Nu Online
Momenteel zijn er 650 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Annekatrien
2x vrijgezellen
Hey, Heb juist vandaag te horen gekregen dat ik twee maal een vrijgezellen zal hebben. 1 van mij  vriendinnen en zussen en blijkbaar is het op mijn werk ook gewoonte om een vrijgezellen te doen met de collega's. Ben al benieuwd, heb gelijk...
Voorbereiding Reacties: 1 28-8-2013 23:09:41

rob
dringend gezocht
wij zoeken een witte paraplu tegen zaterdag. we hopen dat deze nie nodig is maar in geval van ..... bedankt
Voorbereiding Reacties: 2 28-8-2013 22:33:49

Wendy
Op welke sites bestellen jullie?
Hallo, Op welke sites bestellen jullie? Ik heb leuke dingen gezien op trouwartikelen.nl en cinderalla-wedding. Ik wil graag een beetje de de prijzen vergelijken. ;-) Groetjes
Voorbereiding Reacties: 10 28-8-2013 22:08:26

Karen
Wat nog te doen bruidjes 2014?
Beste bruidjes, Ik vroeg mij af of ik nog iets kon plannen en had graag geweten hoe ver jullie stonden? Ik heb: Zaal, fotograaf, vervoer, kerk, gemeente, bloemen en kleed vastgelegd. Ben nog in twijfel voor de feestflitser. Hoe ver staan jullie? Zo ...
Voorbereiding Reacties: 25 28-8-2013 19:57:06

ine
zwanger?!
Vandaag 1ste dag overtijd, normaal gezien altijd stipt of een dagje te vroeg soms, Als ik echt zwanger zou zijn zou ik moeten bevallen 2 maand voor de trouw. pff zie ik toch ergens niet zitten. kindje is natuurlijk altijd welkom he :D Morgen maar ra...
Voorbereiding Reacties: 27 28-8-2013 19:41:37

wendy
Nog 9 keer slapen en nog tips nodig!!! Help!!
Hallo iedereen! Met nog maar 9 dagen op de teller begint de stress toch wel toe te slaan...  Heb nog steeds geen cadeautje voor onze ouders (we wonen ondertussen al 10 jaar samen en hebben 2 kindjes, dus het is niet zo dat we net onder hun vleug...
Voorbereiding Reacties: 7 28-8-2013 19:21:52

margot
Voila eindresultaat
Ik heb tijdje geleden hier een berichtje gepost voor bricket .. Voila tis is het eindresultaat dat ik de dag van onze trouw ga laten ' leveren ' ( door vriend ) voor mijn toekomstige
Voorbereiding Reacties: 6 28-8-2013 16:16:06

Melissa
feestbus.be
heeft er iemand ervaring met feestbus.be uit tielt. ?
Voorbereiding Reacties: 7 28-8-2013 11:29:06

Tiffany
7 September en het weer
Volgende week zaterdag in het eindelijk aan ons! Alle dagen heb ik al naar de vooruitzichten gekeken. Het wordt volgende week heel de week goed weer en vanaf zaterdag 16 graden en regen :(:(. Het kan nog veranderen maar zo een weer zou ik echt niet l...
Voorbereiding Reacties: 30 28-8-2013 10:53:23

Vanessa
witte paraplu
Hallo Omdat het weer zaterdag een beetje wisselvallig wordt, ga ik voor de zekerheid een paraplu voorzien. Iemand een idee waar ik een witte (eventueel duo) paraplu kan kopen? Liefst in een winkel (niet online) want dan wordt het weer stressen of di...
Voorbereiding Reacties: 10 28-8-2013 8:02:54

ma
wij zoeken nog vanalles, wie kan helpen?
hey, we zoeken nog vanalles: VERSIERINGEN, dus heb je nog dingens liggen mag je me dat altijd laten weten. Ik zou graag een VIDEOGRAAF hebben, lijkt me fijn om alles op beeld te hebben. maar wil ook een schappelijk prijs voor, eventueel iemand...
Voorbereiding Reacties: 1 28-8-2013 6:50:18

Saar
09/07/2014 of 09/07/2014
Hey iedereen! Ik ben helemaal nieuw op het forum. Onze voorbereidingen zijn namelijk nog maar begonnen... en meteen al een dilemma Mijn vriend stelde me 2 mogelijke trouwdatums voor: 09/07/2014 of 16/07/2014. Nu moet ik kiezen... Aan de ene kant ...
Voorbereiding Reacties: 13 27-8-2013 19:03:18

Elen
Stress! - tafelnamen
Hi Bruidjes! Nog 38 dagen op de teller voor ons wat ons brengt naar het volgende op ons lijstje: overig drukwerk - dus menukaartjes - naamkaartjes - misboekjes en ... tafelnamen! Iets waar ik vanaf het begin al enorm veel denkwerk heb ingestoken. "P...
Voorbereiding Reacties: 7 27-8-2013 16:01:51

lien
Nog maar 199 dagen op de teller
Zoals de titel het zegt, het begint te korten. Maar eigenlijk is er nog niet zo veel gedaan en ik heb echt zenuwen dat het niet goed gaat komen en dat ik vanalles ga vergeten. De vriend is er natuurlijk gerust in die zou maar 2 maanden op voorhand b...
Voorbereiding Reacties: 6 27-8-2013 12:04:05

Laura
Bruin tintje: hoe doen jullie dat?
Dag iedereen, De dag komt dichterbij, en aangezien ik er graag toch een beetje bruin (en gezond) wil uitzien, ben ik op zoek naar de beste manier hiervoor :-). Oorspronkelijke idee was om een paar keer onder de zonnebank te gaan, maar blijkbaar...
Voorbereiding Reacties: 10 27-8-2013 11:03:35
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...