Nu Online
Momenteel zijn er 416 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sylvie
Feestarchitect
Hallo Wij zijn volop de catering voor ons huwelijksfeest aan het bekijken. Heeft iemand van jullie ervaring met de Feestarchitect of Insieme? Alvast bedankt voor de feedback. Groetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 25-1-2016 11:13:52

LUC
Een unieke kans :)
Aan alle verliefden verloofden en bezoekers van dit Forum Momenteel loopt op mijn facebook pagina een actie om op jullie feest 1 dag gratis een fotobooth te gebruiken. Ik start 2016 met 6 DvDBabbelboxen (deze toestellen hebben film en foto opname aan...
Ideeën Reacties: 0 25-1-2016 9:14:35

Lindy
Getuige zijn..
Goede morgen, Ik mag binnenkort getuige zijn op het huwelijk van mijn beste vriendin. Nu ik ben single. En ik vraag me af, waar zal ik lopen,bij het binnen stappen van gemeentehuis en kerk?  Hebben jullie een idee?
Ceremonie Reacties: 2 25-1-2016 7:29:22

Tina
fotograaf gezocht budgetvriendelijk!!!
Hallo, Wij trouwen op 24/12/2016 en zijn nog op zoek naar een fotograaf. Regio kluisbergen Deze zou nodig zijn vanaf +/- 10u30 tot +/- 17u30 a 18u Wij zoeken iemand die dit aan een scherpe prijs kan doen.. fotograaf in opleiding, hobbyfotograaf, ....
Fotografie Reacties: 9 24-1-2016 20:06:42

Lowie
Fotograaf gezocht op 01/01/2017 (regio West-Vlaanderen)
Dag allen, we zijn op zoek naar een fotograaf voor ons huwelijk op 01/07/2017. Het is de bedoeling dat deze fotograaf foto's neemt doorheen de dag (inclusief fotoshoot) en tot en met de openingsdans. Naast het nemen van foto's moet deze fotograaf oo...
Fotografie Reacties: 12 24-1-2016 15:45:59

Elly
Onbeleefd behandeld in Linea Lin (Lochristi)
Toekomstige bruiden wil ik graag waarschuwen: in de bruidsjurkenwinkel Linea Lin in Lochristi ben ik ronduit bot en onbeleefd behandeld. Als je een jurk mooi vindt op foto, maar niet in het echt, kunnen ze daar geen begrip voor opbrengen. En na het p...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 24-1-2016 15:33:35

Leen
feestlocatie Leuven en omstreken beperkt budget
Dag iedereen, Mijn vriend heeft mij 2 weken geleden ten huwelijk gevraagd. Nu is het stilaan tijd om van de roze wolk af te stappen en praktisch te gaan zoeken naar een feestzaal. Aangezien we geen sponsoring krijgen van de ouders, is ons budget vr...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 24-1-2016 13:41:19

wendy
ceremonie wagen.
wij zoeken nog een ceremonie wagen voor de regio Geraardsbergen iemand interesse? liefst een oltimer, maar niet al te duur. mvg wendy & thomas
Voorbereiding Reacties: 2 23-1-2016 20:37:52

Wendy
Kapper en visagiste Vlaams brabant
Hallo, ik ben op zoek naar een kapper/ visagiste in de regio Vlaams Brabant (omgeving 1500 halle) om op 11/06/16 mij en eventueel mijn 2 bruidsmeisjes hun haar en make up thuis te komen doen? Wie kan mij helpen want in onze regio heb ik helaas nog n...
Verzorging - Kapsel Reacties: 8 23-1-2016 11:49:47

Tessa
Zuid Afrika & seychellen of tanzania & zanzibar
Ervaring met deze bestemmingen ik hoor ze graag. wij twijfelen als huwelijksreis. Bedankt.
Huwelijksreis Reacties: 2 23-1-2016 7:59:59

Bart
Gezocht zaal omgeving Aarschot
Hoi, De zaal die we gereserveerd hadden voor ons huwelijk heeft vandaag laten weten dat ze onze reservering eenzijdig afbreken omdat hun huurcontract werd afgezegd. Hierdoor zijn wij dus dringend op zoek naar een nieuwe zaal. Ons huwelijk zou doorga...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 22-1-2016 21:20:03

Faye
Voorbereiding ceremonie / aanvraag wet
Beste bruidjes Mijn huwelijk is nog eventjes veraf, maar er zijn toch een aantal vragen waar ik mee zit en nog niet echt een duidelijk antwoord gekregen/gevonden heb. 1: Wij trouwen in de kerk. We hebben de kerk al kunnen 'reserveren', naar aanleid...
Voorbereiding Reacties: 8 22-1-2016 19:00:10

Vera
wedding planner ervaring
Hallo,Heeft er iemand ervaring met wedding planner Best Weddings uit Grimbergen?Alvast bedankt voor jullie feedback.  
Voorbereiding Reacties: 0 22-1-2016 18:41:44

Ben
Hof van Nazareth - ceremonie
Hallo, Heeft er iemand zijn ceremonie gedaan in het Hof Van Nazareth in Lier?Ik ben benieuwd hoe de zaal de ceremonie verzorgt. Ze hebben mij gezegd dat ze zorgen voor een rode loper, altaar en bloemstukjes. Heeft iemand hier een foto van? Je ma...
Locaties - Viering Reacties: 2 22-1-2016 18:38:26

Wendy
Een extra op je huwelijk... 😉
Spaghettii Photobooth Het is mega fun, extra leuke herinneringen en zeker zijn geld waard. Super voor groot en klein. Een flitspaal die je op je feest zeker wil hebben. " say Spaghettii " Dit moet je hebben!!! Neem alvast een kijkje op ...
Ideeën Reacties: 1 22-1-2016 0:45:25
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...