Nu Online
Momenteel zijn er 475 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Lesley
Hotel overnachting na huwelijkfeest
Hey bruidjes,Eventjes een praktisch vraagje: als je de avond van het huwelijksfeest gaat overnachten in een hotel, waar blijf je dan met de geschenken (bloemen) en envelopjes die je op het feest hebt gekregen?Bedankt voor jullie hulp.Lesley
Andere Reacties: 5 3-6-2009 16:49:43

Sabrina
hoe op enveloppe zettten als de kindjes mee mogen komen ??
hallo, nog een vraagje hoe moet ik op de enveloppe zetten zodat de mensen verstaan dat de kindjes mee mogen komen bv ik zet de familienamen van de ouders maar moet ik er dan de namen van de kindjes bijzetten of gewoon "en de kindjes" ,groet...
Andere Reacties: 6 3-6-2009 14:38:04

marijke
de koekjesfee
Ik heb reeds meermaals de koekjesfee een mailtje gestuurd, maar nog steeds geen antwoordje? Weet er soms iemand of zij met vakantie is of zo? Wou graag een afspraak maken om eens langs te gaan, of kan je ook zonder afspraak op een zaterdag haar winke...
Andere Reacties: 3 3-6-2009 14:09:51

Geert
Niet tof van collega en vriendin
Ik ben op mijn tenen getrapt: een collega van mij is samen met een vriendin van mij. Ze gaan samen een huis kopen. Nu hebben ze vandaag beslist van exact 1 dag voor ons te trouwen, op 3 juli, moest dat nog gaan voor het gemeentehuis. Ze trouwen enkel...
Andere Reacties: 13 3-6-2009 14:03:40

Tessa
Waaier van witte pluimen
Hallo,Ik ben opzoek naar een grote witte waaier van pluimen, veren,mss paauwenveren,...Niet zo van die goedkope die je in de carnavalswinkel kan kopen.Alvast bedankt.Gr.Tess
Andere Reacties: 1 3-6-2009 13:51:23

mireille-luc
aftellen
hey bruidjes en gommetjes.nog 27 werken dagen en aansluitend 19 dagen bouwverlof dan is het aan ons en nog steeds geen kleren gevonde voor bruidsjongkers.pff moeten maatpakjes zijn iemand een idee'tje.grtjs
Andere Reacties: 3 3-6-2009 13:20:30

Inge
Groot varken gezocht!
Hallo bruidjes! Ik ben op zoek naar een groot roze varken om de enveloppen die we krijgen op het avondfeest in te deponeren. Weet iemand waar ik zoiets kan vinden? Of is er misschien iemand die dit ooit geknutseld heeft en die tips voor me heeft of h...
Andere Reacties: 4 3-6-2009 12:56:02

kelly
de laatste uren
hoi mede bruidjes , bij ons staan er nog 46 uur op de teller alles is geregeld nu aftellen geblazen , amai de zenuwen zijn niet te onderschatten , vooral s'nachts veel last , gewoon ni kunnen slapen.zijn er nog bruidjes deze vrijdag
Andere Reacties: 3 3-6-2009 11:56:06

Nathalie
gedichtje voor dochtertje
hallo iedereen, gisteren hebben we de laatste details besproken van ons boekje voor onze alternatieve viering.Nu zijn we nog op zoek naar een gedichtje voor ons dochtertje van 6 ( ze kan nog niet lezen maar haar juf wil het haar helpen memoriseren). ...
Andere Reacties: 3 3-6-2009 11:12:19

katrien
trimalchio
Dag allemaal,wij trouwen binnenkort in een klein parochiezaaltje en zouden graag bbq houden.heb al enkele keren de naam trimalchio horen vallen, maar heeft iemand daar ook al ervaring mee???alvast bedankt
Andere Reacties: 3 3-6-2009 10:46:15

Ilse
Bruidstaart/Ijstaart Regio Aarschot
Hallo lieve bruidjes,Nog 72 daagjes te gaan. Het volgende op mijn to do lijstje is de bruidstaart. Sowieso twijfel ik nog tussen de klassieke bruidstaart of een ijstaart. Maar wie kan mij alvast goede adressen aanbevelen in de regio Aarschot voor ...
Andere Reacties: 6 3-6-2009 9:41:21

donna
bruidsuiker - bedankjes
HeyDe volgende maanden wordt het lekker druk bij ons, we hebben namelijk ook een huis gekocht. En dus zullen we voor 14 augustus (onze trouwdag)nog veel mogen schilderen, schuren,...Dus vroeg ik me af of ik eventueel nu al aan de bedankjes zou kunne...
Andere Reacties: 3 3-6-2009 8:47:47

Dorien
Feestzaal regio Aarschot - Leuven
Hoi allemaal , Wij zijn terug op zoek naar een feestzaal regio Aarschot - Leuven. Die toch goed bij prijs is. Liefst met een tuin en dat we weten dat als onze feest er is , er geen andere feest tegelijk is.Alvast bedankt , Dorien 10.07.10
Andere Reacties: 7 3-6-2009 8:38:05

Helene
Hoi hoi bruidjes
Mijn vriend en ik trouwen september 2010 : ) ben alvast dolgelukkig. omdat we niet gelovig zijn trouwen we dus niet voor de kerk maar ik zou toch iets klein als alternatief willen, zodat we de familie en vrienden ook wat meer kunnen laten beleven van...
Andere Reacties: 4 2-6-2009 22:37:09

Inge
Videograaf of fotograaf gezocht, regio antwerpen
Hallo, Ik heb ondertussen al wel een fotograaf, maar deze is er maar tot de receptie. Kzou het spijtig vinden dat ik vanaf de receptie niets meer zou hebben. Nu vraag ik me af wat ik moet doen. Een videograaf zoeken voor gans de dag tot het dansfeest...
Andere Reacties: 2 2-6-2009 21:50:37
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...