Nu Online
Momenteel zijn er 603 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Indhia
Bedankjes
Hallo iedereen, het is misschien een domme vraag, maar ik vroeg me af: de bedankjes die je meegeeft op het feest zelf (bv. zakje snoep,..) is dit voor de mensen die naar het hele feest komen? Of ook voor de mensen die enkel naar de receptie komen? ...
Ideeën Reacties: 1 31-1-2016 13:16:39

Anne
Fotolocatie omgeving Boekhoute/Gent
Wij zullen 10 september 2016 gaan trouwen in Boekhoute, Belgie. Nu kunnen we op die locatie denk ik wel mooie foto's maken, maar weet iemand toevallig nog speciale plekjes in of in de buurt van Boekhoute of Gent? Alvast dank!
Fotografie Reacties: 3 31-1-2016 13:08:07

Sofie
Op zoek naar een fotograaf regio Meerhout-Geel
Hallo, wij zijn nog op zoek naar een betaalbare fotograaf regio Meerhout - Geel. Iemand een ideetje? Het is al wel voor 05-03-2016.
Fotografie Reacties: 6 30-1-2016 19:09:17

nele
Viering: wij binden de knoop
Hallo Ik ben begonnen aan het samenstellen van de misviering en dit is helemaal niet zo makkelijk. Vooral om dat ik ook wat in ons thema wil werken. Ons thema is "wij binden de knoop". Want wijn zijn beiden klimmers. Heeft er iemand ideetjes van tek...
Ceremonie Reacties: 1 30-1-2016 17:20:39

mieke
Trouwjurk gezocht
Hallo, ik vraag me af hoe de meeste pasbeurten er uitzien. Ik zou graag mijn jurk zelf maken en heb al hele leuke jurken gevonden. Maar ik zou voor ik aan de slag ga even de verschillende modellen van de jurken willen passen om te kijken welk mij he...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 30-1-2016 13:45:13

karo
Linea Raffaelli trouwkleed maat 36 te koop
Hoi Bruidjes, Ik verkoop mijn trouwkleed, waarop ik héél veel complimenten heb gekregen! Het kleed is van Linea Raffaelli, maat 36, model B15 Set10. Hier te koop: http://www.2dehands.be/kleding-accessoires/dameskleding/trouwkleding-trou...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 29-1-2016 21:59:47

kim
Fotograaf nog niet gevonden ...
Het lijkt moeilijker dan verwacht. Voor ons huwelijk op 18 juni zijn we nog op zoek naar een fotograaf. Wie kan ons helpen? (Regio Limburg) Alvast bedankt
Fotografie Reacties: 9 29-1-2016 21:27:25

Kim
Ideetjes voor een huwelijksfeest met kinderen
Dag iedereen, Ik ben op zoek naar ideetjes voor een huwelijksfeest met kinderen. Mijn partner heeft 2 zonen van 9 en 7 en we willen hen uiteraard ook een speciale dag geven. We zouden willen starten om 18u met een ceremonie. De kinderen maken hier ...
Ideeën Reacties: 2 29-1-2016 20:01:35

linda
Trouwjurk
Ik ben op zoek naar een mooie jurk (geen bustier!) Iemand die er eentje verkoopt na haar mooiste dag? Maat 36-38 😊
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 29-1-2016 16:22:15

tine
Te koop: nieuwe taarttopper monogram
Ik heb een taarttopper te koop wegens het niet doorgaan van het huwelijk van mijn neef, waarvoor ik de taart zou maken.  het gaat om de letters K en E, en twee in elkaar gehaakte hartjes. kleur is rood, met swarofskisteentjes versierd. foto op a...
Voorbereiding Reacties: 0 29-1-2016 14:59:47

tine
Te koop: nieuwe taarttopper monogram
Ik heb een taarttopper te koop wegens het niet doorgaan van het huwelijk van mijn neef, waarvoor ik de taart zou maken.  het gaat om de letters K en E, en twee in elkaar gehaakte hartjes. kleur is rood, met swarofskisteentjes versierd. foto op a...
Voorbereiding Reacties: 0 29-1-2016 14:59:47

Carmen
gezocht: make-up trouwdag regio Antwerpen of Vlaams brabant
Hallo iedereen, Ik ben nog op zoek naar iemand voor mijn make-up te verzorgen op mijn trouwdag (18/06/2016). Liefst iemand die de dag zelf aan huis komt. Ikzelf ben van Zemst dus alle tips regio Vlaams-Brabant en Antwerpen zijn welkom. Bedankt! Gro...
Verzorging - Make-Up Reacties: 5 29-1-2016 14:29:30

Dinag
Feestzaal?
Hallo iedereen,Ben opzoek naar een mooie feestzaal in de ruime omgeving van Mechelen.Ons trouwfeest zou gepland worden in mei 2017.Iemand ervaringen of zalen die jullie aanraden dat we zeker eens moeten gaan bekijken?Dankuwel!  
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 29-1-2016 8:38:17

Lies
Mode in trouwringen?
Hey Bestaat er zoiets als mode in trouwringen zoals in dit artikel https://www.baunat.com/nl/diamantjuwelen-ontdek-de-nieuwste-en-opvallendste-trends ? Ik zou graag een trouwring kopen, maar wil graag iets speciaal hebben. Ik zou nie...
Ideeën Reacties: 3 29-1-2016 7:36:26

vicky
fotolocatie regio beerse malle zoersel of in de buurt.
hoi medetrouwers, weet iemand nog leuke locaties om foto's te trekken, zowel binnen als buiten. het kasteeltje in malle weet ik al, maar er zijn misschien nog wel heel leuke plaatsen. mag ook wel iets vervallen zijn of zo.groetjes  
Locaties - Fotografie Reacties: 2 28-1-2016 21:39:18
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...