Nu Online
Momenteel zijn er 331 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Sofie
HELP! vrijgezelle vriendin
hallo,voor het vrijgezellenweekend van mijn vriendin ben ik op zoek naar een combinatie make-up/fotoshoot voor ongeveer 15 personen.Heeft iemand dit ooit gedaan of kent er iemand mensen die zo'n combinatie aanbieden....het zou een grote hulp zijn.......
Andere Reacties: 3 2-6-2009 21:25:03

Ilse
Moet me even van het hart!
Twee maanden geleden hebben m'n verloofde en ik de kostuums vastgelegd voor de suite.We hadden beide ouders gevraagd of ze akkoord waren en het was allemaal geen probleem. Nu vandaag hebben ze m'n vriend laten weten dat ze 100€ voor een kostuum...
Andere Reacties: 13 2-6-2009 20:16:23

Dorien
Oooh nee op zoek naar een andere feestzaal
Hoi bruidjes in spe!Gisteren heb ik dus de juiste persoon op het juiste moment ontmoet!Kwam dus heel toevallig een de praat met een vriend van een tante van me.En hij bleek dus cerimoniemeester te zijn.Een hele tijd aan het babbelen geweest over wie ...
Andere Reacties: 1 2-6-2009 19:23:42

evi
ik doe mijn kunstbloem boeket weg
hey,Nog 4 weken en het is aan onze toer, en ik had graag een bruidsboeket van kunstbloemen,het is wat tegengevallen toen ik het bij mij kleedje hield, beetje te klassiek en de kleuren pasten niet echt met m'n kleed. Ik ga nu toch een echt kiezen en ...
Andere Reacties: 1 2-6-2009 16:50:35

Isabel
fotograag zuid-west-vlaanderen
Hoi!Ik ben op zoek naar een toffe fotograaf waarvan de prijs meevalt (moest dat bestaan ;o)) Iemand tips? Streek Deerlijk, Waregem, Roeselare, Kortrijk?? Onze trouw is gepland voor 28 08 2010. Ik vrees dat een fotograaf ook al vroeg geboekt moet w...
Andere Reacties: 8 2-6-2009 15:25:00

Marissa
trouwartikelen.nl
Hallo,nu heb ik even een dipje.Heeft er iemand van jullie ervaring met trouwartikelen.nl?Het zit zo, sinds vorige week dinsdag is mijn bestelling verstuurd volgens hun via tnt, maar we zijn vandaag terug dinsdag en heb nog steeds niets gehad :(Het er...
Andere Reacties: 4 2-6-2009 7:49:05

ils
tekstje voor in misboekje
hallok ben nog op zoek naar een tekstje voor op ons misboekje. Zoiets als jij en ik ik en jij voor altijd samen voor altijd wij... vind ik mooi, maar aangezien ik dit al heel dikwijls gelezen heb, wilde ik graag iets anders.bedankt! groetjes!
Andere Reacties: 4 1-6-2009 21:07:42

Annelies
negatieve berichten in gastenboek van website
Hey bruidjes,Wij hebben een website via bruiloftsite.nl. Hoewel de meeste reacties hier steeds positief op zijn, krijgen we geregeld negatieve berichten te lezen in ons gastenboek. Telkens van mensen die we niet kennen qua naam, maar er ook nooit een...
Andere Reacties: 8 1-6-2009 20:33:04

Karmen
Wanneer Op Zoek Naar Kleed?
Hallo bruidjes,Ik heb een heel eenvoudige vraag. Hoelang op voorhand gaan jullie op zoek naar een kleed? Ik trouw in mei volgend jaar, wanneer kan ik dan best beginnen kijken?Alvast bedankt!
Andere Reacties: 7 1-6-2009 15:23:23

Kim
dj kasteel van saffelaere
Hallo allemaal, Wij denken erover na om ons huwelijk in het kasteel van saffelaere te geven, echter de drankenformule per stuk houdt ons wat tegen. Zijn er mensen die hun feest daar al gegeven hebben en wat mag je zo ongeveer rekenen voor de drank?Zi...
Andere Reacties: 3 1-6-2009 14:57:24

isabelle
Het bruidsparadijs antwerpen
Hallo medebruidjesKomende vrijdag 5 juni stappen wij in het huwelijksbootje. Nu hadden wij 20 april een bezoekje gebracht aan het bruidsparadijs en daar hadden wij een enveloppendoos en zo 3 gegraveerde glaswerken besteld met een mooie tekst op voor ...
Andere Reacties: 5 1-6-2009 13:55:32

Nina
Het Fabriekspand
Dag bruidjes! Mijn vriend en ik trouwen op 3 september 2010 en zijn momenteel volop op zoek naar een locatie voor ons huwelijk. We hebben ons oog nu een beetje laten vallen op het fabriekspand (we hebben daar normaal vrijdag een afspraak) maar nu heb...
Andere Reacties: 3 1-6-2009 12:38:50

kelly
zenuwen voor 20 juni. Wie nog?
Hoi bruidjes,Hier een bruid met zenuwen. Nog 3 weken en het is zover. Ik heb schrik voor zaken die je niet in de hand hebt, zoals het weer, de sfeer en problemen die kunnen voorkomen zoals muziek in de kerk en feest en het vervoer op tijd enz.Ik weet...
Andere Reacties: 6 1-6-2009 12:18:23

annick
kindjes in de kerk
Hallo allemaal, Wij zijn op zoek naar een leuke tekst die tijdens de viering in de kerk kan worden gelezen door een jongetje van acht. Heeft iemans van jullie enig idee?Bedankt!
Andere Reacties: 2 1-6-2009 11:46:02

Philippe
Prieel/Kapelletje voor viering in de tuin
Hey allemaal,Wij zouden onze viering in de tuin doen en nu zijn we nog op naar een kappeltje/prieeltje voor alles mooi te kaderen. Iemand ideetjes waar we dit kunnen vinden?
Andere Reacties: 0 1-6-2009 10:39:34
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...