Nu Online
Momenteel zijn er 605 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Katrien
Ervaring Elena Deinze en Pierre Yves outlet Deinze
Hoi, omdat mijn zus een aantal jaar geleden een slechte ervaring heeft gehad met het zoeken van een trouwkleed (ga nooit naar dianna david in wolvertem!) en we achteraf zeiden "hadden we de forums maar wat meer bekeken op voorhand", heb ik dit dus we...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 3-2-2016 10:44:29

liesbeth
Trouwfeest monasterium
Dag allemaal, Mijn vriend en ik zijn volop bezig met de grote zoektocht naar de perfecte zaal in Gent of omstreken. Vandaag zijn we een kijkje gaan het monasterium en we zijn er helemaal weg van! Vanaf 3u moet de muziek inderdaad wel terug geschroe...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 2-2-2016 21:12:22

kylie
bruidsboeket ook in het klein voor het kindje die voorloopt?
Hallo,Vaak krijgt het meisje die voorloopt ook een kleine versie van het bruidsboeketje.Is dit echt nodig of mag ze ook enkel een mandje met rozenblaadjes dragen?Ze zullen al een beer vast hebben waar de ringen zullen aan bevestigd zijn dusja, lijkt ...
Ideeën Reacties: 5 2-2-2016 14:24:16

kylie
Suitekledij vrouwen regio West-vlaanderen gezocht
Hallo,Zijn er specifieke winkels waar we zeker eens naar toe moeten gaan voor de suite kledij regio West-Vlaanderen?Graag jullie tips!!Alvast bedankt,GroetjesKylie
Kledij - Suite Reacties: 3 2-2-2016 14:16:27

Sandrine
budgetvriendelijke feestzaal regio wemmel
Hallo wij zijn dringend op zoek naar een gezellige feestzaal voor ongeveer 60 personen in de regio Wemmel-Dilbeek. Er moet kunnen gedanst worden en het eten mag simpel zijn maar moet lekker zijn. Liefst mogelijkheid tot een all-in formule beha...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 2-2-2016 12:48:42

Valerie
Voorbereidingsavonden met de priester: wat te verwachten?
Hey medebruidjes, wij trouwen in augustus 2016 voor de kerk. En nu hebben we 2 voorbereidingsavonden in groep met de priester voor de boeg.. Heeft iemand een idee wat dit inhoudt? Alvast bedankt!
Religie Reacties: 2 2-2-2016 12:43:13

Ines
Silverspoon Catering
HalloHeeft iemand hier ervaring met Silverspoon Catering uit Wijnegem? We twijfelen nog tussen hen en een bevriende traiteur. Bedankt voor jullie tips :).  
Ideeën Reacties: 3 2-2-2016 11:34:56

De win
Probleem
Hallo Weet iemand raad met ons probleem Wij trouwen in juni maar wij hebben een huisje gezien waar we in kunnen in maart wat moeten wij nu doen .
Ceremonie Reacties: 3 1-2-2016 22:08:07

sharon
binnenlocaties regio boom/londerzeel
hallo iedereen ik ben opzoek naar een binnen locatie regio boom/londerzeel omdat wij trouwen in juni kan het weer nog alle kanten op iemand leuke ideetjes? als buitenlocatie dachten we aan het kasteel hingene of het domein drie fonte...
Locaties - Fotografie Reacties: 2 1-2-2016 19:38:48

Cindy
een vraagje.. doop kindje tijdens huwelijksviering
Dag allemaal, Weet er iemand waar een doop van een kindje kan plaatsvinden in de huwelijksviering? alvast bedankt Cindy
Religie Reacties: 1 31-1-2016 23:53:29

Cindy
Voorbeeld teksten voor ons huwelijksboekje tijdens misviering
Dag verloofden en toekomstige bruidjes :-) Ik ben op zoek naar leuke, niet al te christelijke teksten, gewoon vlotte en mooie teksten voor in ons boekje. Kan iemand mij helpen waar ik deze kan vinden. Mijn emailadres is cindykecoemans@hotmail.com ...
Religie Reacties: 4 31-1-2016 23:51:40

Thierry
Feestzaal / schuur gezocht
Hoi, wij zijn Thierry & Sandra en plannen ons huwelijk om en rond 17 september 2016. Reeds een half jaar zijn wij ons gek aan het zoeken naar een geschikte plaats voor onze huwelijksreceptie en feest in Antwerpen en/of omstreken (max. 30 minuten ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 31-1-2016 20:57:36

Lisa
Eerste lezing door een kindje
Hallo, Ik ben een aantal jaar bij eenzelfde gezin gaan thuiswachten. Hierdoor heb ik echt een intense band met de kinderen. Ik zou graag de oudste dochter het plezier gunnen om een verhaal voor te lezen als eerste lezing. Ze zit ondertussen in het de...
Religie Reacties: 2 31-1-2016 17:39:15

Anna
drukker
heeft iemand aanraders voor een drukker in het Brusselse/Leuvense/Antwerpse? We willen de traditionele kaarten, dus niks speciaals.
Uitnodigingen Reacties: 0 31-1-2016 13:21:30
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...