Nu Online
Momenteel zijn er 432 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Jessie
wat met avondgasten wanneer ontvangst dessertgasten?
Dag bruidjes, Even een vraagje. Wij werken met avondsgasten en met dessertgasten. De dessertgasten komen rond 21u30 en wij zullen deze ontvangen in een apart zaaltje. Heeft er iemand soms een leuk idee om de avondgasten intussen wat bezig te houden...
Ideeën Reacties: 4 19-1-2016 18:26:34

Elien
Wat te doen op avondfeest?
Hey trouwfeesters, Zijn er onder jullie die leuke en originele ideetjes hebben als animatie tijdens het avondfeest? Zelf heb ik al paar trouwfeesten gedaan waar ze een fotobooth/videobox hadden en of een knustel/schrijftafeltje om postkaartjes aan h...
Ideeën Reacties: 3 19-1-2016 16:12:45

Jan
Ervaring met Carbonella Suits?
Iemand ervaring met Carbonella suits uit Gent? Over café costume en anderen kan je online meerdere reviews terugvinden, maar graag had ik geweten wat de ervaringen zijn met Carbonella.   
Kledij - Bruidegom Reacties: 2 19-1-2016 14:42:25

melissa
Ervaringen met huis van de mens
Is er hier al iemand getrouwd met een ceremonie begeleid door huis van de mens? Wat zijn jullie bevindingen? Bedankt Melissa
Ceremonie Reacties: 6 19-1-2016 10:07:57

Virginie
alternatief voor kerkelijk huwelijk regio BRUGGE
Hoi,    Wij zijn op zoek naar een alternatief voor een kerkelijk huwelijk, we willen gewoon meer dan enkel het stadhuis. Ik ken het huis van de mens, maar het is vooral een locatie die we zoeken. Iemand hier tips voor een leuke locatie regi...
Ceremonie Reacties: 3 18-1-2016 16:10:34

sofe
Vrijgezellen - mama en schoonmama
Hallo bruidjes, Mijn vriendinnen organiseren mijn vrijgezellen en vragen me nu om een namenlijstje. Ik vroeg me af, komen jullie mama's en schoonmama's ook naar jullie vrijgezellenfeestje?  
Voorbereiding Reacties: 3 18-1-2016 14:18:31

Delphine
Farah Love Bruidswinkel
Hallo allemaal, Iemand ervaring met Farah Love Bruidswinkel te Zwijndrecht?Groetjes  
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 18-1-2016 11:05:07

lynsy
Binnenlocatie foto's regio Brugge-Roeselare
Wij zoeken nog een binnenlocatie voor onze huwelijksfoto's regio Brugge-Roeselare. We hadden het idd om in het Dukes hotel, met het prachtige interieur, maar wegens een volzettend in het hotel willen ze liever niet dat er foto's worden genomen. Ie...
Locaties - Fotografie Reacties: 0 17-1-2016 20:44:45

Laperre
Fotograaf student/amateur West-Vlaanderen
Hallo, wij trouwen op 01/02/2017 voor de wet en op 18/08/2018 voor de kerk, dit in de omgeving van Kortrijk. Voor beide dagen zoeken we iemand die ons trouwfoto's kan nemen, maar omdat wij een beperkt budget hebben, zijn we op zoek naar iemand die di...
Fotografie Reacties: 10 17-1-2016 18:20:23

Nadeche
Couture robel roeselare
Hallo! Ik ga woensdag naar deze winkel op zoek naar een bruidskleedje. Nu vroeg ik mij af, betaal je daar onmiddellijk de totale som,of geef je eerst voorschot? Iemand die weet hoe het in deze winkel gaat?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 17-1-2016 14:14:50

julie
Tafelschikking cinematicket
Hallo, Kan er mij iemand helpen om aan een sjabloon van een cinematicket te geraken? Wij zouden dit goed kunnen gebruiken voor onze tafelschikking. Email: julie.lambertz@hotmail.com Alvast bedankt!
Ideeën Reacties: 3 17-1-2016 11:15:38

magali
kostuum bruidegom west-vlaanderen
Hallo iedereen, Donderdag gaan wij op zoek naar een kostuum voor de bruidegom. Iemand tips waar we het best kunnen gaan. Momenteel dachten we aan jonovan en deleye in roeselare. Ervaringen met beide zijn ook welkom. Groetjes
Kledij - Bruidegom Reacties: 5 17-1-2016 10:20:32

Jessie
Survival pakket getuigen en ouders
Hallo bruidjes, Hier ben ik nog eens. Ik had voor onze getuigen( mannen en vrouwen) graag een survivalpakket gemaakt om de trouwdag door te komen. Ik zou dit dan s Morgens afgeven. Iemand een ideetje wat ik hier allemaal zou kunnen insteken?
Ideeën Reacties: 3 16-1-2016 22:28:24

Nathalie
Fotolocatie binnen regio Tienen - Sint-Truiden
Dag iedereen Op 09/07/2016 stappen wij in het huwelijksbootje en we zijn nog op zoek naar een mooie locatie (binnen) voor onze foto's. We trouwen zelf in Tienen, maar ons feest gaat door in Sint-Truiden. Alvast bedankt! Groetjes Nathalie
Locaties - Fotografie Reacties: 3 16-1-2016 14:05:33

tinne
Oei oei ik ben verdikt :(
Hey na lang wachten, van augustus tot nu, is mijn jurk klaar. De naaister had de sleep ingekort en nog wat aanpassingen. Had mijn jurk aan een spotprijs 2 de hands gevonden, zat als gegoten!! En nu is ze echt prachtig!! En echt mijn droomjurk!! Ma...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 15-1-2016 23:23:15
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...