Nu Online
Momenteel zijn er 580 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Jessie
TE KRIJG: bruidsmagazines en wijn/cavakurken
Hey newlyweds-to-be, Wij zijn hier vollebak aan 't grote kuis houden en zo komt ne mens nog dingen tegen die eigenlijk maar gewoon stof staan te verzamelen. Zo heb ik dus drie bruidsmagazines (zo van die dikke prentjesboeken eigenlijk :d) liggen en...
Voorbereiding Reacties: 7 8-8-2013 19:38:47

jolma
kleedje suite
Hey! Eén van de vrouwen in onze suite (niet de mama's) heeft een beige kort kleedje gekocht. Nu stuurden ze een foto om te vragen of ik dat wel wilde. Het is beige, kort, en helemaal dezelfde stijl als mijn kort trouwkleedje dat niet inwit is m...
Voorbereiding Reacties: 16 8-8-2013 16:42:05

Emma
STYLE YOUR WEDDING
Hey bruidjes, Met nog 5 dagen op de teller is de bestelling van Style your wedding toegekomen. Op het laatste moment toch nog ff snel bij geshopt! En ik moet zeggen WAT EEN SERVICE! een aanrader. Ik heb zo'n wensdoos gekocht en daarbij horen er "bri...
Voorbereiding Reacties: 3 8-8-2013 14:29:13

Sanne
Liedje met betekenisvolle tekst
Hallo iedereen Als verrassing voor mijn toekomstige man zou ik graag voor onze trouw een liedje inzingen dat dan op het avondfeest wordt afgespeeld. Daarvoor ben ik eigenlijk nog op zoek naar een lied met een mooie en betekenisvolle tekst. Het moet ...
Voorbereiding Reacties: 5 8-8-2013 12:58:39

Debby
Bridezilla? Nee Bridesmaidszilla's!!!
Lieve mede-bruidjes,Dit is de eerste keer dat ik iets post - ik moet even mij hart kunnen luchten... Ik ben super teleurgesteld in mijn getuigen! Ik loop er al een tijdje mee rond en heb nog niets gezegd omdat ik de lieve vrede wil bewaren (uiteraard...
Voorbereiding Reacties: 17 8-8-2013 10:59:17

krista
09/08/2013
Nog 16 uren en 37 min geeft de teller hier aan  :-D :-D. Spannend spannend... Nog een drukke dag voor de boeg met alles klaar gaan te zetten in de zaal en zo, vanavond gaat mijn schoonzus in spé mijn voetjes verwennen, mijn nageltjes n...
Voorbereiding Reacties: 44 8-8-2013 7:21:57

Martine
To collegue or not to collegue
Wij trouwen hoogstwaarschijnlijk vrij klein. Nu is 't vooral bij vriend op zijn werk de gewoonte om iedereen, inclusief eventuele partners, te vragen. Wij gaan dus serieus tegen zere schenen stampen door dat niet te doen. Mijn vriend werkt samen met...
Voorbereiding Reacties: 6 8-8-2013 0:05:15

Tamara
bruidjes uit de buurt van meulebeke-tielt-roeselare?
Hallo iedereen!!! Altijd in om nieuwe mensen te leren kennen, vandaar, zijn hier nog toffe bruidjes uit mijn regio? vele groetjes
Voorbereiding Reacties: 8 7-8-2013 23:01:18

Danique
dagplanning
Hallo, Ik zit wat in de knoop voor de dagplanning van onze trouwdag. We doen geen kerkelijk huwelijk dus enkel een voltrekking in het gemeentehuis. Dit kan enkel nog om 11h 'smorgens. Hierdoor is er een hele namiddag die opgevuld moet worden. Tot nu...
Voorbereiding Reacties: 6 7-8-2013 14:33:54

Audrey
draaiboek....
haaaa hoe begin je daar aan .... :) kan iemand helpen.
Voorbereiding Reacties: 4 7-8-2013 13:07:02

noortje
Bellenblazers
Hoi! Wij zijn op zoek naar bellenblazers om met het avondfeest op de tafels te zetten Liefst in het thema van een trouw : Hartjes, champagneglas, bruidstaart ofzo.. Kent iemand een winkel die dit verkoopt?? Op internet vind ik het ook wel veel, maa...
Voorbereiding Reacties: 9 7-8-2013 13:01:13

Ruben
nog maar één maandje
Heyhey, wat gaat het opeens snel, niet dat ik er rouwig om ben hoor, integendeel. Hoe gaat het met mijn 7 september collegas? Hier is het grootste gedaan, vooral nog te doen zijn het aantal mensen doorgeven ed. maar het meeste geloop zit er bijna op ...
Voorbereiding Reacties: 8 7-8-2013 12:47:02

evy
Hoe ziet jullie dagindeling eruit?
     Ik was zojuist eens aan het kijken om onze dagdeling in te plannen. Amai, wat wordt dat een drukke dag.... hoe ziet jullie grote dag eruit?  groetjes    
Voorbereiding Reacties: 13 7-8-2013 12:15:59

ellen
superleuk trouwkleedje te koop
 7-8-2013 10:47:40Hallo dames, Ik verkoop mijn superleuk trouwkleedje,het is aangekocht in oktober 2012 bij Le Chapeau en 1 keer gedragen in december,kleedje hangt nog steeds in de winkel,het is maat 36-38 en er zijn geen retouches aan gebeurd....
Voorbereiding Reacties: 1 7-8-2013 10:49:19

margot
wat doen met ..
wat doen met EEn bemoeizuchtige tante & moeder ! ze hebben allerlei ideeen en ik heb al laten weten dat ik vb dit of dit niet wil dan krijg ik deze antwoord : ' we pakken het mee en we zien het dan wel' of ' geen zorgen wij doen het wel ' terw...
Voorbereiding Reacties: 5 7-8-2013 10:30:37
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...