Nu Online
Momenteel zijn er 596 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Bruid
Nog 6 uur
Het is vandaag een immens drukke dag geweest. De laatste loodjes wegen het zwaarst? Vooral even een dieptepunt toen ik mijn boodschappen voor de broodjeslunch ging gaan ophalen via de collect en go service van Colruyt... Thuis komen en merken dat er ...
Voorbereiding Reacties: 6 16-8-2013 17:47:28

Ine
Dessertbuffet hoe op de uitnodiging zetten?
Hallo allemaal , Voor ons feest gaan we een BBQ voorzien..Dit enkel voor de ouders, grootouders, tantes en nonkels..Neven en nichten, vrienden,.. komen dan later voor het "dessertbuffet"..Maar ik vind het zo dom om op de uitnodiging te zeggen dessert...
Voorbereiding Reacties: 9 16-8-2013 14:35:42

sarah
tekstje gezocht voor candy bar
Beste medebruidjes, ik ben op zoek naar een tekstje om mijn gasten duidelijk te maken dat ze bij het verlaten van het feest een zakje mogen vullen met snoep. Bij deze snoepbar ligt ook mijn gastenboek. Ik was aan het twijfelen tussen 1 zakje per gast...
Voorbereiding Reacties: 8 16-8-2013 11:22:50

jolma
citroendoekjes
Ik ben op zoek naar citroendoekjes voor de handen. Online mag eventueel wel, maar ik heb er maar een 100-tal nodig...meestal groeter oplage. Wie kan me helpen? Merci!
Voorbereiding Reacties: 6 16-8-2013 11:20:19

Vanessa
rustig voor trouw - zenuwachtig voor vrijgezellen :-)
Hallo bruidjes en gommetjes Even een update... Nog 14 dagen op de teller.  Verrassend genoeg ben ik de kalmte zelf.  Maandag en dinsdag de laatste zaken gedaan.  Speldje gevonden voor mijn kapsel met vlechtje dat ik hier gepost had.&n...
Voorbereiding Reacties: 4 16-8-2013 9:38:47

Vansteenbrugge
Kaarten "WEDDING INSPIRATIONS"
Beste bruidjes & bruidegoms. zijn er koppeltjes die nog graag kaarten wensen voor WEDDING INSPIRATIONS te  "TEN DAUWE" - Aalter. Ik heb er nog een paar liggen. (Waarde kaart : 70 € / geldig voor 2 personen) Dit gaat door op maandag...
Voorbereiding Reacties: 7 15-8-2013 18:35:15

Veva
Schrijf talent gezocht
Ik ben op zoek naar een tekstje wat ik op tafel kan zetten als uitleg bij de feestviltjes (www.feestviltje.be). Dit moet niet lang zijn, maar moet uitleggen wat ze zijn en dat mensen erop mogen schrijven wat ze willen of de vraag erop beantwoorden. Z...
Voorbereiding Reacties: 2 15-8-2013 18:03:14

annelies
taarttopper
hallo iedereen! ik ben op zoek naar een taart topper van my to you weet iemand waar je deze kunt vinden mvg annelies
Voorbereiding Reacties: 5 15-8-2013 12:41:55

kelly
tussen de wet en de kerk, middagpauze...
Beste medebruidjes en gommen. Ik worstel al een tijdje met wat ik zou doen tijdens de middagpauze met de suite. Mijn eerste idee was bij ons thuis belegde sandwiches met de nodige dranken te serveren aan onze suite. Wij zijn met ongeveer 20 pers. Wi...
Voorbereiding Reacties: 8 14-8-2013 21:59:52

sofie
kadoo ouders?
hey daar, klein vraagje, worden er ook kadoos gekocht voor de ouders al zij helemaal niets betalen?  mercikes groetjes
Voorbereiding Reacties: 9 14-8-2013 20:19:12

Stephanie
16 augustus, we zijn er bijna
Vrijdag is het zover!! Na 360 dagen aftellen, is mijn grote dag binnen handbereik Het weer ziet er voorlopig redelijk goed uit, zolang het niet regent zal ik al een happy bruidje zijn :-) Zijn er nog bruidjes voor vrijdag?? Ik blijf ook constant het ...
Voorbereiding Reacties: 5 14-8-2013 14:07:46

Katrien
Dagindeling: wat met familie/vrienden tussen gemeentehuis en start feest ?
Hallo allemaal, Ik zit met een vraagje.. We trouwen enkel voor de gemeente. Dit is om 14.30u. Dit duurt niet zolang, maar vooraleer je iedereen goeiedag hebt gezegd enzo, zal het wel snel een uurtje later zijn voordat je daar kan vertrekken.  ...
Voorbereiding Reacties: 5 14-8-2013 13:30:35

Melissa
Mijn tweede DIY project(je) voor ons huwelijk :)
Ik ben op zoek naar ongeveer 100 houten (of stevig kartonnen) bakjes met de afmetingen 14x14 cm en +/- 1 cm.  Doe het zelf winkels hebben ze niet, en online vind ik het ook nergens. Als iemand een alternatief heeft, of weet waar ik dit kan verkr...
Voorbereiding Reacties: 10 14-8-2013 13:10:28

Dorien
originele nummers binnenkomen zaal en bruidstaart
Hallo, Wij zijn op zoek naar originele, uptempo nummers voor het binnenkomen van de zaal en het aansnijden van de huwelijkstaart. We houden niet zo van de clichés als pirates of the caribbean of safri duo... Dorien
Voorbereiding Reacties: 10 14-8-2013 12:12:28
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...