Nu Online
Momenteel zijn er 220 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Ludivine
Help!!!!!
Met nog 29 dagen op de teller begin ik hier volledig te stressen :-( Ons thema is reizen en bij het binnen komen gingen we boarding passes geven voor de tafelaanduiding nu dat mag ik nu ook uit mijn hoofd halen want ik ga er onmogelijk geraken qua dr...
Voorbereiding Reacties: 13 14-8-2013 12:08:00

Ann
Nog 1 maand!!! Woop Woop!
Hey bruidjes, het is vandaag 14 augustus en op mijn teller staan nu nog maar 30 daagjes!! Ooh wat gaat het snel nu!!! Hoe zit het met mijn mede 13/14 september bruidjes?? Wij moeten nog een tafelschikking maken (laatste bevestigingen komen nu nog bin...
Voorbereiding Reacties: 4 14-8-2013 10:15:11

Dorien
hulp nodig bij geloften
Hallo, Onze dag komt stilaan dichterbij, maar ik moet mijn gelofte nog schrijven. Ik weet niet hoe ik moet beginnen, willen jullie mij helpen??? Jullie mogen voorbeelden doorsturen naar dorien_vandegaer@hotmail.com Dank u Dorien
Voorbereiding Reacties: 0 14-8-2013 9:44:01

Sofie
Nog bruidjes voor 06/06/2014?
hoi allemaal, na enkele weken meelezen, en veel nuttige informatie verwerken, is het tijd om ook eens een berichtje te plaatsen! Wij zijn sinds eind mei verloofd (ik ben gevraagd tijdens onze vakantie in de VS, een roadtrip, superromantisch!) en heb...
Voorbereiding Reacties: 10 13-8-2013 21:23:52

sandra
Werkelijke kosten?
Hallo allemaal, ik lees hier enkele topics over hoeveel een trouwfeest kost en over welk budget je 'moet' voorzien, maar wat ik mij afvraag ik hoeveel je feest nu ongeveer zou kosten als je rekening hebt gehouden met alle cadeautjes die je hebt gekr...
Voorbereiding Reacties: 24 13-8-2013 21:00:58

margot
wegwerpcameras & foto locatie boutersem
zoals titel zegt :D : Ik ben op zoek naar wegwerp cameras .. style your wedding hebben ze het momenteel niet mr .. :( +  ik zoek foto locatie in boutersem
Voorbereiding Reacties: 5 13-8-2013 20:26:42

Sanne
Leuke verpakking voor snoepjes
We zouden graag snoepjes geven als bedankje. Om dit toch mooi af te kunnen geven, zouden we de snoepjes graag op een toffe manier verpakken. Heeft iemand hier een budgetvriendelijke oplossing voor?
Voorbereiding Reacties: 8 13-8-2013 19:19:50

Charlotte
Nog 23 dagen en op nog op zoek naar ...
Hallo, Met nog 23 dagen op de teller zijn we er bijna. Whaaaah, ik krijg al stress van het feit dat het maar 23 dagen meer zijn. Nuja, bijna alles is geregeld. Wij zijn enkel nog op zoek naar: - Een intredelied voor de suite die de kerk binnen gaat ...
Voorbereiding Reacties: 3 13-8-2013 16:04:59

Michèle
Last minute decoratie tips nodig
Hallo iedereen, mijn vriend komt me afhalen bij mijn ouders thuis. eerst dacht ik daar niets te versieren maar nu dat er meer mensen gezegd hebben te komen kijken dan enkel de suite begin in te twijfelen. Aangezien ik tot de 23e werk heb ik wel niet...
Voorbereiding Reacties: 4 13-8-2013 15:46:22

melissa
4 dagen en geen schoenen
vandaag mijn kleedje gaan halen, waar ik super blij om ben, maar mijn kleed is besteld sinds november, en nu bij afhalen waren mijn schoenen er nog steeds niet binnen, vind niet leuk meer, heb al geen tijd meer om ze in te lopen, nu hopen dat taxi po...
Voorbereiding Reacties: 6 13-8-2013 14:28:49

Michèle
Checklist voor de grote dag
Hallo reeds getrouwde vrouwtjes :) hebben jullie toevallig nog ergens een checklist liggen die je gebruikt hebt op de dag zelf om niks vergeten mee te nemen? Ben zo bang dat ik denk "oe da ben ik vergeten"  zo 10 dagen op de teller zien staan ...
Voorbereiding Reacties: 7 13-8-2013 9:07:42

sofie
stilaan stressy :)
Goeiemorgen iedereen! Man man met nog 30d op de teller begint het stressy te worden. Nochtans is het meeste wel al in orde (denk ik hoop ik!!) Zijn er nog 13sept bruidjes die stillaan beginnen zenuwen te krijgen? :) Mijn grootste schrik is natuurlijk...
Voorbereiding Reacties: 4 13-8-2013 8:21:35

Melissa
Facebook
Na even zoeken heb ik nog steeds geen enkele groep gevonden op facebook voor trouwers en bruidjes (ja in nederland of voor marrokaanse bruidjes) Kennen jullie eentje, of is daar gewoon absoluut geen interesse in? 
Voorbereiding Reacties: 4 12-8-2013 14:50:13

Jana
Enkele aanraders na een perfect trouwfeest!
Op 3 augustus 2013 hebben wij de perfecte dag beleefd met herinneringen om nooit meer te vergeten. En dus, als jullie nog aan het voorbereiden zijn, willen we jullie graag een deeltje van onze voorbereidingen meegeven: * Ons feest ging door in Hof V...
Voorbereiding Reacties: 2 12-8-2013 14:08:09

stephanie
Trouwdagboek
Dag iedereen Ik zou graag een trouwdagboek kopen. Ik ging eerst die van forever friends kopen, maar nu kwam ik het vertel's trouwdagboek van elma van vliet tegen. Wie heeft er een van deze al gezien of gebruikt? Kunnen jullie mij helpen met kieze...
Voorbereiding Reacties: 1 11-8-2013 17:04:52
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...