Nu Online
Momenteel zijn er 652 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Accessoires

stefanie
lingerie
hoi hoi Weet er iemand een goede winkel zijn om lingerie te kopen voor onder mijn bruidsjurk. en iets voor de bruidsnacht? gr xxxxx25/09/09
Kledij - Accessoires Reacties: 4 31-10-2008 7:41:31

Joke
collier met parels
Hallo,Ik ben op zoek naar een korte, vrij zware collier met veel parels (beetje alla Linea Raffaelli), maar ik wil deze in paars. Heeft iemand een tips voor mij qua winkels (regio Gent) of kennen jullie iemand die colliers met parels maakt?Bedankt!
Kledij - Accessoires Reacties: 7 30-10-2008 21:35:39

Katrien
Schoenen Van Loock - Zandhoven
Hallo,Iemand ervaring met schoenwinkel Van Loock te Zandhoven? Ik had op internet gezien dat ze een uitgebreide collectie bruidsschoenen zouden hebben. In januari-februari zou de zomercollectie binnenkomen, dus ik dacht er dan eens te gaan kijken. Ma...
Kledij - Accessoires Reacties: 17 29-10-2008 9:14:35

Janick
Trouwschoenen maat 42
Hallo,Gisteren heb ik mijn trouwjurk besteld bij Pierre-Yves in Aalst. Ik heb gekozen voor een combinatie van Linea Raffaelli.Nu verkopen zij geen trouwschoenen in maat 42. Weet iemand of deze in andere bruidswinkels wel beschikbaar zijn. Ik zou ze t...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 23-10-2008 17:00:35

Kristien
Trouwschoenen zijn zo duur voor 1 dag!
Vinden jullie trouwschoenen ook zo duur?En voor maar 1 dag?Weet iemand waar je betaalbare schoenen kunt kopen? Hoeven geen trouwschoenen te zijn, maar wel champagnekleurige schoenen ofzo...?
Kledij - Accessoires Reacties: 15 20-10-2008 16:11:34

Van Gelder
schoenen en lingerie
Ik heb hier al veel positieve dingen gehoord over Van Loock in Zandhoven voor de schoenen. Nu is mijn vraag: Wanneer kan ik het beste voor schoenen gaan, hebben ze altijd een grote keuze?Ook voor de lingerie weet ik niet goed wanneer ik moet gaan ki...
Kledij - Accessoires Reacties: 3 20-10-2008 11:44:09

Ibe
Te koop: Schoenen Sophie Sposa (nooit gedragen)
Hallo bruidjes, wegens annulatie van mijn huwelijk verkoop ik mijn nooit gedragen trouwschoenen van Sophie Sposa model Margreet.Maatje 36 (valt iets groter uit). Hakhoogte: 7,5cm Aankoopprijs: 178 euro - verkoopprijs: 75 euro Passen kan vrijblijvend ...
Kledij - Accessoires Reacties: 1 19-10-2008 11:52:16

Claire
schoenen wit en zwart
hallo bruidjes,ik ben al weken op zoek naar trouwschoenen in 2 kleuren: wit & zwart. iemand idee waar ik zo'n schoenen zou knn vinden? als jullie er zo'n paar zouden tegenkomen, graag een seintje. ps: de hak mag wel niet hoger zijn dan 5cm!!!groe...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 17-10-2008 18:16:43

Imke
trouwschoenen antwerpen
Hey daar allemaal,Ik heb een vraagje. Ik moet tegen 10 januari mijn schoenen hebben maar nergens vind ik (met dit seizoen) ivoorkleurige schoenen. Kan er iemand mij helpen met goede adresjes in de regio van Antwerpen? Ik zou als het kan niet meer als...
Kledij - Accessoires Reacties: 8 14-10-2008 17:21:04

Inge
Just married
Hallo bruidjes, In december gaan we op huwelijksreis naar Mexico. Omdat iedereen het mag weten, wou ik graag iets dragen met "just married". Ik heb online al een bikini zien staan, maar ik ben niet echt aan online kopen. Zeker niet als het ...
Kledij - Accessoires Reacties: 7 13-10-2008 11:53:55

Marijke
Lingerie Poirier
Hallo, Ik vroeg me af of iemand me kan vertellen waar in België lingerie van Poirier verkocht wordt... hier op de site staan al winkels in oost en west-vlaanderen en antwerpen, maar nog niet in vlaams-brabant of leuven! Weet iemand waar dit in d...
Kledij - Accessoires Reacties: 1 12-10-2008 19:09:34

Liesbeth
Tiara
Hallo bruidjes,Weet er iemand waar je mooi simpele tiara's kan kopen?Groeten
Kledij - Accessoires Reacties: 5 11-10-2008 18:27:32

Hannelore
Verlovingsringen
Hallo iedereen,Ik trouw op 4 November voor de wet en pas over een goed jaar voor de kerk. Nu ben ik op zoek naar verlovingsringen, aangezien er zoveel tijd tussen trouw voor de wet en trouw voor de kerk zit. Ik weet wat ik zoek (ik en mijn man beiden...
Kledij - Accessoires Reacties: 2 7-10-2008 16:08:54

petra
bruidslingerie poirier
Weet er iemand waar ik de lingerie van het merk poirier kan vinden liefst in west-vlaanderen.
Kledij - Accessoires Reacties: 1 30-9-2008 21:48:36
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...