Nu Online
Momenteel zijn er 603 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Ina
Zaterdag is het zover ...
Nog 4x slapen en het is zover, spannend. Nu beginnen de zenuwen echt te komen hihi. En ik heb ook bang dat ik iets ben vergeten, Willen jullie nog 1 keer mijn lijstje chekken ? - kleed, lingerie, schoenen, juwelen - kostuum, schoenen, ondergoed Je...
Voorbereiding Reacties: 5 27-8-2013 9:55:36

Ine
DIY adresjes in Oost-Vlaanderen
Hey allemaal! Ik ben voor enkele DIY-projectjes op zoek naar enkele specifieke knutselmaterialen die ik bv. in Ava niet heb gevonden. Kennen jullie knutselwinkeltjes in Oost-Vlaanderen (liefst kanten Gent-Wetteren-Zottegem)? Dank je!
Voorbereiding Reacties: 8 27-8-2013 7:50:39

Emily
Te koop
Hallo iedereen, nu onze dag jammer genoeg voorbij is verkoop ik enkele dingen die ik nu niet meer kan gebruiken waaronder mijn curlies, bruidstasje en enveloppedoos. http://nl.kapaza.be/vi/76686725.htm?ca=8_s http://nl.kapaza.be/vi/76686246.htm?ca=8...
Voorbereiding Reacties: 0 26-8-2013 22:27:57

Ann
150
nog exact 150 dagen vandaag... t wordt toch spannend hoor! Nog winterbruidjes? hoe ver staan jullie voorbereidingen? Groetjes
Voorbereiding Reacties: 0 26-8-2013 21:39:55

Evelyn
wat wordt er besproken als je voor de eerste keer samdn komt met de mensen van je feestzaal
koekoek! Begin juni hadden we onze feestzaal besproken, we kregen een map mee naar huis waar alles van eten en drinken in stond. Volgende week komen we terug samen, en ik vroeg mij af wat dan al besproken wordt. Wij trouwen in juni en dit lijkt nog...
Voorbereiding Reacties: 4 26-8-2013 15:32:03

milkie
verloop receptie
Hallo, Wij hebben een receptie van 160 man (ca. 95 man die dan ook op het avondfeest blijft en ca. 65 man enkel receptie) gedurende een kleine anderhalf uur. We willen dat de 'felicitatierij' goed doorschuift zodat het niet voorkomt dat sommige men...
Voorbereiding Reacties: 3 26-8-2013 8:22:32

Vanessa
het weer :-/
Ik weet het, dames, ik weet het... Je heb het niet in de hand, je kan er niets aan veranderen maar toch zit ik alle dagen de weerberichten te checken voor 31/8.  Nu zag het er eerst nog goed uit maar het kmi geeft net vanaf 31/8 regen en wind :-...
Voorbereiding Reacties: 9 25-8-2013 20:36:06

Wendy
Zelf ballonnen decoratie maken
Zoals de titel al zegt ben ik opzoek naar voorbeelden om zelf decoratie te maken met balonnen, met helium en zonder. Op google vind ik niet echt voorbeelden.... Iemand die kan helpen? Groetjes
Voorbereiding Reacties: 9 25-8-2013 16:05:24

Hannelore
herfstkledij bruidskindjes
Hoi, Wat doen de najaarsbruidjes voor de bruidskindjes? Ik heb twee dochtertjes en een zoontje, de kleertjes zijn in orde, maar we trouwen half november, dus koud. Wat doen jullie kwa jas of alternatief voor bovenkledij?
Voorbereiding Reacties: 1 25-8-2013 12:42:10

jolma
Hoeveel wijn?
Met nog een dikke maand op de teller beginnen wij hier en daar promoties in de mot te houden wat betreft schuimwijn en witte wijn. De schuimwijn voorzien wij enkel op de tweede receptie zelf en hebben we al kunnen inschatten en gekocht. Nu vanaf 19u...
Voorbereiding Reacties: 12 25-8-2013 10:28:22

kathleen
Wie is er allemaal van Lommel
Zoals de titel zegt , wil ik wel eens weten wie van Lommel nog allemaal gaat trouwen. Kan handig zijn om dingen te regelen en tips uit te wisselen ;-)
Voorbereiding Reacties: 9 24-8-2013 21:30:12

Elke
help !
Hier zit ik dan ... te treuren ... Tussen mijn vriend en ik zitten er al paar dagen twijfels. Hij heeft koud water vrees .... En nu vertelde hij zonet dat hij het allemaal niet meer weet. Hij weet goe genoeg dat hij nooit nog iemand als mij gaat vind...
Voorbereiding Reacties: 14 24-8-2013 14:18:09

ilse
7 UREN 44 MINUTEN
DAG BRUIDSPAREN! Bij mij is dat da ook gekomen,ik ben zo al veel tegegekomen(maar dacht da's nog lang weg) JA DAT DENKTE.........ik ben hier begonnen met 400 DAGEN en da ga mer vooruit,dus meiden en de rest....DA VLIEGT...we hebben alles geregeld,m...
Voorbereiding Reacties: 12 23-8-2013 16:36:32

Hanne
glazen schaaltjes
Hallo, Wij werken met verschillende soorten snoep als tafelnamen, hiervoor ben ik op zoek naar glazen schaaltjes met een tekst op vb always together, love,... weet iemand waar ik dat zou kunnen vinden, of hebben jullie andere idee om de snoepjes op ...
Voorbereiding Reacties: 7 23-8-2013 14:24:27

Ellen
24/08 bruidjes
Morgen is het zover! Voorlopig lijkt alles supergoed mee te vallen met de zenuwen. Wel wat gezonde stress over kleine dingen (zijn er wel genoeg misboekjes, wie zal mijn zakdoek bijhouden etc.) maar voor de rest komt alles wel goed denk ik. Het weer...
Voorbereiding Reacties: 8 23-8-2013 10:47:03
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...