Nu Online
Momenteel zijn er 534 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Wendy
Wanneer best laatste pasbeurt?
Hallo, Ik heb vorige week reeds mijn eerste pasbeurt gehad. Was enorm fijn om na zo lang mijn kleed nog eens te kunnen aantrekken. Hij paste ook perfect en moet enkel korter gemaakt worden. Mijn tweede pasbeurt is al begin februari en dan zou ik al...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 13-1-2016 17:56:58

jolien
Bedankjes
Wil graag mijn bedankjes zelf doen ! Maar weet niet goed wat .? Ik had in gedachten bij ava langs te gaan , zou anders niet weten waar anders .? Groetjes
Ideeën Reacties: 8 13-1-2016 7:42:59

Delphine
Kerkelijk huwelijk
Hey,Kan iemand mij vertellen hoelang een kerkelijk viering duurt?Zou dit langer dan 1u30 duren? Groetjes  
Religie Reacties: 8 12-1-2016 13:42:30

Britt
eerste pasbeurt vrij laat
Hoi iedereenWij trouwen op 16/09/2016 en op 05/01 heb ik mijn jurk besteld. 2/08 is de eerste pasdatum en begin september nogmaals passen/afhalen. Nu vind ik dit precies wel vrij kort dag? Ik krijg van de winkel ook weinig feedback om...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 12-1-2016 13:26:29

Nathalie
Dilemma huwelijksreis
We zitten met een dilemma omtrent de huwelijksreis. Mijn vriend en ik trouwen eind september en willen dus eind sept/begin okt op reis vertrekken. Meestal gaan we op luilekkervakantie: Egypte, Tunesië, Canarische Eilanden en doen ...
Huwelijksreis Reacties: 6 12-1-2016 13:07:15

Kim
Tip misboekje
Ik zou via deze weg Vicky willen bedanken van "www.misboekjemaken.be", zij heeft mij zeer goed geholpen met het samenstellen van het misboekje ! Zeker aan te raden !
Ceremonie Reacties: 1 12-1-2016 13:05:16

Tilly
's avonds naar huis of op hotel?
Lieve bruidjes, Ik vroeg mij af wat jullie doen na afloop van het feest? Wij zouden graag de volgende dag op huwelijksreis vertrekken, maar twijfelen om die nacht ertussen thuis door te brengen, of een suite te nemen op hotel? Wat doen...
Voorbereiding Reacties: 7 12-1-2016 11:36:16

Cindy
Live muziek regio West-Vlaanderen
Hoi hoi, Gezocht: zanger/zangeres (liefst instrumentaal begeleid) voor huwelijksmis regio West-Vlaanderen! Groetjes.
Muziek - Live Reacties: 8 11-1-2016 21:39:48

Bonbonneke
geschenkjes voor de kindjes aan het gemeentehuis.
Hallo Wij trouwen in oktober en aangezien er nu al mensen lieten weten dat ze graag naar het gemeentehuis zouden komen met hun kindjes zijn we nog op zoek naar iets dat we hen kunnen geven als bedanking. Op ons avondfeest zullen er geen kindjes aanwe...
Ideeën Reacties: 1 11-1-2016 19:56:06

M.
trouwen in januari
Hallo, Wij trouwen in januari 2017. Wanneer is het dan aangewezen om een bruidsjurk te gaan kiezen? Beetje moeilijke datum lijkt me, want ik lees hier vaak dat de nieuwe collectie in oktober/november/december binnenkomt, toch? Groetjes!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 11-1-2016 15:41:45

Nathalie
Te koop: Georgeous Wedding Hairstyles boek
Hoi, Ik verkoop voor 10 euro mijn boek "Gorgeous Wedding Hairstyles" van Eric Mayost waar 34 bruidskapels in staan om laten uit te voeren of hoe ze je stap voor zelf doet. Het boek is geschreven in het Engels. Op te halen in regio Vlaams Brabant of...
Verzorging - Kapsel Reacties: 0 11-1-2016 14:44:38

eline
Huwelijksreis seychellen: tips/ervaringen welkom!
Wij trouwen in september en na veel wikken en wegen en vooral schrappen door klimaatredenen (orkaan- en of regenseizoen) komen we uit bij de seychellen. Het weer zou er in die periode beter zijn dan op de malediven en er lijkt me ook meer te doen. W...
Huwelijksreis Reacties: 1 11-1-2016 13:21:59

Tilly
Zaal gezocht: Gent-Antwerpen!
Hallo bruidjes en bruidegommetjes! Op oudejaarsavond heeft mijn 'toekomstige' mij ten huwelijk gevraagd, ongetwijfeld heb ik natuurlijk ja gezegd en hier zitten we dan, op zoek naar een zaal, zoals velen van jullie... We zouden graag deze z...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 11-1-2016 11:55:22

Kim
Park West Berchem INFO
 Hallo lieve bruidjes,wij zijn kort ervoor om Park West te in Berchem te reserveren voor onze ceremonie en avondfeest.Hebben jullie hiermee ervaring, feesten meegemaakt, eigen trouwfeest daar gehad?Alle tips zijn welkom.Alvast bedankt....
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 11-1-2016 8:33:22

Sofie
Huur kostuum
Hoii Weet er iemand waar je in de buurt van Turnhout kostuums kan huren? Groetjes!
Kledij - Suite Reacties: 3 10-1-2016 17:59:28
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...