Nu Online
Momenteel zijn er 507 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Trouwjurk

Carrie
Trouwjurk merk Emmerling?
Zijn er bruidjes die op hun trouwkleedjacht al kleedjes van Emmerling tegenkwamen? Dit merk heeft sluiers, juwelen en andere accessoires, maar nu ook trouwjurken. Ik vind hen prachtig en ze zijn heel schappelijk van prijs (op site Claire de Femme vo...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 22-3-2012 22:04:06

cindy
eerste pas
hallo bruidjes vandaag mijn eerste pas gehad een super gevoel mijn kleed is nog altijd wauw heb vandaag ook mijn schoenen (moesten gekleurd worden),mijn bh,slip kousen en mijn kousenband mee naar huis gekregen ,mijn juweeltjes heb ik dit weekend geko...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 22-3-2012 20:10:41

Vanessa
Afneembare halter?
Hoi bruidjes! Binnenkort heb ik mijn eerste pas. Oorspronkelijk heeft mijn kleed geen halter, maar de verkoopster rade me aan om een halter te nemen. Waarschijnlijk vanwege mijn gevulde boezem Zelf ben ik er nog niet zo zeker van of ik het met of zo...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 22-3-2012 19:29:33

Leen
morge 2 de pas
wel een beetje zenuwachtig in de winkel vroegen ze of ik door stress gewicht verloor en ik dacht van niet maar ben de laatste weken al 6 kg kwijt hopelijk valt alles nog mee
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 22-3-2012 14:28:10

Vicky
Op bruidskleed-jacht!
Ik heb volgende winkels in gedachten om deze zomer achter mijn trouwjurk te gaan zoeken: • La Sposa in Roeselare • Couture Robel in Roeselare • La Tiara in A'pen • Bruidsparadijs in A'pen Kan iemand mij zeggen hoeveel tijd ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 14 22-3-2012 8:57:48

Lies
Trouwjurk passen?
Lang geleden dat ik hier zelf nog wat gezegd heb... Maar na de drukte rond mijn mama's trouw, kan ik zelf weer aan de slag, deklast ligt onder een berg papier voor de uitnodigingen en nog vanalles omdat ik perse alles zelf wou knutselen, het klad va...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 21-3-2012 16:50:29

Rebecca
La Sposa Outlet Roeselare - Feestkledij/ Suitekledij
Hallo allemaal. Met het oog op part 1 van ons huwelijk, de wettelijke trouw op 14 april dit jaar, ben ik op zoek naar een plezant feestelijk kleedje, nog geen écht wit lang trouwkleed. Iemand van jullie ervaring met La Sposa Outlet in Roeselare...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 16 21-3-2012 15:51:56

Michèle
Hoe vaak trouwkleed passen
Ik heb vorige week mijn kleed gekocht bij Le Chapeau in Bree. Ik heb bij de aankoop dadelijk mijn pasafspraken gemaakt. Dit zijn er nog 2. Eentje in oktober (2maand voor de trouw) en eentje de week voor de trouw, met de bedoeling het dadelijk aan te ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 14 20-3-2012 20:03:22

Jurgen
Verkeerd trouwkleed besteld!
Hey, Vandaag ging het weer een leuke dag worden, mijn kleedje was aangekomen en ik mocht het al eens een keertje komen passen. (nog geen retouches). Dus ik ga al in het pashokje staan en de verkoopster komt met het kleed. Ze helpt mij in het kleed e...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 17 20-3-2012 18:52:52

Lucia
romantisch trouwkleed te koop maat 36 tot 42
Hallo ik verkoop mijn trouwkleed.  Het is een kleed zonder bandjes.  Zeer romantisch kleed. Strak rond het bovenlichaam, en dan wijde onderkant. Achteraan met linten vast te maken, dus iemand met maat 36 kan er in , maar ook met maat 42. (...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 20-3-2012 13:10:43

sofie
Trouwkleed te koop
In perfecte staat, is naar droogkuis geweest, gekocht bij Liliane Claes' in herentals Kleed maat 48
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 20-3-2012 6:38:40

Femke
Afspraak maken
Hoi dames  In september ga ik normaal voor het eerst gaan passen.  Nu vraag ik me af hoe lang op voorhand ik een afspraak moet maken en hoelang zo"n pas gebeure ongeveer duurt want men moeder sprak om meerdere winkels per dag te doen en ik...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 19-3-2012 21:11:12

Nathalie
Te koop: ivoorkleurig trouwkleed maat 48
Dag allemaal! Mijn mooie dag is reeds geweest vorig jaar in september. Ondertussen heb ik beslist mijn trouwkleed te verkopen. Hier is de link naar mijn trouwkleed: http://www.2dehands.be/kleding-accessoires/dameskleding/trouwkleding-trouwaccessoi...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 18-3-2012 12:59:16

Lieselotte
EINDELIJK dat WAAW-gevoel :) !
Hey Hey!! Zoals ik eerder al had vermeld, ging ik zaterdag naar de Linea Rafaelli Concept-shop in Brugge, op trouwjurkenjacht met een vriendin, het was gewoon echt een mega geweldige dag! En ik moet inderdaad bevestigen dat Brugge een fantastische w...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 18-3-2012 8:23:23

Nikki
Parelmoerkleurige schoenen :)
Hallo allemaal :) Ik zoek voor mijn trouw parelmoerkleurige schoenen. Het zijn schoenen die een soort 'glans' hebben.Ze zouden mooi bij mijn jurk passen.Ik heb het liefst gewoon een schoen open op de rug van mijn voet, en gesloten vooraan.En met...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 17-3-2012 23:54:13
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info