Nu Online
Momenteel zijn er 375 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Wendy
Axitrans
een vraagje...ik heb hier vroeger al over 'axitrans' gelezen. kben mij dit gisteren gaan halen bij de apotheker en het ook direct gebruikt. vanavond moet ik het een tweede maal gebruiken en dan zou ik een week zweet vrij zijn onder de oksels..nu had...
Andere Reacties: 5 9-6-2009 20:05:33

Sofie
huwelijk plannen
dag beste mensenik ben een student en ik heb de opdracht gekregen van mijn school een huwelijk te plannen....ik moet een draaiboek maken, een gastlijst maken, een cadeaulijst maken en nog zo veel meer dat er bij een huwelijk komt kijken...ik moet ech...
Andere Reacties: 4 9-6-2009 19:39:53

Vicky
kerkelijk huwelijk zonder eucharistie
Hoi,Een vraagje..Ik ben bezig met het opstellen van mijn misboekje. Nu heb ik wel enkele voorbeelden van o.a. mijn zus en vriendinnen enz, maar zij hebben allemaal een viering met eucharistie.Nu gaf onze priester te kennen dat we eventueel ook een vi...
Andere Reacties: 8 9-6-2009 18:57:29

sabrina
tekst gastenboek
hey medebruidjes.Had een tekstje vooraan voor in het gastenboek, maar ben het jammer genoeg kwijt.het ging iets van:gedachten en gelukwensen. ............in ons gastenboekje neer.verder weet ik het niet meer.alvast bedanktnog 4 dagengroetjes sabrina
Andere Reacties: 2 9-6-2009 18:31:13

jessica
onderrok te koop
Dag medebruidjes,Ik verkoop mijn onderrok voor 40 euro. Als je interesse hebt, stuur me dan een mailtje op kuup1@skynet.beDan stuur ik je een fotoGroetjes Jessica
Andere Reacties: 0 9-6-2009 15:54:10

Maarten
Gemengd Koor
Hey!Wij trouwen ergens eind juni volgend jaar (normaal 26 juni 2010),provincie AntwerpenWe hadden graag in onze huwelijksviering in de kerk een gemengd koor gehad, die je rillingen doet krijgen.Kan iemand ons een koor aanbevelen?THXMaarten en Jana
Andere Reacties: 2 9-6-2009 15:49:11

Katrien
Hoe zenuwen onder controle houden op je grote dag?
Dag mede-bruidjes,Voor ons komt de grote dag nu wel heel dichtbij! Nog slechts 10 dagen!! Nu valt het nog heel goed mee met de zenuwen, met momenten een beetje kriebeltjes in de buik maar van slapeloze nachten of geen eetlust is er totaal geen sprake...
Andere Reacties: 18 9-6-2009 12:04:24

angie
vraagje
weet er iemand hoe wij aan een tap kan geraken want dat is het belangrijkste voor ons feest vriendelijke groetjes
Andere Reacties: 5 9-6-2009 11:44:39

Valérie
hoe contract verwoord in gemeentehuis?
hey bruidjes, is er iemand van jullie die weet hoe ze in het gemeentheuis jullie contract voorlezen.zeggen ze dan X en Y trouwen in volledige gemeenschap van goederen of zeggen ze dan X en Y trouwen volgens contract?xxx
Andere Reacties: 12 9-6-2009 11:41:29

Kim
ceremoniemeester Peter Coene
Hallo,heeft er iemand ervaring met deze ceremoniemeester?Alvast bedankt!GroetjesKim
Andere Reacties: 1 9-6-2009 8:32:01

Liesbeth
Liedjes feestzaal
Heu bruidjes to be,Wij zoeken nog een liedje voor bij het binnenkomen in de feestzaal en voor wanneer de bruidstaart binnengebracht wordt. Iemand ideeën?Groetjes
Andere Reacties: 3 8-6-2009 21:54:42

Liesbeth
geschenkjes getuigen
Hallo,Heeft iemand leuke ideetjes als cadeau voor de getuigen?Bedankt!
Andere Reacties: 13 8-6-2009 21:53:25

dieter
Binnenlocatie Izegem, Roeselare
Hallo,Voor onze trouw op 4 juli zoeken we nog een binnenlocatie voor de foto's. Ik heb hier al eens gezocht tussen de berichten van anderen en al wat idieën gezien. maar weet er iemand of er toegang is tot de oude schoenfabriek in izegem van esp...
Andere Reacties: 3 8-6-2009 21:30:13

ch
Wij zoeken een zaal vrij van catering in de buurt van dendermonde, hamme, lokeren, sint niklaas, bug
Hallo, wij zijn op zoek naar een leuke zaal, vrij van catering. Mag in de buurt van dendermonde, hamme, lokeren, sint niklaas of buggenhout zijn. Bedankt!
Andere Reacties: 10 8-6-2009 20:53:24

kimberly
Fotograaf regio Gent gezocht!
Hey bruidjes, Onze dag is nog even veraf, maar ik wil toch al een aantal grote lijnen in orde hebben waaronder de fotograaf. Maar elke fotograaf die er voor ons uitspring vraag gemiddeld 1500€, incl. album. Weten jullie een 'goedkopere' fotogra...
Andere Reacties: 4 8-6-2009 15:20:26
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...