Nu Online
Momenteel zijn er 650 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Uitnodigingen

kim
Richtprijs uitnodigingen
Hey,Ik vroeg me af wat een schappelijke prijs is als je de uitnodigingen volledig bij een drukker bestelt, vermeld ook even voor hoeveel uitnodigingen die prijs bedraagt. Zo heb ik wat een idee over de prijzen zodat ik niet een te hoge prijs zou beta...
Uitnodigingen Reacties: 4 22-11-2007 21:12:19

Tilly
Drukker in zuid-west-vlaanderen
wie kent er buiten drukkerij Nolf in Kortrijk nog andere in de buurt waar je gewoon een eigen uitnodiging in pdf-formaat kan laten drukken?
Uitnodigingen Reacties: 3 21-11-2007 15:22:59

Dany
Gescheiden ouders vermelden op uitnodiging
Hey iedereen,Ik wil onze ouders vermelden op de uitnodiging maar wat doe je als je ouders gescheiden zijn en opnieuw getrouwd of samenwonend zijn?Vermeld je dan enkel je echte ouders of ook stiefmoeder en stiefvader???
Uitnodigingen Reacties: 7 21-11-2007 10:01:23

Evelien
Drukker - regio Kempen
Hoi bruidjes,ik zoek een goeie drukker voor onze uitnodigingen. Liefst regio Kempen. Heeft iemand een goei adresje voor mij?Groetjes,Evelien.
Uitnodigingen Reacties: 2 19-11-2007 13:07:07

San
Wanneer uitnodigingen versturen
Wij gaan trouwen op 12/04/2008. Nu vroeg ik me af wanneer je dan de uitnodigingen moet versturen. Een 10 dagen voor de trouw moeten we het juiste aantal doorgeven aan de feestzaal. We moeten dan onze tafelindeling nog doen en vermoedelijk zullen w...
Uitnodigingen Reacties: 11 7-11-2007 11:42:58

kim
Genodigden avondfeest en receptie.
Hey,Ik ben nog niet zo heel lang bezig met alles voor te bereiden enzo maar ik vroeg me af hoe het zit met de uitnodigingen voor het avondfeest en receptie. Er zijn mensen die enkel naar het avondfeest komen of enkel naar de receptie. Worden er dan n...
Uitnodigingen Reacties: 2 3-11-2007 14:42:45

Tamara
uitnodigingen zelf ontwerpen maar laten drukken - welk programma gebruiken?
Hoi iedereen,Omdat ik nogal graag pruts op de computer, zouden wij onze uitnodigingen liefst zelf ontwerpen. Achteraf willen we dan wel bij een drukker (of copycenter) gaan aankloppen voor het eigenlijke drukwerk. Nu vroeg ik me af wat voor computerp...
Uitnodigingen Reacties: 6 1-11-2007 9:17:14

Grietje
Uitnodiging
Hallo bruidjes!Wij knutselen zelf onze uitnodigingen in elkaar en zijn op zoek naar een bakkerfiets of een Chinese fiets die we kunnen gebruiken voor een foto. Kan iemand ons verder helpen(regio Antwerpen)?Alvast bedankt!
Uitnodigingen Reacties: 0 30-10-2007 20:23:51

Peggy
uitnodigingen
beste mede bruidjes,Ik ben opzoek naar een tekst voor onze uitnodigingen. En ook voorbeelden van leuke uitnodigingen . Wij hebben 2 kindjes en willen die er zo veel mogelijk bij betrekken . Groetjes peggy
Uitnodigingen Reacties: 3 29-10-2007 9:55:54

Kimberly
uitnodiging
Hallo,Wij trouwen op 4/07/2008.We zijn volop bezig met het maken van onze uitnodigingen. We zouden ze eind december begin januari versturen. Omdat we in het begin van het groot verlof trouwen en er dan veel mensen op reis vertrekken kiezen wij om onz...
Uitnodigingen Reacties: 10 28-10-2007 10:57:42

Anke
Tips bij het zelf ontwerpen van de uitnodiging
Hallo,We zijn van plan om onze uitnodigingen zelf te ontwerpen. Graag hadden we enkele tips gekregen van zaken waar we zeker op moeten letten. Groetjes
Uitnodigingen Reacties: 4 24-10-2007 21:14:11

anja
genodigden
Hallo,Wat is jullie gedacht over het feit dat wij de kinderen van m'n man's broer niet zouden vragen omwille van geen manieren te hebben en de angst die erin zit dat ze onze eigen kids(3)zullen uitlachen voor hun kleding die dag nl een 3 delig pak wa...
Uitnodigingen Reacties: 4 21-10-2007 17:34:03

anja
uitnodigingen
hallo mensen met veel vragan,Graag wilde ik weten wat jullie ervan vinden mochten wij de kinderen van mijn man z'n broer nt vragan omwille van geen manieren en de schrik die wij zullen hebben als ze onze eigen kids(3) zullen uitlachen omwille van hun...
Uitnodigingen Reacties: 2 21-10-2007 17:29:57

Carolien
Voorbeelden van zelfgemaakte uitnodigingen
Hey,Ik zou graag zelf mijn uitnodigingen in elkaar knutselen, want in de boeken vind ik niet helemaal mijn ding. Ik heb echter geen idee hoe er aan te beginnen en wat er praktisch allemaal mogelijk is. Daarom had ik graag enkele voorbeeldjes gezien o...
Uitnodigingen Reacties: 3 17-10-2007 20:55:11

Elke
Uitnodingen met Foto's
Hey bruidjes, Heeft er van jullie ook nog iemand uitnodigingen zelf gemaakt? Eventueel ook met foto's?we zouden eerst een reportage van ons laten maken, dat we cadeau krijgen, en a.d.h. daarvan uitnodigingen maken.VB. of ideetjes zijn steeds welkom.G...
Uitnodigingen Reacties: 1 16-10-2007 13:12:31
Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info