Nu Online
Momenteel zijn er 688 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Uitnodigingen

Liesbeth
Ervaring origineletrouwkaarten.nl ?
Hallo iedereen !! Wie heeft er ervaring met het bestellen van trouwkaarten via origineletrouwkaarten.nl ? Groetjes xLiesbethx
Uitnodigingen Reacties: 0 16-2-2008 13:08:26

Kathleen
Heeft iemand ervaring met Babygrafix trouwkaarten?
De firma babygrafix (zie website) maakt ook trouwkaarten maar deze staan niet op internet. Heeft iemand ervaring met deze firma?
Uitnodigingen Reacties: 14 15-2-2008 22:44:57

Ann
tekst avondfeest
hoi bruidjes,Ik ben ff de laatste hand aan het leggen aan mijn uitnodigingen, en ben vanplan om een appart kaartje te gebruiken voor de gasten van het avondfeest... Maar ik heb geen inspiratie om dit beetje origineel duidelijk te maken. Ik wil niet g...
Uitnodigingen Reacties: 4 14-2-2008 19:33:39

mira
Thema's?
hey bruidjes Ik lees hier vanalles op de site. Ook over de uitnodigingen met thema's.Wordt dit altijd gedaan?Ik ben helemaal niet op de hoogte precies!Hihi Ze zouden mss beter eens een boek uitbrengen voor beginners .ALvast bedankt
Uitnodigingen Reacties: 12 14-2-2008 11:10:37

Liesbet
Lettertype uitnodiging - Bradley Hand ITC
Hoi bruidjes,Ik wou even informeren naar het lettertype dat jullie gebruiken voor jullie trouwuitnodiging. Wij maken onze uitnodigingen zelf en voorlopig staat mijn keuze op Bradley Hand ITC.Echter op de PC die we gaan gebruiken om onze uitnodigingen...
Uitnodigingen Reacties: 9 13-2-2008 8:32:05

Lore
Zelf Uitnodigingen maken - Welk PC Programma
Hallo iedereen,Zoals zovelen willen we ook graag onze uitnodigingen zelf ontwerpen. Zijn er mensen die weten welk PC programma je best gebruikt om met je ontwerp naar een drukker te stappen? Dankjewel,Lore
Uitnodigingen Reacties: 16 12-2-2008 18:56:33

carla
aankondiging door de kinderen
hoi, onze uitnodigingen willen we zelf maken. We zouden graag de 3 kinderen het huwelijk willen laten aankondigen. Hoe formuleer je dat?
Uitnodigingen Reacties: 7 11-2-2008 21:50:28

Sofie
Hoe namen vermelden op uitnodiging?
Hallo iedereen,Een rare vraag misschien, maar hoe worden de namen van de genodigden correct vermeld op de uitnodiging? Is dat bvb.: De heer & mevrouw Blomme - Detavernier? Of anders?alvast bedankt!GroetjesSofie
Uitnodigingen Reacties: 6 11-2-2008 15:45:33

dennis
help!
Hoi! voor onze uitnodigingen zijn wij op zoek naar witte of bordeaux veertjes/pluimpjes... Ik had mooie veertjes gekocht bij AVA (daar hebben ze er in verschillende kleuren) maar toen ik er mee thuis kwam bleek dat ze een stuk te groot zijn. Het is e...
Uitnodigingen Reacties: 2 11-2-2008 9:42:21

Marieke
Amerikaanse envelop voor uitnodiging
Hey,wij gebruiken voor onze uitnodigingen Amerikaanse enveloppen. Dwz met de opening opzij. Ik ben ervan overtuigd dat de opening links is als het adres erop staat, maar ben dit niet 100% zeker. Kan iemand mij zeggen hoe het officieel moet?Thanks!
Uitnodigingen Reacties: 0 8-2-2008 15:10:49

Sofie
Tekst binnenkant uitnodigingen
Dag iedereen,een vraagje....wij zijn bezig met de trouwkaarten te maken. Nu weet ik alleen niet goed wat daar allemaal in de binnenkant moet staan.Wij hebben kaarten nodig voor mensen die enkel naar de kerk zullen komen, mensen die uitgenodigd worden...
Uitnodigingen Reacties: 7 7-2-2008 19:25:23

Sophie
TIPS grafisch ontwerper
Hello mede-bruidjes,Wij zijn op zoek naar iemand die toffe ideetjes heeft voor ontwerp huwelijksinvitaties, menukaart en misboekjes. Graag hadden wij iets in de Flamantstijl gedaan. Wie kan mij hiermee helpen?Alvast bedankt!GroetjesSophie
Uitnodigingen Reacties: 3 7-2-2008 13:14:39

Karen
HELP!
hallo! Ik ben op zoek naar iets heel origineel voor onze uitnodigingen. En ik had gedacht aan een knipsel van onze gezichtsprofielen, maar weet niet waar ik zo'n mannen kan vinden die dat doen.Meestal kom je die heel toevallig eens tegen op een beurs...
Uitnodigingen Reacties: 4 6-2-2008 20:56:04

Kim
Cadeautip
Hey,Begin zonet te twijfelen. Wij hebben op onze uitnodiging gewoon de aankondiging van de viering gedaan. De mensen die uitgenodigd zijn op receptie of avondfeest ontvangen daarbij zo een klein kaartje waar de gegevens opstaan. Wij hebben wel de cad...
Uitnodigingen Reacties: 3 6-2-2008 16:14:50

Kim
Kaartjes bij uitnodiging
Hey,Kan er iemand de tekst doorsturen die je meestal zet op zo van die kleine kaartjes die je bij je uitnodiging steekt en waarmee je de mensen uitnodigt op avondfeest of receptie. Groetjes,Kim
Uitnodigingen Reacties: 2 6-2-2008 16:12:42
Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info