Nu Online
Momenteel zijn er 597 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

sarah
Foto's toevoegen in bericht
Iemand een idee hoe je foto's kan toevoegen aan een bericht? Ik probeer foto's uit te wisselen met een lid van hier, maar privéberichten lijken ook niet te lukken...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 14-2-2016 18:13:12

Marieke
Tip voor misboekje
Dag iedereen,ik zie net via de facebookpagina dat er weer een Valentijnsactie is om het boek van Vicky "Alles over het misboekje" voor 17 euro aan te kopen. Ik vond het boekje echt een grote hulp om het misboekje wat persoonlijker op te stellen, dus...
Ceremonie Reacties: 0 14-2-2016 18:08:21

Barbara
Live groepje
Hallo Ik ben op zoek naar een live bandje voor op het feest een uurtje te spelen. Misschien dat ik dezelfde kan laten zingen in de kerk Iemand ervaring regio Limburg? Merciekes alvast
Muziek - Live Reacties: 9 14-2-2016 14:02:57

Sarah
Allerlei spulletjes te koop
Hallo, Ons trouwfeest is al een tijdje achter de rug (tijd vliegt!) en ik heb er eindelijk eens werk van gemaakt om de overige spulletjes te sorteren. Er zijn een aantal dingen die we niet gebruikt hebben en te koop aanbieden (9 paar slippers, snoep...
Ideeën Reacties: 0 14-2-2016 13:41:15

Vanessa
Le grand salon beersel
Hallo, heeft er iemand van jullie ervaring met een trouwfeest in le grand salon in beersel? Ik zou graag wat reacties horen erover, want wij staan op het punt om de zaal te boeken! Alvast bedankt
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 14-2-2016 13:05:16

Annelies
Valentijnsactie
Hallo allemaal! Naar aanleiding van de dag van de liefde doen wij een valentijnsactie. Je kan tot 20% korting krijgen!! Meer info? Kijk zeker eens op de website of facebookpagina of stuur een mailtje Groetjes, Annelies Vandebon Marrynique Weddingp...
Voorbereiding Reacties: 0 14-2-2016 10:42:00

Saskia
fotolocatie binnen regio Ranst, Oelegem, Lier
Wij trouwen Zaterdag 4 juni 2016 en zijn nog opzoek naar een binnenlocatie voor onze trouwfoto's. Als het goed weer zou zijn, nemen wij foto's in het bos aan het vrieselhof. Maar met het belgische weertje, willen we toch op alles voorbereid zijn...
Locaties - Fotografie Reacties: 0 14-2-2016 8:48:10

chris
Waar maken ze gekende merken na zoals Linea Raffaelli?
Hallo, Ik heb enkele prachtige bruidsjurken gezien van Linea Raffaelli. Weet er soms iemand waar ze deze modellen kunnen op maat na maken? Ik ben van het Aalsterse. Vriendelijk dank
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 13-2-2016 22:44:26

max
trouwjurk laten maken
Hoi,Wie heeft er goede adresjes waar je een trouwjurk kan laten maken? Heb zelf al enkele winkels gedaan en al ontzettend veel gepast, maar ik vind mijn stijl maar niet. Iemand tips voor omgeving Antwerpen.Bedankt !
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 13-2-2016 21:25:56

max
trouwjurk laten maken
Hoi,Wie heeft er goede adresjes waar je een trouwjurk kan laten maken? Heb zelf al enkele winkels gedaan en al ontzettend veel gepast, maar ik vind mijn stijl maar niet. Iemand tips voor omgeving Antwerpen.Bedankt !
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 13-2-2016 21:25:54

Lies
Godshuis te Sint-Laureins
Iemand ervaringen met het godshuis? 
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 12-2-2016 20:49:40

Stephanie
Pastoor en ceremoniemeester gezocht regio nijlen lier
Graag een leuke aangename pastoor die de misviering op een leuke manier brengt. We zijn ook nog op zoek naar een ceremonie meester.. alle tips welkom
Ceremonie Reacties: 6 12-2-2016 11:12:30

Sofie
Animatie?
Hallo, weet er iemand een leuk ideetje voor animatie op onze receptie? Het is enkel voor volwassenen. De feestzaal is regio Westerlo. Groetjes!
Ideeën Reacties: 2 11-2-2016 21:13:54

Nico
Eversnap?
Hey iedereen, Heeft er iemand ervaring met Eversnap of andere foto-apps?  Dit is een app die je naar alle gasten kunt doorsturen, zij downloaden die, loggen in en alle foto's die op het huwelijk worden genomen komen samen op een online album. ...
Fotografie Reacties: 6 11-2-2016 19:53:11
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...