Nu Online
Momenteel zijn er 671 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Uitnodigingen

Daisy
Trouwkaart
Hallo iedereen. Ik trouw op 4 juli 2008. Wij bekostigen zelf ons feest en daarom willen we onze trouwuitnodigingen zelf ontwerpen. Iemand ideeën? Hoe moeten we er aan beginnen en in welk programma?Groetjes Daisy
Uitnodigingen Reacties: 7 8-1-2008 13:06:25

Lore
gedichtje
hey!wij zijn volop bezig met onze uitnodiging te ontwerpen, maar we ontbreken nog 1 iets: een lief kort tekstje of gedichtje voor de voorkant. iemand leuke ideetjes?bedankt!
Uitnodigingen Reacties: 6 4-1-2008 12:44:15

Sofie
Hoe ouders vermelden op uitnodiging
Dag allemaal,Wij zijn bezig met onze uitnodigingen op te stellen en zitten een beetje vast met hoe we onze ouders het best vermelden op de uitnodiging. Hoe hebben jullie dit gedaan?Groetjes,Sofie
Uitnodigingen Reacties: 9 2-1-2008 9:19:24

dorien
kindjes niet welkom - hoe vermelden?
hallo allemaal,onze ouders zien het niet echt zitten dat de kinderen van genodigden meekomen (pas vanaf 16 jaar zijn ze welkom) noch op de receptie noch op het avondfeest...maar hoe moet je dit nu duidelijk maken?ik ben zelf verzot op kindjes dat ik ...
Uitnodigingen Reacties: 9 31-12-2007 16:25:11

Isabelle
uitnodiging trouwfuif
Hallo allemaal,Wij trouwen op 9 mei en ik ben bezig met onze uitnodigingen. Wij gaan geen traditioneel trouwfeest geven, maar meer een trouwfuif. Er zal echter wel heel de avond een buffet staan met hapjes en van 22u tot 24u een frietkraam.Hebben j...
Uitnodigingen Reacties: 2 28-12-2007 17:30:01

Inge
Ter bevestiging of indien belet een seintje geven?
Hoi bruidjes! We hebben intussen onze uitnodigingen opgemaakt maar we weten niet goed of we onze gasten vragen te bevestigen dat ze komen of indien belet te verwittigen. Wat zetten jullie op de uitnodigingen? "Indien belet, graag een seintje v&#...
Uitnodigingen Reacties: 9 27-12-2007 20:05:07

Marie
Cadeautip op uitnodigingen
Hoi iedereen,ik zoek goede ideeen om zo tactvol mogelijk ons rekeningnummer op de uitnodiging te zetten. Ik vind dit zelf namelijk altijd heel erg grof overkomen, zo van "je moet betalen: hier storten". Het liefst zou ik er niets opzetten, ...
Uitnodigingen Reacties: 18 26-12-2007 16:14:27

Kimberly
tekst uitnodiging
Hey iedereenWij trouwen op 31 mei 2008 en net zoals zoveel mensen zou ik de uitnodigingen graag zelf maken. Ik heb al leuke ideetjes voor het ontwerp zelf maar wat met de tekst? Wat moet er op, in welke volgorde, ...Wie kan er helpen? Kimberly
Uitnodigingen Reacties: 3 19-12-2007 9:44:48

ulrich
uitnodigingen drukken erps kwerps
Hallo,Wij trouwen op 1 maart en zijn nog op zoek naar een drukker in de omgeving van erps-kwerps. Iemand een idee? Ook iemand en idee van prijs? We hebben zelf geen ontwerp.groetjesUlrich
Uitnodigingen Reacties: 1 13-12-2007 14:41:25

sophie
drukker+kapper+visagiste
Hallo iedereen!Wij trouwen op 3 mei 2008 en ik heb echt jullie hulp nodig!!! Ik ben nog opzoek naar een goeie drukker in Gent en naar een kapster en visagiste in de omgeving van Sint-Niklaas. Nathalie De Bock is immers niet meer vrij (tip gevonden op...
Uitnodigingen Reacties: 3 12-12-2007 14:46:41

Sabine
Ervaring met photoshop?
Wij willen graag onze uitnodigingen zelf maken, met een foto van ons erop, die zo wat wazig uitloopt, in sommige programma's heet dit 'misty'. Kan iemand ons vertellen hoe we dit moeten doen met photoshop? We hebben nl geen ervaring met dit progra...
Uitnodigingen Reacties: 5 12-12-2007 12:36:00

Céline
Tekst uitnodiging
Op 14 maart vindt ons wettelijk huwelijk klaar. (op 24/5 kerkelijk huwelijk). Voor het wettelijk huwelijk zou ik eveneens uitnodigingen willen versturen. Ik ben op zoek naar mogelijke teksten voor die uitnodigingen. Alle tips zijn welkom.Veel succ...
Uitnodigingen Reacties: 1 11-12-2007 14:46:09

evi
tekst honden
heyzijn er mensen die teksten kennen met honden voor de uitnodigingen, ik wil namelijk onze honden bij het trouwgebeuren betrekken, iets van onze baasjes trouwen ofzo,....alvast bedanktgr
Uitnodigingen Reacties: 1 29-11-2007 21:45:52

Sophie
Drukker gezocht
Hoi allemaal,Kan iemand mij misschien helpen met de zoektocht naar een goeie drukker in Limburg/regio Hasselt? We zijn op zoek naar een redelijk klassiek model voor onze uitnodigingen dus deze drukker zou dit wel in zijn collectie moeten hebben zitte...
Uitnodigingen Reacties: 6 29-11-2007 12:31:56

Tania
dringend gezocht: drukkers!
Hallo,Na een niet zo succesvolle internetzoektocht zijn alle tips welkom om een goeie drukker te vinden voor onze uitnodigingen. We zijn van plan een uitnodiging te maken met foto's van ons. De foto's hebben we, de compositie maken zouden we overlate...
Uitnodigingen Reacties: 8 27-11-2007 7:54:44
Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info