Nu Online
Momenteel zijn er 581 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Accessoires

lies
bruidskinderen
Hallo, ik vraag me af wat de kindjes kunnen dragen die voorlopen. Soms zie je zo van die "wandelstokjes" maar dat vind ik niet zo mooi. Hebben jullie andere ideetjes?
Kledij - Accessoires Reacties: 3 5-8-2008 10:04:46

Caroline
Prijs trouwringen
Vandaag eens bij de plaatselijke juwelier aan de etalage naar trouwringen gekeken. Prijskaartje leek ons normaal, maar volgens mijn mama veel te duur.Enig idee hoeveel trouwringen kosten? Moet je nog bijbetalen om je namen en de datum erin te laten z...
Kledij - Accessoires Reacties: 15 4-8-2008 17:46:21

Vicky
kipfilets :-) ?
Dag bruidjesSpijtig genoeg ben ik niet gezegend met een volle boezem. Nog vervelende is dat ik bovenaan maat 38 heb maar onderaan maat 40.Dit speelt me een beetje parten zowel bij men jurkje uit 1 stuk op de burgelijke trouw als in men trouwkleed.Bij...
Kledij - Accessoires Reacties: 12 4-8-2008 17:37:26

Liesbeth
trouwkledij
Hey bruidjes,Ik heb mijn droomjurk gevonden!!! Ik ben echt in de wolken. Gisteren met mijn mama en zus bij Maxim's Couture geweest. Het was eigenlijk de bedoeling om gewoon even te kijken. Uiteindelijk kleedjes zitten passen. Was heel fijn. Het eerst...
Kledij - Accessoires Reacties: 3 3-8-2008 19:29:22

Veronique
van oud goud naar nieuw goud
Hoi iedereenwij hebben van verschillende familieleden oud goud gekregen. Hiermee willen we onze trouwringen laten maken. Heeft iemand hier ervaring mee en zo ja, kan je dan wat meer zeggen over de hoeveelheid goud er nodig is voor twee trouwringen en...
Kledij - Accessoires Reacties: 11 31-7-2008 22:48:01

Liesbet
bruidsschoene (kleur)
Hey, ik heb daarnet om mijn trouwkleed geweest. Het werd Marylise Piu. Maar samen met de winkel hebben we zitten nadenken over de schuinen en eventuele andere accessoires.We hadden volgende zaken in gedachten...- bruin: wit trouwboeket met bruine tin...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 31-7-2008 15:51:51

evy
trouwkleed
fiogf49gjkf0dhey,ik ben zopas getrouwd nheb geen opbergtas of koffer voor mijn jurk weet er misschien iemand een adres waar ik dat kan vinden het probleem is mijn jurk is van Ian Stuart "frangipani" en dat is een hele wijde dus die geraakt ...
Kledij - Accessoires Reacties: 7 29-7-2008 21:18:57

Claudia
Schoenen stretcher
fiogf49gjkf0dBeste medebruidjesMet nog 10 dagen op de teller maak ik me toch wel zorgen om mijn trouwschoenen. Ze passen wel maar als ik er thuis een uurtje mee rondloop begin ze enorm te knellen. Ik ben dan even naar de schoenmaker geweest en die wo...
Kledij - Accessoires Reacties: 3 29-7-2008 13:24:41

christel
enveloppedoos
fiogf49gjkf0dik verkoop mijn enveloppedoos ze is zeer mooi met bordeaux duifjes erop omgeving kapellen bij antwerpen vraagprijs 25 eurointeresse dan mail ik een foto door
Kledij - Accessoires Reacties: 5 29-7-2008 9:18:11

Lore
bloemen in haar bruidskindjes
Hoi bruidjes, ik zou graag nepbloempjes in de haren doen van mijn bruidskindjes. Hebben jullie een idee waar ik dat kan vinden? Wij trouwen op 22/08/08 dus ben hier dringend naar op zoek. Alvast bedankt voor jullie reacties. Groetjes, Lore
Kledij - Accessoires Reacties: 2 27-7-2008 21:30:56

Liesbet
stola Linea Raffaelli
Dag allemaal,Ik heb mijn trouwkleed gevonden bij linea raffaelli. We trouwen in de winter en ik moet dus nog een stola kopen om mijn schouders toch iets of wat te bedekken. Kan iemand mij vertellen hoeveel zo'n stola ongeveer kost? Ben ons budget aan...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 27-7-2008 16:50:10

Annemie
lingerie Poirier gezocht
Hallo,Ik vroeg me af of iemand me kan vertellen waar in België lingerie van Poirier verkocht wordt? Bij voorkeur in Oost-Vlaanderen, maar als jullie ergens anders in ons landje een adres weten... Dankjewel!
Kledij - Accessoires Reacties: 2 26-7-2008 15:28:29

sara
trouwringen
Beste medebruidjes,hoeveel op voorhand gaan jullie de trouwringen kiezen? Ik trouw op 14 februari 2009 en ben dus volop bezig met alle voorbereidinge.. Alvast bedankt!!
Kledij - Accessoires Reacties: 9 25-7-2008 20:06:48

Katrien
Betekenis weggooien van jartiere/kousenband
Hey bruidjes,Hebben jullie enig idee welke betekenis achter het weggooien van de kousenband zit?Ikzelf zou een boeketje weggooien tussen de nog niet getrouwde vriendinnen.En mijn ventje zou dan een kousenband weggooien. Maar ik heb geen idee of dit ...
Kledij - Accessoires Reacties: 3 24-7-2008 11:35:27

Nathalie
schoenen
Heb mijn trouwjurk en het is cappucinokleur. Zou er graag geen al te klassieke trouwschoenen bij willen? Twijfel nog tussen open en gesloten schoenen (trouw in zomer). Had gehoord van Ella coloured shoes. Weet iemand waar ze die in België verkop...
Kledij - Accessoires Reacties: 7 23-7-2008 11:57:45
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...