Nu Online
Momenteel zijn er 650 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Uitnodigingen

debora
uitnodigingen
Hallo mede-trouwertjes,Wij trouwen volgend jaar in mei en ik ben van plan om mijn uitnodigingen zelf te maken. Ook de bedankjes zou ik zelf in elkaar willen steken. Weet er iemand originele ideetjes of waar ik ergens ideeën kan op doen.Al vast h...
Uitnodigingen Reacties: 5 11-9-2007 13:16:28

Yo
Bij welke drukker aanraden?
Bij welke drukker gaan jullie? (vlaams brabant) hebben jullie enig idee van de prijs? Of maken jullie je uitnodigingen zelf? Groetjes Yo
Uitnodigingen Reacties: 4 10-9-2007 10:51:19

SOFIE
uitnodigingen
kan er iemand zeggen hoelang op voorhand je aan de uitnodigingen moet beginnen, naar de drukkerij gaan enzo...grtjs, sofie
Uitnodigingen Reacties: 1 9-9-2007 20:05:30

Evelien
Zelf uitnodigingen maken
Ik heb niet zo veel zin om dure uitnodigingen te gaan laten drukken en des te meer goesting om zelf eens een poging te doen om creatief te zijn en zelf uitnodigingen te maken. Heeft hier iemand ervaring mee? Ideetjes? Websites? Alvast bedankt voo...
Uitnodigingen Reacties: 13 4-9-2007 9:06:54

SOFIE
uitnodiging
weet er iemand een origineel tekstje voor op uitnodiging; we hebben 2 dochtertjes!!
Uitnodigingen Reacties: 3 30-8-2007 21:50:04

Kim
Trouwkaarten wanneer en waar???
Hai!!Ik trouw op 5 juli 2008. Het is zo dat ik al volledig in de ban ben van het hele trouwgedoe. Ik ga in november mijn kleed kiezen (de nieuwe collectie is dan binnen van mijn favoriete merkje) etc...Een grote vraag die ik heb: wanneer moet je je t...
Uitnodigingen Reacties: 3 25-8-2007 16:22:50

SOFIE
uitnodiging
heeft er iemand ideetjes van teksten, zodat mn 2 kindjes ons huwelijk aankondigen en de mensen uitnodigen? zoals mama en papa gaan trouwen, maar dan ietskes origineler!!al bedankt op voorhandgrts fie x
Uitnodigingen Reacties: 5 23-8-2007 19:41:23

Tilly
Drukker in zuid-west-vlaanderen
ik zoek nog een goeie drukker/ontwerper voor onze huwelijksuitnodigingen in west-vlaanderen. Wij hebben elkaar leren kennen via de honden en we zijn een belgisch/nederlands koppel dus willen we dit graag erin verwerken!?heeft er iemand ideetjes of vo...
Uitnodigingen Reacties: 0 17-8-2007 10:13:30

Katrien
uitnodiging
Hey, onze uitnodiging is af en ze zijn allemaal verstuurd. Wij zijn enorm tevreden met het resultaat. 'T is echt origineel. Wil je het bekijken, zie volgende link:http://users.ugent.be/~chpoppe/trouw.html. De uitnodiging is door mijn vriend getekend ...
Uitnodigingen Reacties: 2 14-8-2007 19:48:22

Sophie
DRUKKER GEZOCHT LUMMEN
Hallo allemaal,Graag had ik geweten van jullie of jullie een goede drukker kennen in de buurt van Lummen. Valt deze mee qua prijs?Weten jullie ook hoelang op voorhand je best langs kan gaan bij de drukker?Ik heb er namelijk geen flauw idee van.Groetj...
Uitnodigingen Reacties: 1 14-8-2007 19:09:11

Veroniek
Bedankingskaartjes opsturen
Hoi allenOnze trouw zit er jammergenoeg al 25 dagen op en we gaan nu onze bedankingskaartjes maken en opsturen...Onze inspiratie is wat minder en we vragen ons af of iemand voorbeeldjes heeft of weet staan op internet?Alvast bedankt!Veroniek20 07 200...
Uitnodigingen Reacties: 1 14-8-2007 12:10:46

Valérie
uitnodigingen - bloemen voordien
Hoi bruidjes,Onze uitnodigingen zijn drukkensklaar maar 1 ding vergeten, wij vetrekken onmiddellijk na het feest op huwelijksreis dus hoe verwoord je kort en vriendelijk op de uitnodiging dat je bloemen op voorhand wenst???groetjes Valérie
Uitnodigingen Reacties: 6 13-8-2007 13:44:31

Cindy
geen kinderen
de titel zegt het al zelf.ik wil een trouwfeest waar buiten zussen en broers geen kinderen verwacht worden;ik ben geen kinderhater ofzo, integendeel, maar ik vrees doordat er toch veel kleintjes bijzitten dat iedereen daardoor te vroeg naar huis zou ...
Uitnodigingen Reacties: 14 12-8-2007 19:01:33

Ilse
voorbeelden uitnodigingen
Hallokes iedreen, Ik zou zelf graag onze uitnodigingen maken, maar zou graag enkele voorbeeldjes (van jullie) zien. Ik heb wel al een beetje een gedacht van wat ik wil, maar niet met welke materialen...dus alle voorbeelden zijn welkom...GroetjesIllek...
Uitnodigingen Reacties: 6 9-8-2007 20:11:10
Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info