Nu Online
Momenteel zijn er 561 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Sabrina
Sixpence
Iemand die haar sixpence wil verkopen aan mij? Was dit volledig uit het oog verloren en nu is het te kort bij om via internet te bestellen :(
Voorbereiding Reacties: 3 1-8-2013 6:49:57

Remke
Universal Contour Wrap - Dik oké!!!
Dames Voor degene die ten einde raad zijn om in hun kleed te kunnen, zoals ik de volgende uitgeteste tip: Vandaag ging ik voor de eerste beurt van de Universal Contour Wrap.  Je wordt helemaal ingewikkeld met windels die gedrenkt zijn in klei ...
Voorbereiding Reacties: 9 31-7-2013 20:21:54

birgitta
Misboekje!
Ons misboekje is zo goed als af maaaar ik twijfel nog over het uittredelied, het is te zeggen mijn vriend is niet overtuigd. Hebben jullie suggesties? Ook ben ik aan het twijfelen of er twee intredeliedjes moeten zijn? Zou er tevens iemand zijn die m...
Voorbereiding Reacties: 9 31-7-2013 12:06:26

Elke
Rode loper gezocht !
Heeft er van de bruidjes nog iemand een rode loper die je verkoopt? Ik zoek nog eentje van om en bij de 5 a 10 meter. Alvast bedankt! Elke
Voorbereiding Reacties: 4 31-7-2013 11:59:55

sharon
Trouwfeest volledig zelf georganiseerd. Allerlei spulletjes te koop!
Je eigen trouwfeest organiseren? Veel werk maar echt de moeite waard.  Je kiest je locatie, je decoratie, je eten. Je kiest het soort bestek die je wil, welke kleur de tafellakens enzo. Kortom een volledig trouwfeest naar uw wensen. We zijn nu b...
Voorbereiding Reacties: 13 31-7-2013 11:30:49

catherine
Plakband
Hey! Ik ben op zoek naar een soort plakband om papiertjes op een poster vast te plakken (voor de tafelverdelin). Liefst zou ik achteraf de papiertjes er dan weer gewoon afhalen zonder de poster te beschadigen. Zou zoiets bestaan? Of zouden zo van d...
Voorbereiding Reacties: 10 30-7-2013 22:33:57

els
Vrijdag is het eindelijk zover!
Vrijdag is het eindelijk zo ver!! Ik kan het soms nog niet geloven! Vandaag mijn trouwkleed gaan halen, nageltjes gaan doen en de bedankjes zijn ook in orde. Verder moeten er alleen nog enkele spullen voor in de kerk en in de feestzaal naar mijn...
Voorbereiding Reacties: 4 30-7-2013 21:28:49

robin
Inspiratie nodig voor etiketten flesjes drank!
Dag iedereen! Wij geven als bedanking een flesje gevuld met rode aperitiefdrank. Nu zoeken we nog één zin of klein tekstje voor op het etiket te zetten die goed en leuk klinkt :).Aangezien ik hier op het forum al veel inspiratie heb o...
Voorbereiding Reacties: 7 30-7-2013 21:26:09

Ruben
helium kit ava
Heyhey Hier ben ik nog eens. Zojuist een kit gekocht voor helium bij Ava. Hier staat bij vermeld dat je de ballonnen best opblaast 2 uur voor je 'evenement' en dat ze nadien een 6tal uren houden. Heeft iemand nog zo een kit gekocht gehad? Zoja, is di...
Voorbereiding Reacties: 10 30-7-2013 13:39:39

Ann
trouwringen laten maken
Hoikes, wij hebben mooie ringen ergens gezien, maar enkle in het zilver te verkrijgen... we zouden ze graag in witgoud laten maken, iemand ervaring met Wim Meeusen uit Antwerpen? Of iemand anders? Alvast bedankt! x
Voorbereiding Reacties: 2 30-7-2013 13:15:50

Anneleen
checklist ..
Dag mede bruidjes, wij plannen onze trouw zoals zo velen zonder weddingplanner, maar toch is er schrik om iets te vergeten. Dit is al geregeld: - zaal + menu - dj - vervoer incl. ceremoniemeester - fotograaf - datum + uur vastgelegd bij kerk en we...
Voorbereiding Reacties: 7 30-7-2013 11:19:25

annelies
gastenboek
weet iemand een goede leuke site om een gastenboek te bestellen of zelf te ontwerpen?goede  prijs kwaliteit  verhouding? mvg annelies
Voorbereiding Reacties: 15 30-7-2013 11:18:28

Annelies
kinderakte vermelden in misboekje?
Wij gaan onze dochtertjes een kinderakte laten ondertekenen in de kerk (we zijn een aantal jaren geleden al voor de wet getrouwd). Nu vragen we ons af of we dit in het misboekje zouden vermelden of onze meisjes gewoon mee naar voor laten gaan en hen ...
Voorbereiding Reacties: 2 30-7-2013 10:50:41

rob
tips tafelaanduiding
hoe doen jullie de tafelaanduiding voor in de feestzaal?
Voorbereiding Reacties: 3 30-7-2013 9:45:58

krista
Teller onder de 10
Vandaag staat er 9 op de teller bij mij... Nu komt het ineens wel supersnel dichterbij. Niet te geloven. Eerst heb je nog zeeën van tijd en ineens komt het eraan geslopen. Nog eventjes en de deur mag ervoor open :-). Spannend word het wel. Gewoo...
Voorbereiding Reacties: 21 30-7-2013 6:39:21
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...