Nu Online
Momenteel zijn er 670 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Uitnodigingen

Kathleen
ervaringen Kaartmix.nl
Iemand ervaring met het bestellen van uitnodigingen via kaartmix.nl? Ze hebben mooie originele collecties die je ook naar eigen wens kan aanpassen... prijs zit ook goed denk ik.Positieve of negatieve ervaringen?
Uitnodigingen Reacties: 9 6-2-2008 10:25:40

Anne
ouders gescheiden, vader overleden, hoe op kaart vermelden?
Wij zijn bezig met onze trouwkaarten, het ontwerp hebben we al gekozen, maar ik zit vast met de tekst..we willen graag een 'aankondiging' van onze ouders op de kaart vermelden, voor mijn verloofde is dit geen probleem, voor mij daarentegen zitten we ...
Uitnodigingen Reacties: 5 5-2-2008 10:42:44

Karolien
drukker antwerpen
Hey,Heeft er iemand al enige ervaringen met een drukker in Antwerpen? Mijn vriend zou graag gewoon bij AVA gaan, maar ik heb schrik dat dit duurder is dan een gewone drukker.
Uitnodigingen Reacties: 3 4-2-2008 16:48:48

petan
tekst uitnodigingen
hallo, ik ben bezig met het samenstellen van onze tekst voor op de uitnodigingen, we laten aparte uitnodingen maken voor receptie genodigden, avondgenodigden en genodigden voor dessertbuffet en dansfeest.ik had graag zinnetje gehad dat rijmt, nu heb ...
Uitnodigingen Reacties: 2 2-2-2008 15:03:36

Kim
Punten op uitnodiging
Hey,Wij hebben de proefdruk ontvangen en merken dat daar achter de zinnen nooit een punt staat. Is dit altijd zo? We hebben eerst een zinnetje als versje, een zin die de viering aankondigt en een zin die de mensen uitnodigt. Het lijkt een beetje vree...
Uitnodigingen Reacties: 2 30-1-2008 9:54:43

Sofie
Hoe dessertenbuffet en dansfeest vermelden?
Hallo,Hoe zouden jullie op de uitnodigingen, aan mensen die alleen op het dansfeest uitgenodigd worden, duidelijk maken dat ze toch ook op het dessertenbuffet uitgenodigd zijn? Ze moeten toch weten dat ze nog een klein plaatsje vrij houden in hun maa...
Uitnodigingen Reacties: 3 28-1-2008 17:03:02

muguet
wie kent deze firma ? bruidssuiker ?
hallo, trouwertjes, wij zijn nog opzoek naar bruidssuiker of een bedankje, nu vonden we via internet een firma die mooie doosjes maakt (vooral de bloemetjes spreken ons aan).Wie kent deze ? vinden jullie dit mooi ?je kan ze zien op www.muguet-online....
Uitnodigingen Reacties: 3 28-1-2008 14:02:32

christel
voorbeelden van uitnodigingen
hallokan er mij iemand een voorbeeld van hun uitnodiging doormailen aub we gaan ze zelf maken en we hadden graag enkele voorbeelden dank je bij voorbaat
Uitnodigingen Reacties: 14 28-1-2008 9:45:41

Laura
Genodigden
Ik vroeg me eens af: mijn ouders willen ook vrienden van hun uitnodigen, waar ik totaal niets mee te maken heb. Ik ben hier absoluut tegen maar ze zeggen dat zij mee betalen en het dan hun recht is om die vrienden uit te nodigen. Is dit wel gepast? M...
Uitnodigingen Reacties: 16 25-1-2008 11:18:08

Lore
Wie heeft Ervaring met Poobies (Kaartjes online ontwerpen)
Hey iedereen,Via deze site ben ik ooit op Poobies.be terecht gekomen. Het ziet er een erg professionele online kaartjeswinkel uit waar je je creativiteit echt kan botvieren. Al bij al vind ik de prijs nog meevallen (rond de € 1.85 per bedrukt k...
Uitnodigingen Reacties: 2 24-1-2008 18:23:17

Lena
Uitnodiging in blik
Hallo,Ik had op internet (www.trouwkaarten.nu) een tof idee gezien; een uitnodiging in een blikken doos. Heeft er iemand enig idee of je zoiets ook zelf (en dus goedkoper) kan maken?Bedankt!!
Uitnodigingen Reacties: 6 24-1-2008 14:07:38

veronique
uitnodigingen op internet gezien!Wat nu?
Hoi allemaal,Ik heb de volgende vraag :Wij hebben op internet een voorbeeld gezien van een toffe uitnodiging. Het enige wat er moet veranderd worden is het motiefje...Nu is mijn vraag :Als ik met een afdrukvoorbeeld naar een drukker ga, kan hij die ...
Uitnodigingen Reacties: 3 23-1-2008 22:26:24

Kim
Drukker gezocht
Hallo,Wij hebben zelf een uitnodiging ontworpen en zoeken een drukker om deze te drukken in de omgeving van Kortrijk of Mechelen. Weet iemand of ze bij AVA ook zelf ontworpen kaarten drukken of zijn dit enkel de kaarten die in die boeken staan?Groetj...
Uitnodigingen Reacties: 2 23-1-2008 21:45:31

Kim
tekst uitnodiging
Hey,Ik ben op zoek naar een tekst voor op onze uitnodiging, maar vind nergens op het internet iets dat me aanspreekt. Wat hebben jullie zoal op je uitnodiging staan? Je mag het me eventueel mailen op kiwike@msn.com.Alvast bedankt!Groetjes,Kim
Uitnodigingen Reacties: 3 23-1-2008 18:02:44

Angela
uitnodiging met foto
Hallo iedereen,heeft er iemand een voorbeeld van een uitnodiging met foto ('s).Zouden jullie deze dan willen doormailen naar abe@owbunker.be aub.Dank uAngela21/06/2008
Uitnodigingen Reacties: 9 23-1-2008 14:19:04
Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info