Nu Online
Momenteel zijn er 617 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Trouwjurk

Jessica
Kledij !!! ??
Hoi iedereen, Een vraagje: mijn schoonzus heeft voor in de suite te lopen een kleedje met groen en vooral wit. Hierop draagt ze een witte blazer en witte schoenen. Ik weet niet of ik overdrijf, maar wordt dit gedaan? Ik had al eens gelezen dat er ge...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 17 11-4-2012 20:16:05

Lauren
Pasgeld?!
Mijn beste vrienden, die in Amerika wonen, komen eind deze maand op bezoek en omdat ze niet op mijn huwelijks aanwezig kunnen zijn had ik graag met hen even naar de bruidswinkel geweest om mijn kleed te tonen en ineens mijn accessoires eens aan te pa...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 15 11-4-2012 13:20:42

Sara
verdiende pluim
Gisteren gaan shoppen voor ons huwelijk. Gaan kijken achter bruidskindjes kleding en dan nadien in dordrecht gaan shoppen. Ben toevallig langs en bruidswinkel gelopen, Hip!Wedding design. En ik kan het niet laten om hier even een review te geven. De ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 11-4-2012 10:16:09

Anika
trouwkleed
Vandaag voor het eerst trouwkleedjes gaan passen, met een dubbel gevoel. Er waren er heel mooie bij. Heb er vele gepast, en ik heb nog niet dat wauw gevoel, van dat is de jurk. De verkoopster vond het niet zo fijn denk ik, dat ik uiteindelijk nog wou...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 10-4-2012 22:41:38

shanna
Bruidsjurk jacht
Beste bruidjes, Ik vraag me af hoeveel maanden op voorhand dat je op zoek moet gaan naar een trouwjurk. Ik trouw dus pas volgend jaar op 25 mei. Ik belde vandaag uit nieuwsgierigheid naar een bruidswinkel om te vragen wanneer ik best langs ga om...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 14 10-4-2012 19:37:42

Tanja
Light in the box - jurk
Heeft iemand ervaring met een bruidsjurk van Light in the Box? Ik heb een normaal postuur dus zou ik dat best durven doen eigenlijk.... De prijs valt zo goed mee en leuke modellen.
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 10-4-2012 13:53:41

Sara
Trouwjurk: wanneer bestellen? Uitverkoop?
Hallo, Wij gaan de knoop i.v.m. trouwdatum bijna doorhakken.. Hoeveel tijd heb ik nodig om dan een jurk te zoeken en te bestellen? Misschien trouwen we al in september en ik vraag me af of ik nog tijd heb om een jurk te zoeken :-) Heeft iemand tips...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 15 10-4-2012 13:03:55

treesje
kleedjes gevonden
hallo, afgelopen weekend een zalig weekendje gehad in Londen en tegen alle vewachtingen in heb ik daar mijn kleren gevonden voor de trouw. Echt heel onverwacht. Ben super content natuurlijk. Had een broekpak in gedachten om te kopen maar het is dan t...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 10-4-2012 8:38:59

Katrien
gogogu
Iemand ervaring met de site? Zou het betrouwbaar zijn mijn trouwkleed daar te bestellen als je weet dat ik hetzelfde aan 229 euro vond ipv aan 2000 euro?????
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 9-4-2012 21:51:52

kim
Eerste pas! :-)
Na bijna 9 maandjes zie ik begin mei eindelijk mijn kleed terug! Ben zooo benieuwd. Heb wel foto's van tijdens het passen in de winkel en kan het niet laten om ze regelmatig te bekijken, hihi Wat neem je allemaal mee naar een eerste pas? - Lingeri...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 9-4-2012 20:10:13

Nathalie
Twijfels bij de jurk
Hey bruidjes, Vrijdag ben ik voor eerste keer, sinds ik mijn jurk gekozen heb, nog eens gaan passen. Het is een jurk van Linea Raffaeli. (Echter kan je hem niet op de site terugvinden blijkbaar). Ik moet eerlijk zeggen dat ik al enkele maanden twi...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 14 8-4-2012 13:27:30

Marie-Lena
Vraag
Hey Iedereen,Ik zit met een klein dilemma. Ik heb de droomjurk op het oog maar nog niet gekocht. Vorige week moesten we naar een trouw en was de bruid wel niet gekleed in zelfde jurk als die ik zou willen kiezen. Het is echter het enigste kleedje dat...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 8-4-2012 11:35:14

Bruidje
Laatste pas gehad : countdown begins... :-)
Hoi lieve bruidjes, Gisteren heb ik mijn laatste pas gehad bij Le Chapeau in Antwerpen. Mijn jurk was perfect op maat gemaakt en ik ben er nog altijd heeeeelemaal weg van!! :-) Hij hangt nu thuis (en veilig) bij mijn ouders te 'pronken'. In de ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 13 7-4-2012 10:50:06
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info