Nu Online
Momenteel zijn er 650 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Accessoires

vanessa
waar kan je ivoren handschoenen en stola verkrijgen
hallo iedereen,ik zou nog een ivoren stola en lange handschoenen nodig hebben, in de winkel van mijn kleed heb je niet zo veel keuze in accesoires, weten jullie waar je dat kan kopen in west vlaanderen en de kostprijs, alvas bedanktgroetjes20/06
Kledij - Accessoires Reacties: 3 4-3-2008 17:45:33

Darcy
open schoen met steentjes
hey brides to be,Ik heb vorig jaar al mijn jurk gekozen , het is er eentje geworden van pronovias nu heb ik wel nog geen schoenen, ik ben op zoek naar een open trouwschoen met steentjes en hoge hak omdat de trouwschoenen uit de winkel helemaal niet m...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 4-3-2008 17:12:36

Marjolein
stola gezocht
Hallo iedereen,Ik heb mijn bruidsjurk gevonden bij Nicky Vankets. Op de foto heeft het model een stola aan die bevestigd is aan de armen. Ik ben even nagegaan of ik de stola bij Vankets kan verkrijgen, maar het blijkt overdreven duur te zijn...Heeft ...
Kledij - Accessoires Reacties: 3 4-3-2008 16:13:24

danielle
nylonkousen
hoi,heb kleine discussie met de mama... ik trouw op 08/08/2008 (midden zomer dus.) Mijn mama vind dat je nylonkousen (niet per sé van die witte, maar dan huidskleur) moet aandoen onder je kleed. Ik was dat niet echt van plan, omdat het dan toch ...
Kledij - Accessoires Reacties: 12 29-2-2008 12:44:00

vanessa
bustierbh voor grote cup en smalle taille
halloik heb een bustierjurk, ik zoek nog een bustierbh voor grote cup en heb een smalle taille (70D). das moeilijk te vinden, wat voor merk hebben jullie en van waar + kostprijs aubgroetjes
Kledij - Accessoires Reacties: 3 28-2-2008 18:18:49

Debby
schoenen
Hallo iedereen,Ik vind dat de meeste trouwschoenen zo een punt hebben van voor...bestaan er ook schoenen met een ronde tip?Zo een beetje retro achtig?groetjes,Debby8/8/2009
Kledij - Accessoires Reacties: 8 28-2-2008 10:38:25

Debby
Trouwlaarsjes
Hey iedereen,Ik had eens in een boekje gezien dat er ook laarsjes bestaan voor onder het trouwkleed..die laarsjes waren helemaal in het kant...Weet iemand waar ik hier nog iets kan over vinden?thanks!Debby8/8/2009
Kledij - Accessoires Reacties: 2 28-2-2008 10:32:30

Kerry
Strapless BH met push up?
Hey,Ik ben vorige week gaan kijken voor een strapless BH voor onder mijn kleed. Ik had graag een push upmodel omdat dat dan toch wat mooier uitkomt. Nu beweerden ze in de winkel dat een strapless BH niet bestaat in push up. Klopt dit? Heeft iemand di...
Kledij - Accessoires Reacties: 8 25-2-2008 14:02:46

steve
tiara te koop?
halloIk vroeg me af of er iemand onder jullie haar tiara verkoopt.zoja, stuur me een fot naar knurfie81@hotmail.com.dank je wel caroline
Kledij - Accessoires Reacties: 1 22-2-2008 17:46:24

Tamara
keuze juwelen
Vanmiddag ga ik m'n juwelen bestellen bij een vriendin die een winkeltje heeft met kralen, steentjes, enz.Alleen weet ik nog niet goed welk model: een ronde ketting of een ronde ketting met afhangende steentjes (is dit wel duidelijk??). Even ter info...
Kledij - Accessoires Reacties: 1 22-2-2008 11:57:26

Claudia
Bruidslingerie grote maten
Beste bruidjesIk ben op zoek naar bruidslingerie in grote maten of lingerie met doorzichtige bandjes. Dit in een maat 110 - 115 D.Met vriendelijke groetenClaudia
Kledij - Accessoires Reacties: 8 21-2-2008 8:23:12

veerle
bruidssluier -> waar laten maken?
Hallo medebruidjes,Graag wil ik trouwen met een kanten sluier die nog gedragen is door mijn grootmoeder en overgrootmoeder. Deze kant is echter heel delicaat, en ik zal er een sluier onder moeten dragen om hem niet te beschadigen. Ik weet alleen niet...
Kledij - Accessoires Reacties: 2 20-2-2008 15:06:18

an
Hein Vera
Iemand die ervaring heeft met de juwelenontwerper Hein Vera? Ik zag zijn ringen in een tijdschrift en vind ze heel leuk. Alleen ben ik een beetje bang dat ze erg duur zijn. Iemand een idee in welke prijsklasse je daar trouwringen kan vinden?
Kledij - Accessoires Reacties: 2 17-2-2008 19:08:25

Sandra
trouwschoenen
Hallo allemaal, ik ben nog op zoek naar leuke trouwschoenen. Weet er iemand een leuk adresje in België of Nederland (Maastricht of Eindhoven) waar ik niet al te dure schoenen kan vinden ? Groetjes San
Kledij - Accessoires Reacties: 3 17-2-2008 17:09:46

Annelies
Trouwring aan linker of rechter hand?
Hey bruidjes,De juwelier die de maten genomen heeft voor onze trouwringen was ervan overtuigd dat je een trouwring aan de linker hand draagt. Als ik naar mensen rondom kijk, doen de meesten hun ring rechts aan. Wat denken jullie?Bedankt voor jullie...
Kledij - Accessoires Reacties: 15 17-2-2008 16:32:28
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...