Nu Online
Momenteel zijn er 601 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Accessoires

Elly
Trouwslippers met strasssteentjes
ik ben op zoek naar (trouw)slippers met strasssteentjes (swarovski), wie weet waar ik die zou kunnen kopen?
Kledij - Accessoires Reacties: 2 16-5-2008 20:22:08

Vicky
paraplu
Ik zou graag een ivoren paraplu kopen voor den trouw maar niet in nen bruidswinkel want dan vragen ze te veel..Kent er iemand ook een winkel waar ik iets van een speld met pareltjes kan kopen.Liefst omgeving antwerpen mechelendaag
Kledij - Accessoires Reacties: 3 15-5-2008 19:56:22

Sofie
bruidskindjes
Hallo,we zouden voor de bruidskindjes alle 3 een petje laten op zetten. Heeft iemand een idee waar we dit kunnen kopen? We trouwen op 7 juni 2008.Grtz Sofie
Kledij - Accessoires Reacties: 3 1-5-2008 12:50:20

Alexandra
Platte schoenen???
Ik vroeg me af of het wel zou passen om platte schoenen te dragen onder mijn trouwjurk?Ik kan namelijk nie zolang op hakken lopen wegens mijn knie.zijn er onder jullie die ook getrouwd zijn op platte schoenen?past het wel onder een trouwkleed balleri...
Kledij - Accessoires Reacties: 9 30-4-2008 16:19:08

Charlotte
Engelse schoenmaten??
Help! Weet iemand wat een schoenmaat 38 in engelse maat is? Ik kom juist mn droomschoentjes tegen op ebay mr weet helemaal niet in welke maat ik moet bestellen!Alvast bedankt!
Kledij - Accessoires Reacties: 1 30-4-2008 11:32:19

Veronique
welke ringen dragen?
Hallo,nog vijf dagen te gaan, en ik zit nog met een vraagje: ik heb al twee ringen, een aan de middenvinger van elke hand (1 gekregen van mijn ouders toen ik 18 werd, 1 verlovingsring). Ik twijfel of ik deze, of een ervan, zou aandoen op onze trouwda...
Kledij - Accessoires Reacties: 10 28-4-2008 21:14:40

Sandy
trouwring Christa Reniers?
Ik ben een grote fan van de juwelen van Christa Reniers. Weet iemand of zij ook trouwringen maakt, voor mannen én vrouwen dus?
Kledij - Accessoires Reacties: 3 27-4-2008 13:33:09

Lotta
Waar ringkussentje kopen?
Hey bruidjes,Wij hebben de kostuums van de mannen in een bepaalde winkel gehuurd, maar helaas hadden ze daar geen ringkussentje en ik vind het een beetje raar om in een andere verhuurwinkel enkel een ringkussentje te huren. Weten jullie waar je zo ee...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 23-4-2008 8:49:00

Tamara
handschoenen
een vraagje dragen jullie handschoenen. en waarom wel of niet? en wanneer doe je ze dan uit + hoe gaat dat dan voor de ringen (dragen jullie dan zo'n handschoenen zonder vinger) + ev. foto's van diegene je draagt? amaai wat een vragen. nuja alvast be...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 22-4-2008 14:42:10

Natasja
Wat mee te nemen in je handtasje?
Weet nog niet of ik zelf een handtasje ga mee nemen of alles aan mijn mama geven, maar wat nemen jullie zoal mee op de 'grote dag'? Kwestie van niets te vergeten...Groetjes!!
Kledij - Accessoires Reacties: 7 21-4-2008 17:28:14

heidi
tiara
hallo allemaal, mijn vriend heeft me gisteren uiters origineel ten huwelijk gevraagd,omdat ik altijd zei dat ik geen verlovingsring wou heeft hij mijn droomtiara gekocht, telkens ik voorbij de etalage liep stopte ik even maar dacht nooit hem te mogen...
Kledij - Accessoires Reacties: 3 21-4-2008 16:01:54

karolien
ringen Hans Sonnaert
Hey allemaal!Heeft er iemand al ervaring met de ringen van Hans Sonnaert en welke is de garantie hierop?
Kledij - Accessoires Reacties: 4 16-4-2008 17:44:49

Riet
JUWELIERS JOODS KWARTIER ANTWERPEN
Hey,Wie heeft er al ervaringen met juweliers in de buurt rond het centraal station van Antwerpen-Centraal? Hoeveel kosten de ringen?
Kledij - Accessoires Reacties: 9 15-4-2008 19:16:15

Nancy
Wie draagt er een sluier?
Hallo bruidjesik zou graag es weten wie er van jullie allemaal een sluier zal dragen en wie niet. Ikzelf had altijd gedacht geen sluier te dragen omdat ik dat wat ouderwets vond maar ik woon voor het moment in Amerika en hier wordt dat wel meestal ge...
Kledij - Accessoires Reacties: 12 11-4-2008 18:11:13

Daphne
Lingerie Poirier
Hallo allemaal,Weet iemand waar de lingerie van Poirier wordt verkocht in de (brede) regio Gent.Groetjes,Daphne
Kledij - Accessoires Reacties: 2 11-4-2008 16:10:40
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...