfeest in feestzaal "De Breughel" te Beervelde Wat één van onze mooiste dagen uit ons leven moest worden is dan ook gebeurd... Bedankt Tom en he...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 11-10-2011 16:09:08

Chiara
Thema eenden
Hallo allemaal, Ik wou eens eventjes polsen of jullie het volgende een tof idee vinden voor bij de tafelschikking op het feest te doen. We hadden gedacht om zo van die gekleurde eenden die je ook veel aan doopsuiker ziet per tafel een kleur te neme...
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 11-10-2011 12:19:40

fdqf
trouwzaal met industriele look
Beste, Ik ben op zoek naar een trouwzaal met een industriele look (oud fabriekspand, loods, ...) voor 150-180 personen. Ik vind heel mooie locaties (fabriekspand roeselare, vooruit Gent, ...) maar deze zijn te ver uit de richting. Graag wens ik de...
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 11-10-2011 11:52:32
Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info