Echt alles voor je huwelijk!
Feestzaal, Fotograaf, Ceremonie, Kerk, Cameraman, Disc-Jockey, Catering, Bruidsjurken, Trouwringen, Maatpakken, Drukwerk, Trouwboeket, Weddingplanner, Limousine, Kappers, Ballonnen, Lingerie, Muziek, ...
Reeds lid van WijTrouwen:
78187
Bruiden
17496
Bruidegommen
32890
Verwanten
5411
Handelaars
Rode Loper
Info Gids
Mijn Trouwjurk
Mijn Planning
The Village
Mijn Account
Nu Online
Momenteel zijn er 184 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum
Categoriën
Zoeken
Andere (16099)
Kledij - Bruidegom (682)
Muziek - Live (749)
Bruidsboeket (901)
Kledij - Suite (1340)
Openingsdans (1339)
Ceremonie (5060)
Kledij - Trouwjurk (7673)
Religie (1145)
Fotografie (3948)
Locatie (952)
Uitnodigingen (3010)
Homohuwelijk (105)
Locaties - Feestzaal (6766)
Verslag Huwelijksdag (1111)
Huwelijksreis (1165)
Locaties - Fotografie (1852)
Verzorging - Kapsel (1999)
Ideeën (5776)
Locaties - Viering (508)
Verzorging - Make-Up (1482)
Juridisch (272)
Muziek - Ceremonie (1240)
Video (628)
Kledij - Accessoires (3019)
Muziek - Disc-Jockey (2291)
Voorbereiding (12983)
Zoekwoorden:
Een of meer woorden
Alle woorden
Kledij - Trouwjurk
Nieuw bericht toevoegen
Toon alle categoriën
Eerste
Vorige
169
170
171
172
173
174
175
176
177
178
...
Volgende
Laatste
lindsey
bruidsjurk
vrijdag op bruidsjurk jacht eerst naar stevnes bruidsmode in torhout en snamiddags naar outlet gaan zien in waregem iemand ervaring met deze 2 winkels groetjes
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
6
21-2-2012 11:56:45
Sanne
schoenen (vreemde doch goede tip)
Hallo allemaal! na een speurtocht heb ik mijn schoenen gevonden, ik had ze gespot in een magazine en wilde ze per se hebben. Ik bestelde een 40.5 omdat dit nu eenmaal mijn maat is maar ik kreeg uiteindelijk een 41. Dit was me in de winkel ontgaan waa...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
6
21-2-2012 11:22:19
nancy
3de keer goede keer!!
Zoals de titel het al zegt,vandaag de derde keer op bruidsjurkenjacht Heb een afspraak bij julia rosa bruidsmode,is normaal in Nederland maar ze werken samen met een winkel in Brasschaat...Mijn ventje heeft zijn kostuum al,de ringen zijn e...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
4
21-2-2012 10:29:14
Veronique
Dat is MIJN kleed!
Hallo bruidjes, ik zou even jullie mening willen weten, en vooral advies vragen... Laatst reed ik voorbij de bruidswinkel, en wat zag ik?? Mijn jurk die in de etalage hangt! Ik ben speciaal nog eens blokje om gereden om zeker te zijn, en ja! Ik kan d...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
4
21-2-2012 8:43:23
Liesbeth
Prijsverschillen tussen bruidszaken onderling?
Hallo medebruidjes, kan een zelfde trouwjurk in de ene winkel een stuk duurder zijn dan in een andere winkel? Of zijn die prijsverschillen miniem? Iemand al ervaring mee gehad? Ik moet nog beginnen met het zoeken naar mijn trouwjurk en wil bij deze a...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
7
20-2-2012 23:19:42
katia
Wanneer jurk kopen bij babyplannen
Hey, Wij trouwen in september 2012 en zijn aan het proberen voor ons eerste kindje. Nu zie ik dat ik best al voor een trouwjurk ga kijken (ik dacht dat een maand of drie op voorhand vroeg genoeg was ). Maar is dat wel slim? We willen onze kinderwens...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
12
20-2-2012 14:08:46
Marijke
Kleed aan voor kapsel en make up?
Hallo, Ik zit met een vraag die me al een tijdje bezighoudt, de dag zelf komt de dame die mijn make up verzorgt om 7h, de kapster komt om 7.30h, mijn ventje komt om 8h (moet al om 8.45h op het stadhuis zijn), doe ik nu m'n kleed al aan voor dat m'n ...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
8
20-2-2012 9:56:26
Katrien
TE KOOP : Trouwjurk - Maggie Sottero 2011 maat 38/40
TE KOOP: Trouwjurk - Maggie Sottero 2011 maat 38/40 - Merk: Maggie Sottero 2011 - Stijlvolle, mooi afgewerkte jurk - strapless - ivoorwit - Maat 38/40 – Omwille van de vetersluiting past de jurk op elk figuur ...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
1
19-2-2012 23:51:05
Sarah
Bruidsjurk Ian Stuart te koop!!
Bruidsjurk in champagnekleur (gebroken wit) te koop van het gekende merk Ian Stuart!! Bustierkleed met lange sleep. Knoopjes achteraan, pareltjes bovenaan. Met voile en bijpassende schoenen. Nieuwprijs: 2500 EUR Nu: 995 EUR Gewassen door droogkuis....
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
2
19-2-2012 16:25:39
cindy
bruidskleed
Joepie,ik heb gisteren mijn kleedje gevonden maar nu heb ik een vraagje:ik moet voor de eerste pasbeurt maar 4 weken voor de Dag gaan passen en al direct mijn schoenen,lingerie en juwelen enzo meehebben + ook mijn "bruidskapsel" al laten doen,i...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
7
19-2-2012 11:01:22
Annelies
THE dress !!
Dag bruidjes, Ben gisteren voor het eerst kleedjes gaan passen en heb mijn droomjurk gevonden !!Maar het is zo moeilijk om te zwijgen... dus toch even mijn vreugde delen via deze weg Groetjes!
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
2
19-2-2012 9:13:08
Evi
Bruidsstoffen!
Hallo! Mijn dag kan vandaag al niet meer stuk! Vandaag naar Gent gereden, naar stoffenwinkel Janssen.. een echte aanrader voor al wie zijn kleed zelf maakt of iemand van de familie die het maakt, ... We zijn er enorm vriendelijk en warm onthaald, heb...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
4
17-2-2012 19:03:12
heidi
broek om in te trouwen
hallo, ik zou heel graag een broekpak hebben met mooi topje om in te trouwen. Ik ben echt geen madam om in een trouwkleed te verschijnen. Heeft er iemand ervaring mee of enkele leuke ideeen??
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
5
17-2-2012 18:33:01
Tania
Trouwjurk meenemen op het vliegtuig --> Het mag bij KLM
All Wij willen graag op onze "droomhuwelijksreisbestemming" romantische strandfoto's maken in onze trouw-outfit. Net even gebeld naar KLM (vluchtmaatschappij) en jawel daar kreeg ik te horen dat dit geen enkel probleem was dat dit gewoon meemocht i...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
9
17-2-2012 13:57:09
nancy
trouwjurk passen
Vandaag jurkjes passen bij Youniek in Turnhout Hopelijk vind ik een "waardige" vervanger voor mijn LR
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
7
16-2-2012 9:46:41
Eerste
Vorige
169
170
171
172
173
174
175
176
177
178
...
Volgende
Laatste
Nieuw bericht toevoegen
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bekijk meer foto's van
Peter Louies
Bruidsjurk nodig?
Jagré
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in
Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur.
Meer info
Het Bruidsparadijs
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in
Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ...
Meer info
YouniekBruidsmode
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in
turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat.
Meer info
The Beautiful Bride Company
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in
Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop.
Meer info
De Bruidsmode Outlet
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in
Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE
Meer info
Chinelle
SOLDEN
in
Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner
Meer info
Bo Couture
Huwen is een uniek moment in je leven
in
Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken.
Meer info
Boutique Couture
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in
Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be
Meer info