Echt alles voor je huwelijk!
Feestzaal, Fotograaf, Ceremonie, Kerk, Cameraman, Disc-Jockey, Catering, Bruidsjurken, Trouwringen, Maatpakken, Drukwerk, Trouwboeket, Weddingplanner, Limousine, Kappers, Ballonnen, Lingerie, Muziek, ...
Reeds lid van WijTrouwen:
78188
Bruiden
17497
Bruidegommen
32890
Verwanten
5411
Handelaars
Rode Loper
Info Gids
Mijn Trouwjurk
Mijn Planning
The Village
Mijn Account
Nu Online
Momenteel zijn er 166 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum
Categoriën
Zoeken
Andere (16099)
Kledij - Bruidegom (682)
Muziek - Live (749)
Bruidsboeket (901)
Kledij - Suite (1340)
Openingsdans (1339)
Ceremonie (5060)
Kledij - Trouwjurk (7673)
Religie (1145)
Fotografie (3949)
Locatie (952)
Uitnodigingen (3010)
Homohuwelijk (105)
Locaties - Feestzaal (6766)
Verslag Huwelijksdag (1111)
Huwelijksreis (1165)
Locaties - Fotografie (1852)
Verzorging - Kapsel (1999)
Ideeën (5776)
Locaties - Viering (508)
Verzorging - Make-Up (1482)
Juridisch (272)
Muziek - Ceremonie (1240)
Video (628)
Kledij - Accessoires (3019)
Muziek - Disc-Jockey (2291)
Voorbereiding (12983)
Zoekwoorden:
Een of meer woorden
Alle woorden
Kledij - Trouwjurk
Nieuw bericht toevoegen
Toon alle categoriën
Eerste
Vorige
166
167
168
169
170
171
172
173
174
175
...
Volgende
Laatste
heidi
kleedje gezocht voor zwangere getuige
Hallo iedereen, ik kreeg dit weekend te horen dat ik getuige mag zijn op het huwelijk van een goede vriendin, nu trouwt ze echter al in April en ik verwacht mijn 4de zoontje midden mei... ik zei metteen ja op haar vraag, maar ik vraag me nu af waar i...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
7
6-3-2012 11:51:25
Sita
Gezocht hoepelrok 1m90 minstens maat 44 (elastische band)
Hoi Iedereen, Ik trouw op 25 aug. 2012 en ben op zoek naar een hoepelrok (1m90-1 ring). Eventueel 2dehands om over te kopen. Of kan ik ergens goedkoop een hoepelrok aanschaffen? Alvast bedankt. Gr., Sita PS: Mijn kleed heb ik sinds zaterdag gekozen e...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
6
5-3-2012 21:57:42
Rebekka
Kinderbruidskleertjes
Ik had een supermooi bruidskleedje gezien namelijk dit: http://www.gogogu.be/princess-scoop-tea-length-satijn-organza-bloem-meisje-jurk Heeft iemand ervaring met deze website? Er iets op gekocht of iets van gehoord? Of weet iemand waar ik zo'n klee...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
5
5-3-2012 17:28:06
cathy
lang trouwkleed
Ik ben 42 jaar en heb een lang wit trouwkleed met sleep aangekocht. Nu begin ik te twijfelen of ik daar niet te oud voor ben ! De reactie van de mensen !!
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
11
5-3-2012 13:48:15
Els
probleem vowstory HELP
Ik heb een vraagje, heeft iemand nog iets gehoord van vowstory de laatste 10 dagen? Ik heb een probleem met een verkeerde jurk die ze stuurden en een bolero die ze vergaten te sturen. Eerst waren ze vriendelijk en kreeg ik antwoord op mijn mails... n...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
11
5-3-2012 10:53:08
letizia
Trouwkleed eerste passing
Hallo bruidjes, deze week ben ik voor de eerste keer mijn trouwkleed gaan passen. Deze had ik in augustus besteld en ze werd dus gemaakt 'op mijn maat'. Nu moest de naad, tot mijn verbazing, worden uitgelaten ipv ingenomen. Het zat veel te strak op...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
5
4-3-2012 17:07:31
stephanie
Gisteren eerste 1ste pas trouwkleed!
Hallo! Gisteren had ik mijn eerste pas van mijn trouwkleed! Ik was al een beetje vergeten hoe mooi ze wel was ! Enkel mijn schoenen zal ik serieus moeten inlopen, want na een uur recht te staan had ik super veel pijn! (iemand tips?)
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
3
4-3-2012 10:21:58
Elke
trouwjurk verkopen of niet?
beste bruidjes, wij zijn vorig jaar op 2 juli getrouwd, een prachtige dag om nooit te vergeten. Ik heb het geluk gehad van mijn absolute droomjurk te mogen dragen, van ontwerper Phil Collins, in Belgie amper te verkrijgen. Nu zijn we bijna een jaar l...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
7
3-3-2012 23:00:23
Marijke
twijfel over trouwkleed
Dag bruidjes, Ik ben vandaag voor de 1e keer jurken gaan passen. Er was niet heel veel keuze maar er zat toch best wel een mooie jurk bij. Ik was aan het twijfelen en vroeg of ik eventueel later deze week mocht terugkomen om te bestellen. De vrouw v...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
10
3-3-2012 21:16:59
Jessica
trouwjurk van Ronald Joyce?
hoi allemaal, ik ben er waarschijnlijk vroeg bij; want wij gaan pas trouwen ergens in de lente/zomer van 2013; maar ik probeer toch al eens te kijken wat voor trouwjurk ik zou willen. heeft er iemand een idee van de prijzen van trouwjurken van Ronal...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
2
3-3-2012 17:57:30
Aiyesha
Trouwkleed gevonden
Hey Hey Woohoo... Vandaag mijn trouwkleed gevonden. Ik had het niet gedacht, op een half uur wist ik het al. Ik ben naar La Sposa Outlet geweest in Beveren-Leie. Ik moet zeggen enorm vriendelijke bediening en ze gaf eerlijk haar mening. De prijze...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
1
3-3-2012 17:11:43
Tinneke
Vandaag laatste pas jurk en alles erop en eraan! ZALIG!
Hoi dames, Vandaag laatste pas van mijn droomjurk en alles erop en eraan. Ik kijk er zo naar uit! Zo leuk om jezelf te bekijken in je droomjurk met alles erop en eraan! En het eindelijk mee naar huis te mogen nemen! En dan nog 13 daagjes aftellen,...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
7
2-3-2012 10:33:20
Sarah
happy!!!
Hey bruidjes, Vandaag eerste pas gehad! Ik ben echt super content. Mijn kleedje komt van JPC Collection en het was echt super! Had er een beetje schrik voor, voor de reacties die ik hier al had gelezen van de winkel, maar het was echt super in orde! ...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
6
1-3-2012 23:34:26
Titia
Kleedje is binnen!!!
Mijn geluk kon niet op vandaag toen ik het nieuws kreeg dat mijn kleedje binnen is. Toch al van september aan het wachten om het nog eens aan te doen!!!
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
1
1-3-2012 17:59:11
vanessa
eindelijk het gevoel dit is het
Amai mijn geluk kan niet op , ben al even bezig met de voorbereidingen van mijn huwelijk. Had een kleed op voorrand gekocht, maar ja mis koop. Uiteindelijk al heel lang een kleed in mijn hoofd maar ja dat in realiteit zien is toch iets anders. Tot...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
3
29-2-2012 21:33:18
Eerste
Vorige
166
167
168
169
170
171
172
173
174
175
...
Volgende
Laatste
Nieuw bericht toevoegen
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bekijk meer foto's van
Motion Pictures
Bruidsjurk nodig?
Jagré
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in
Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur.
Meer info
Het Bruidsparadijs
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in
Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ...
Meer info
YouniekBruidsmode
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in
turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat.
Meer info
The Beautiful Bride Company
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in
Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop.
Meer info
De Bruidsmode Outlet
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in
Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE
Meer info
Chinelle
SOLDEN
in
Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner
Meer info
Bo Couture
Huwen is een uniek moment in je leven
in
Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken.
Meer info
Boutique Couture
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in
Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be
Meer info