Echt alles voor je huwelijk!
Feestzaal, Fotograaf, Ceremonie, Kerk, Cameraman, Disc-Jockey, Catering, Bruidsjurken, Trouwringen, Maatpakken, Drukwerk, Trouwboeket, Weddingplanner, Limousine, Kappers, Ballonnen, Lingerie, Muziek, ...
Reeds lid van WijTrouwen:
78187
Bruiden
17496
Bruidegommen
32890
Verwanten
5411
Handelaars
Rode Loper
Info Gids
Mijn Trouwjurk
Mijn Planning
The Village
Mijn Account
Nu Online
Momenteel zijn er 572 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum
Categoriën
Zoeken
Andere (16099)
Kledij - Bruidegom (682)
Muziek - Live (749)
Bruidsboeket (901)
Kledij - Suite (1340)
Openingsdans (1339)
Ceremonie (5060)
Kledij - Trouwjurk (7673)
Religie (1145)
Fotografie (3948)
Locatie (952)
Uitnodigingen (3010)
Homohuwelijk (105)
Locaties - Feestzaal (6766)
Verslag Huwelijksdag (1111)
Huwelijksreis (1165)
Locaties - Fotografie (1852)
Verzorging - Kapsel (1999)
Ideeën (5776)
Locaties - Viering (508)
Verzorging - Make-Up (1482)
Juridisch (272)
Muziek - Ceremonie (1240)
Video (628)
Kledij - Accessoires (3019)
Muziek - Disc-Jockey (2291)
Voorbereiding (12983)
Zoekwoorden:
Een of meer woorden
Alle woorden
Kledij - Trouwjurk
Nieuw bericht toevoegen
Toon alle categoriën
Eerste
Vorige
161
162
163
164
165
166
167
168
169
170
...
Volgende
Laatste
Kelly
Eerste pas :-)
Vandaag eerste pas gehad. Nog altijd even gelukkig met mijn keuze. Vandaag niet alleen met mama, maar ook met schoonmama gegaan. Schoonmama was toch tevreden dat ze meemocht. Kon ze mijn kleed ineens een keertje zien. Superblij! Nog 7 weken en het is...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
1
6-4-2012 14:44:51
Elke
Eerste pas: gemengde gevoelens
Dag bruidjes Vandaag heb ik mijn eerste pas gehad! Ik had al heel wat nachtmerries gehad daaromtrent: te klein, de verkeerde jurk, ... . Gelukkig is daar niets van uitgekomen! Het kleed was nog altijd even mooi als ik mij herinnerde. Ik heb er eers...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
3
5-4-2012 17:51:53
Ellen
Bruidsparadijs/Bruidshuis?
Wat is het meest de moeite? Het bruidsparadijs of het bruidshuis in Merksem? Volgende week zou ik al graag enkele ideetjes gaan opdoen
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
10
5-4-2012 13:56:23
Liesbeth
Bruidsjurk-stress!
Pfff... Vandaag de 5de winkel bezocht. Nog steeds geen WAUW-gevoel gehad en ondertussen misschien al 40 jurken aangehad. Bij Le Chapeau geweest vandaag. Goede start gehad met verkenningsgesprek, daarna ging het bergafwaarts met de sfeer. Ik moest elk...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
17
5-4-2012 0:07:07
Nathalie
Wat een super dagje met ons mama gehad... Lingerie + schoenen: Check... 1e pas: zaaaaalig + check
Hey Bruidjes... Vandaag was het zo ver... De 1e pas van MIJN kleed... Maar voor we konden gaan passen, moesten er eerst schoenen en lingerie gekocht worden :))) We gingen naar Van Loocke, maar gezien de Scheldeprijs gereden werd vandaag (gdv, waarom ...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
11
4-4-2012 20:19:04
kelly
trouwjurk 2012 niet gedragen
hey, aangezien men trouw is afgelast heb ik hier een nieuw trouwjurk hangen nog niet aangepast aangezien het nog ni gedragen werd maar het is te pijnlijk het te laten hangen en het iedere keer te zien als ik de kamer binnestap dus ik zou het graa...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
7
4-4-2012 14:55:01
Vicky
Afspraak La Tiara
Mega blije me :-) Deze ochtend gebeld en afspraak gemaakt op 7 juli naar La Tiara voor te gaan kijken voor een bruidskleed! Daarna gebeld naar La Sposa Outlet, maar daar vertelden ze me dat je geen afspraak moet maken en zo kan binnenspringen. Dus i...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
2
4-4-2012 13:27:22
lesley
droomjurk onverwacht gevonden
even mijn blijdschap delen, onverwacht op trouwjurken jacht, ideeen gaan opdoen bij koonings, mijn droomjurk gevonden, nog enkele aanpassingen en ze is helemaal af compleet zoals ik het me heb voorgesteld!! mijn echte droomjurk, dankzij de mama... t...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
4
3-4-2012 19:05:27
Aatimed
Bruidsjurk te breeed!!
Hii iedereeen, Kheb vandaag mijn bruidsjurk ontvangen van light in the box.. Het is een super mooie jurk maar het is breed voor mij, er moet zeker 4cm af bij de buste... Ik trouw binnen 2maand... Nu is mijn vraag kent er iemand die bruidsjurken ver...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
4
3-4-2012 16:17:00
Bianca
Twijfel
Hallo iedereen, mijn titel zegt al genoeg denk ik, ik ben serieus aan het twijfelen over mijn kleedkeuze.. Heb altijd gedroomd van een lange prinsessenjurk..maar ik voelde me in geen enkele een echte prinses. Ik ben dan ook gegaan voor een korte jurk...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
17
3-4-2012 10:12:26
nataja
Ladybird
Hierbij de link naar mijn zoekertje op 2de hands met tal van foto's ! Prachtige jurk met bijhorende accessoires http://www.2dehands.be/kleding-accessoires/dameskleding/trouwkleding-trouwaccessoires/ladybird-trouwkleed-stola-tasj...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
0
2-4-2012 16:42:43
francis en joeri
eerst pas gehad vandaag
hallo bruidjes in spe, vandaag na heel lang wachten mijn eerst pas gehad. en tot mijn verbazing was ik afgevallen ( niks bijzonders voor gedaan). ik voelde me weer een prinsesje in mijn jurk. en stond weer met tranen, en wilde hem het liefst heel d...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
2
30-3-2012 23:07:40
ellen
Mijn laatste pas één enorme tegenvaller
Hey, Vandaag was het ons een dagje... Heel opgetogen ging ik vandaag voor de laatste keer mijn kleed gaan passen in Le Chapeau in Antwerpen... Was dat een enorme tegenvaller.... Mijn vorige pas had ik gevraagd om een stik van op mijn kleed te...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
9
30-3-2012 22:41:23
Sarah
Mooie, eenvoudige jurk linea raffaelli
http://www.2dehands.be/kleding-accessoires/dameskleding/trouwkleding-trouwaccessoires/trouwjurk-linea-raffaelli-117565496.html
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
0
30-3-2012 21:14:57
Sara
Retouchekost + lingerie Linx
Dag dames Iemand een idee hoeveel de retouchekost bedraagt bij Linx??? En hoeveel je gemiddeld moet rekenen voor een lingerieset? Groetjes Sara
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
4
30-3-2012 20:27:08
Eerste
Vorige
161
162
163
164
165
166
167
168
169
170
...
Volgende
Laatste
Nieuw bericht toevoegen
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bekijk meer foto's van
Studio Outrageous
Bruidsjurk nodig?
Jagré
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in
Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur.
Meer info
Het Bruidsparadijs
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in
Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ...
Meer info
YouniekBruidsmode
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in
turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat.
Meer info
The Beautiful Bride Company
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in
Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop.
Meer info
De Bruidsmode Outlet
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in
Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE
Meer info
Chinelle
SOLDEN
in
Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner
Meer info
Bo Couture
Huwen is een uniek moment in je leven
in
Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken.
Meer info
Boutique Couture
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in
Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be
Meer info