Nu Online
Momenteel zijn er 600 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Lize
Mijne loverboy heeft zijne teen gebroken...
En dat met nog twee dagen op de teller...
Voorbereiding Reacties: 6 22-8-2013 22:30:28

Charlotte
rode loper kerk (Dadizele)
Weet er iemand of er een rode loper beschikbaar is in de basiliek van Dadizele of moet je daar zelf voor zorgen?
Voorbereiding Reacties: 1 22-8-2013 21:00:28

Sabine
Vandaag exact nog 1 jaar
Hallo allemaal Ons huwelijk is volgend 22 Augustus... Ik kijk er zo naar uit, Het enige wat er al vast ligt is de datum en de feestzaal,verder heb ik nog nis gedaan en wee niet goed waar te beginnen n wat te den. Hhhheeeeellllllllpppppp
Voorbereiding Reacties: 5 22-8-2013 16:59:22

Elke
Idee waar ik dit kan vinden?
Heyla dames (en heren ;)  ). Ik heb jullie hulp nodig. Ik heb voor de tafel indelen allemaal foto's van ons bij een 'plaats' in parijs. Omdat mijn verloofde me in Parijs ten huwelijk gevraagd heeft. Die grote foto's staan op van die kleine schi...
Voorbereiding Reacties: 4 22-8-2013 16:58:07

Evelyne
Een kwestie van nog enkele uurtjes :)
De teller staat voor de moment op 7u.. Morgen om 7u gaat de wekker af om vervolgens om half 8 bij de kapper te zitten. Ein-de-lijk is het zover! Ik kan niet spreken over stress, gewoon benieuwd naar alles en hoe alles zal verlopen. Ik ben net terug...
Voorbereiding Reacties: 17 22-8-2013 16:47:20

ine
dag indeling
ik kom echter niet overeen met mijn toekomstige over de dag indeling, om 11 uur gaan we naar het gemeentehuis en daarna zouden we nog rent te priest doen. maar dit zal in de namiddag wss zijn, ik dacht er tussen voor de aanwezig mensen iets klein te ...
Voorbereiding Reacties: 7 22-8-2013 15:40:12

goele
Tekstje bedankjes
Hallo medebruidjes, met nog 36 dagen op de teller ben ik nog op zoek naar een schrijftallent. Wij hebben als bedankjes voor onze gasten een klein confituurpotje. Maar op dat etiket zouden we graag een mooie oneliner zetten. Heeft er iemand van j...
Voorbereiding Reacties: 4 22-8-2013 12:43:48

alki
mp 3 intro eindelijk klaar
met nog 21 dagen op de teller is de audio (mp3) eindelijk klaar . morgen ombouwen naar mp4 video .
Voorbereiding Reacties: 0 22-8-2013 1:32:45

Peggy
Ik ben op zoek naar witte paperclips of ...
voor het feestreglement (die zijn bij ons opgerold) zoek ik witte paperclips of iets anders om opgerold te houden...en wit lintje er rond binden vind ik niet mooi en wanneer geven jullie je feestreglement...of staat het bij jullie op tafel. wij heb...
Voorbereiding Reacties: 12 21-8-2013 21:07:29

LIESELOT
wie trouwt er nog op 31/8?
hallo bruidjes, ik vroeg mij af of er nog veel onder jullie op 31 augustus trouwen? zo spannend! laten we hopen op mooi weer hé! iedereen alleszins een superdag gewenst! groetjes! x
Voorbereiding Reacties: 12 21-8-2013 18:22:47

Joyce
enveloppendsoos en 10 wederzijdse kadertjes te koop
Omdat we nu al een maand getrouwd zijn, hebben we deze spulletjes te koop. http://nl.kapaza.be/west-vlaanderen/enveloppendoos-huwelijk-76519223.htm http://nl.kapaza.be/west-vlaanderen/10-tweezijdige-kadertjes-76519705.htm Interesse? Mail gerust naa...
Voorbereiding Reacties: 3 21-8-2013 17:58:06

Elke
Verrassingsvrijgezelleweekend in...Roma!!!
Amai amai bruidjes, ik ben aan het bekomen van het zaligste weekendje onder vriendinnen ooit! Vrijdagochtend stonden ze er met ontbijt en bubbels, heb ik something old, something new,...gekregen en hebben ze mijn valiesje ingepakt, dan kreeg ik de ...
Voorbereiding Reacties: 5 21-8-2013 9:50:24

kathleen
Ideetjes feest
Wij vernieuwen onze huwelijksbelofte, nu ja echt vernieuwen is het niet want zijn enkel voor de wet gehuwd. Dus is beetje eerste belofte. e doen dit om een zware periode af te sluiten en daarom doen we dit ook in intieme kring (30-40pers). Ik wil er...
Voorbereiding Reacties: 0 21-8-2013 9:32:16

margot
Hulp nodig van julliee allemaal !! :D
De dag voor de trouw gaat mijn toekomstige & onze zoontje naar zijn moeder om daar te overnachten .. nu op de dag van onze trouw wil ik graag een cadeau tje & klein briefje laten ' leveren ' door mijn schoonmoeder .. ik had gedacht aan een h...
Voorbereiding Reacties: 6 21-8-2013 0:45:09

catherine
Afzeggingen 3 dagen voor de trouw
Hallo! Wij trouwen zaterdag. Gisteren hebben er 3 mensen afgezegd voor de receptie ( waarvan 1 koppel met goede reden). Gezien dat we gisterenavond de aantallen hebben doorgegeven, niet zon groot probleem. Vanavond heeft nog een koppel afgezegd ( n...
Voorbereiding Reacties: 18 21-8-2013 0:08:06
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...