Nu Online
Momenteel zijn er 558 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Daisy
envloppenbox
hallo iedereen,ik ben aan een paar kleine dingen bezig voor ons huwelijk.nu ben ik op het idee gekomen om zelf een envloppenbox te maken.nu ben ik op zoek naar lege dozen met een deksel.zowel vierkant als ronde.je weet wel zo van die typische hoedend...
Andere Reacties: 9 11-6-2009 13:10:02

aline
Nog 2 dagen!!!!!
amai, amai, ...Nog 2 dagen te gaan. De zenuwen gieren door mijn lijf! Ik word al de hele week wakker voor de wekker :-/, kan amper nog eten, pffffMaar alles en iedereen afgebeld en iedereen gaat komen (traiteur, fotograaf,...)!Dus dat is al een pak v...
Andere Reacties: 7 11-6-2009 6:59:47

lesley
nog 10 dagen
Amaai, nog 10 dagen, het begint te korten!Stilaan word ik nerveus ...Na de trouw lekker genieten van ons reisje naar Griekenland, samen met MIJN MAN en onze dochter :-)
Andere Reacties: 2 10-6-2009 22:21:33

evelien
hoe misboekje typen op word
hallo,ik heb misschien een hele domme vraag, maar ik weet niet hoe ik een boekje kan typen. ik bedoel hiermee zo die 2kolommen in word krijgen...wie kan helpen?groeten
Andere Reacties: 7 10-6-2009 20:16:43

Wendy
reis laten herbereken?
in eerdere berichtjes had ik gemerkt dat er een toekomstig bruidje in de reissector werkt of zit... of misschien andere bruiden die me kunnen helpen..om zeker te zijn van onze vakantie hebben we die vroeg geboekt, nl februari...we hebben verlof van 2...
Andere Reacties: 3 10-6-2009 19:36:43

Maya
NOG 100 DAGEN EINDELIJK !!!
Eindelijk, vandaag staat de teller op nog 100 dagen! 18 september komt nu toch wel écht dichterbij.Alles loopt vlot tot hiertoe. Maar 1 ding dat ik jammer vind...heb mijn jurk bestelt in Cermo op 01 februari. Mag ze pas gaan passen op 19 augustu...
Andere Reacties: 5 10-6-2009 18:37:37

isabelle
animatie op receptie (regio hasselt)
Wij zijn op zoek naar iets leuks, gezelligs of grappigs tijdens de receptie. We houden een lange receptie, en het zou gewoon erg leuk zijn als er wat gebeurt. Ofwel een bandje wat toffe nummertjes speelt, ofwel iemand die cabaret kan (moet wel goed z...
Andere Reacties: 2 10-6-2009 18:19:00

tamara
djembé
Hallo,Wij hebben als thema voor ons huwelijksfeest strand / zuiders gekozen. Djembé leek ons hier perfect bij passen. Tijdens de receptie zouden er een 5-tal mensen djembé komen spelen. Mijn ventje heeft een 3-tal jaar geleden djembéle...
Andere Reacties: 5 10-6-2009 16:41:32

Nele
leuke fotoboekjes?
Hoi Bruidjes,ik ben ondertussen alweer 102 dagen gelukkig getrouwd. Nu ben ik op zoek naar leuke albummetjes om foto's in te plakken/steken. Ben namelijk voor de ouders een kleiner albummetje aan t samenstellen. Ik had misschien gedacht aan een soort...
Andere Reacties: 4 10-6-2009 15:38:33

Dimitri
bedanking
Hoi hoionze 'grote dag' is op 8/8/09hezeft iemand leuke originele ideën als bedanking voor de gasten en vooral de oudersLaten jullie iets weten? Alvast bedankyDimitri en Nancy
Andere Reacties: 2 10-6-2009 14:09:26

Laurence
DJ
Hallo, Heeft er iemand van onder jullie evaring met een dj van studio splendid?
Andere Reacties: 0 10-6-2009 12:47:03

liselotte
huyze de baere
We zijn gisteren gaan kijken naar Huyze de Baere en vinden het allebei prachtig! Maar we vrezen er een beetje voor dat de zaal te klein is voor 120 mensen. Heeft er iemand daar al een feest gegeven met dit aantal? En hoe werden de tafels gezet? In we...
Andere Reacties: 14 10-6-2009 9:00:56

Melissa
Kostuum bruidegom
Hoi bruidjes!Vraagje, weet er iemand waar je moderne kostuums kan kopen voor de trouw?(regio oost/west vlaanderen) Mijn vriend wil liever geen gewoon kostuum,maar iets fleuriger...Iemand een idee?Dankjewel!
Andere Reacties: 5 9-6-2009 22:40:25

ils
alternatief ringkussen
hallohebben jullie een leuk idee om de ringen mee te nemen in de viering, ipv het traditionele ringkussen?groetjes
Andere Reacties: 16 9-6-2009 21:39:13

claudia
dj gezocht (dj mauritis de bock, 2 ugly Dj's)
hallo,heeft iemand ervaring met dj mauritis de bock of 2 ugly dj's?we zijn van sint-niklaas.dank u groetjes
Andere Reacties: 1 9-6-2009 20:46:08
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...