Echt alles voor je huwelijk!
Feestzaal, Fotograaf, Ceremonie, Kerk, Cameraman, Disc-Jockey, Catering, Bruidsjurken, Trouwringen, Maatpakken, Drukwerk, Trouwboeket, Weddingplanner, Limousine, Kappers, Ballonnen, Lingerie, Muziek, ...
Reeds lid van WijTrouwen:
78187
Bruiden
17496
Bruidegommen
32890
Verwanten
5411
Handelaars
Rode Loper
Info Gids
Mijn Trouwjurk
Mijn Planning
The Village
Mijn Account
Nu Online
Momenteel zijn er 577 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum
Categoriën
Zoeken
Andere (16099)
Kledij - Bruidegom (682)
Muziek - Live (749)
Bruidsboeket (901)
Kledij - Suite (1340)
Openingsdans (1339)
Ceremonie (5060)
Kledij - Trouwjurk (7673)
Religie (1145)
Fotografie (3948)
Locatie (952)
Uitnodigingen (3010)
Homohuwelijk (105)
Locaties - Feestzaal (6766)
Verslag Huwelijksdag (1111)
Huwelijksreis (1165)
Locaties - Fotografie (1852)
Verzorging - Kapsel (1999)
Ideeën (5776)
Locaties - Viering (508)
Verzorging - Make-Up (1482)
Juridisch (272)
Muziek - Ceremonie (1240)
Video (628)
Kledij - Accessoires (3019)
Muziek - Disc-Jockey (2291)
Voorbereiding (12983)
Zoekwoorden:
Een of meer woorden
Alle woorden
Locaties - Feestzaal
Nieuw bericht toevoegen
Toon alle categoriën
Eerste
Vorige
160
161
162
163
164
165
166
167
168
169
...
Volgende
Laatste
ellen
Ten dauwe, salons caipirinha of hof ten bosse?
wie kan er mij helpen? mijn vriend en ik hebben nu al een paar zalen gaan bezoeken en we twijfelen tussen salons caipirinha hof ten bosse ten dauwe Ten dauwe krijgt tot nu toe de voorkeur, maar we zouden graag te weten komen wat jullie meningen hi...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
12
9-10-2011 23:41:57
sofie
Ten Boogaerde
hallo Bruidjes , wij gaan trouwen in ten boogaerde in Kortemark. Wat zijn jullie bevindingen over deze feestzaal. De perfecte zaal is echt moeilijk kiezen hé.
Locaties - Feestzaal
Reacties:
5
9-10-2011 20:16:54
Melissa
Feestzaal regio IEPER
Hallo, wij trouwen op 1 juni 2012. We zoeken een kleine zaal (max. 40 man) met een mooie tuin of buitenlocatie, waar we een traiteur kunnen laten komen voor een BBQ en waar we binnen in de zaal nog een fuifje kunnen geven. Alle tips zijn welkom!...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
4
9-10-2011 19:39:59
Delphine
Kasteel van Lebbeke aanrader?
Wij hebben een bezoekje gebracht aan het kasteel van Lebbeke en vonden het geheel heel mooi. We keken vandaag even naar ervaringen en recensies over de zaal, eten, etc en vonden toch wat negatieve reacties over het eten ('te weinig' - al da...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
1
9-10-2011 13:50:04
caroline
Feestzaal regio Genk
Hoi! Wij trouwen op 7-7-12 en zijn nog op zoek naar een feestzaal regio Genk.Liefst een zaal zonder menu/buffet zodat we zelf een traiteur kunnen regelen.Dan kom je meestal terecht bij de saaie wijkzaaltjes ... :s Graag een mooie, originele zaa...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
5
9-10-2011 13:00:04
kelly
de lage polder in duffel
Hallo, Ik was even benieuwd of er onder jullie ervaringen hadden met de lage polder in duffel?zaal, eten, service,...groetjes kelly
Locaties - Feestzaal
Reacties:
2
7-10-2011 18:46:36
Giovanni
Feestzaal regio Roeselare, Izegem, Ingelmunster, Oostrozebeke, Waregem,...
Hallo, Wij zijn op zoek naar een feestzaal zo tussen roeselare - waregem - kortrijk voor ons huwelijk. Zelf zijn wij van oostrozebeke. Liefst een feestzaal waar een tuin bij is voor een tuinhuwelijk aangezien we niet voor de kerk trouwen. Iemand eni...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
10
7-10-2011 15:13:37
Rebecca
Zalenbezoek achter de rug - Advies nodig!
Dag bruidjes. Vandaag was het eindelijk zo ver: 4 zalen bezoeken! We hebben vorige zaterdag Thermae Palace bezocht en dat was echt tegengevallen. De locatie aan de zeedijk was super maar we kregen een heel onverzorgde, oude zaal te zien (kapotte tege...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
5
6-10-2011 20:14:13
stefan
Twijfel feestzaal
We zijn aan het twijfelen welke feestzaal we gaan kiezen . of wel feestzaal de lozen boer of feestzaal de Renard. Heeft er iemand ervaring met deze feestzalen ? kwaliteit eten . bediening.
Locaties - Feestzaal
Reacties:
6
5-10-2011 23:00:13
Isabelle
zalen omgeving Aalst
Dag medebruidjes! Wij zouden volgend jaar in september willen trouwen dus we zijn volop op zoek naar een feestzaal in de omgeving van Aalst. Ik zag gisteren in een trouwboekje de feestzaal 'de mooie molen' staan. Heeft hier iemand ervaring mee? Ik z...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
12
3-10-2011 20:20:12
eva
Zaalzoekweekend
Dag bruidjes, Dit weekend ben ik een aantal zalen gaan kijken met mijn mama (en ook naar de trouwbeurs in Antwerpen geweest), en ik wou graag even mijn ervaringen met jullie delen. We zijn 3 lokaties gaan bekijken (Hof van Nazareth en de Beemden zi...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
5
3-10-2011 10:19:39
Lodi
feestzaal was SUPER ... meer woorden heb ik niet!
Onze zaal van ons trouwfeest was echt SUPER ... meer woorden heb ik niet ! Het eten , de bediening ,... alles was tot de puntjes in orde.... Dus een tip voor diegene die nog op zoek zijn (naar iets romantisch) San Marco te Schelle is een aanrader ! G...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
0
1-10-2011 14:37:15
natascha
matangé te melle
Dag bruidjes, Wegens de problemen met onze feestzaal Blanc Fixe hebben wij besloten om niet te wachten op nieuws tot november. Dan pas gaan ze de knoop doorhakken over de toekomst van deze zaal en aangezien wij in April trouwen wil ik niet lang meer ...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
2
30-9-2011 23:20:30
Ann
Sint-Hubert Ronse
Hallo bruidjes, Deze zomer zijn wij de zoektocht naar de ideale zaal begonnen. Wij voorzien 180 personen voor het avondfeest, 200 personen voor de receptie.Toen we een bezoek brachten aan Sint-Hubert, voelde ik mij voor het eerst een echte prinses. O...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
1
30-9-2011 22:42:47
Eerste
Vorige
160
161
162
163
164
165
166
167
168
169
...
Volgende
Laatste
Nieuw bericht toevoegen
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bekijk meer foto's van
Myra Fotografie
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende
Trouwen met zicht op zee!
in
Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl!
Meer info
Zalen 138b
Beleef uw feest met zalen 138b!
in
Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur.
Meer info
Hof Ten Bosse
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in
Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan.
Meer info
Feestzaal SCALA BVBA
Feesten in een uniek decor...
in
Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven.
Meer info
Den Orchidee
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in
Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service.
Meer info
Hof Van De Putte
Uw feest ... onze zorg !
in
Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'.
Meer info
Feestzaal Liefmans
Catering with a heart
in
Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens.
Meer info