Nu Online
Momenteel zijn er 620 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Locaties - Feestzaal

johan
Gekozen voor De Snip
Na verschillende zalen te hebben bezocht is onze keuze gevallen op De Snip in Moorsel. Nu is de trein eindelijk vertrokken!
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 30-9-2011 12:32:23

Liesbeth
Trouwen op vrijdag of zaterdag?
Hallo, Mijn verloofde en ik twijfelen nog wat over de data van onze trouwdag. We hebben al een mooie zaal op het oog, die helemaal naar onze zin is. Maar de eerste zaterdag dat ze nog vrij hebben in 2012 is 17 november. We weten wel dat we wat laat...
Locaties - Feestzaal Reacties: 17 29-9-2011 19:37:04

Nikki
ervaring feestzaal de schakel in molenbeek-wersbeek?
hallo, heeft er iemand ervaring met de feestzaal in molenbeek-wersbeek, de schakel? kunnen er 130 mensen zitten en nog plaats genoeg om te dansen? volgende week kunnen we pas gaan kijken, ben heel benieuwd eigenlijk :) groetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 28-9-2011 20:02:20

Alessia
De Vrije Valk
Ondertussen hebben we al 2 feestzalen bezocht (Dennenhof-Bokrijk = OK alleen een veel te kleine dansvloer, Rubenshof-Alken = mijn favoriet) en zaterdag gaan we naar de Vrije Valk in Hoeselt. Heeft iemand ervaring met deze feestzaal qua prijs en sfeer...
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 28-9-2011 17:17:31

Ellen
Salons Ten Boogaerde
Hallo allemaal! Heeft iemand van jullie ervaring met de feestzaal Salons Ten Boogaerde in Kortemark? We hebben die zaal vastgelegd, het ziet er in ieder geval inorde uit, maar we zijn daar zelf nog nooit naar een avondfeest moeten gaan... Ze gaven ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 28-9-2011 13:58:36

Brenda
10/9/11 : wat een feest !
Hallo Bruiden,ondertussen al 17 dagen getrouwd volgens de teller, de tijd vliegt gewoon !!Omdat ik altijd graag de verslagjes las en foto's bekeek kon ik niet achterblijven, dus here we go.10 september 2011 : het was stralend mooi weer !Omdat we Kast...
Locaties - Feestzaal Reacties: 16 27-9-2011 23:35:19

Alessia
WAUW Rubenshof!
Vandaag gaan kijken bij Rubenshof in Alken! En WAUW wat een mooie zaal... en zeer vriendelijke mensen!! En dit voor ieders budget. Als iemand nog op zoek is naar een feestzaal in de buurt van Alken, zeker eens gaan kijken bij Rubenshof. Over 344 dage...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 27-9-2011 21:33:45

Tiny
Feestzaal gezocht
Weet er iemand een mooie en prachtige feestzaal regio Waregem , Kortrijk , Avelgem , Zwevegem... + waar de bediening goed is en het eten lekker is en waar men waar voor z'n geld krijgt!
Locaties - Feestzaal Reacties: 15 27-9-2011 15:55:06

HELENE
Feestzaal
Hallo, M'n ventje heeft me een paar weken geleden gevraagd om te trouwen.  Tuurlijk wil ik dat ! Ik ben intussen al volop aan het brainstormen over hoe wat waar enz enz  Ik ben trouwens zo op deze site terecht gekomen. Ik heb eens g...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 27-9-2011 11:34:52

Nellie
overeenkomst feestzaal
Hallo ladies! Wij zouden één van de volgende dagen onze feestzaal vastleggen. Super spannend! (Zeker voor zo een twijfelaar gelijk ik!) Waarschijnlijk zullen we dan een soort van overeenkomst voorgeschoteld krijgen. Weten jullie waarop we ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 27-9-2011 10:48:50

liselot
Molenhof
Hoi bruidjes! hier ben ik weer! alweer met een vraagje rond een feestzaal... het Molenhof in Zwijnaarde? heeft iemand hier ervaring mee... lijkt me wel mooi als ik zo hier de website zie, maar ben er zelf nog nooit geweest en ken ook niemand die er ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 26-9-2011 18:29:37

Annelies
Zaal spillemaekers
   Hey allemaal, Ons lijkt de zaal Spillemaekers in Brasschaat wel leuk. Iemand ervaring mee?Was het eten daar goed? Groetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 25-9-2011 22:53:31

Kirsten
Kasteel van Ruisbroek?
Hoi iedereen wij zijn nog volop zalen aan het bezoeken om ons trouwfeest vast te leggen. We zoeken een zaal voor 200 personen zittend diner (grote familie!). Deze week zijn we het Kasteel van Ruisbroek gaan bezoeken. De locatie is prachtig, maar hee...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 24-9-2011 10:18:17

Tamara
Ik zoek een mooie locatie (kasteel, vierkantshoeve...) waar men kan overnachten!
Dag allemaal, Heeft er iemand nog ideetjes want ik ben helemaal zot gegoogeld ;) Ik zoek een mooie locatie, niet verouderd voor een trouwfeest van 150 personen in vlaams-brabant of limburg. Wat ik belangrijk vind is dat onze families daar kunnen ov...
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 23-9-2011 12:16:23
Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info