Nu Online
Momenteel zijn er 535 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Lindsey
notaris ...
dag mede-bruidenBegin precies iedere dag meer te flippen ... Nog 79 dagen.. En iedere dag merk ik dingen die we nog niet gedaan hebben ..Nu ben ik zo m'n lijstje aan het overlopen .. We trouwen in augustus en zijn nog steeds niet naar de notaris gewe...
Andere Reacties: 11 27-5-2009 14:02:50

Nathalie
hoe de gasten ontvangen die later komen?
hoi, nog 37 daagjes en het is zover. Wij zijn de laatste "details" aan het regelen en we vroegen ons af hoe we de gasten moeten ontvangen die pas na het eten erbij komen.Ze komen rond 21u30 en de bruidstaart en dessertbuffet komt pas rond 2...
Andere Reacties: 4 27-5-2009 13:22:23

Joke
Bruidjes 30 mei 2009
Nog bruidjes voor 30 mei? En hoe staat het met de zenuwen?? Bij mij valt het redelijk goed mee :-)Bijna alles is in orde, straks nog na de pastoor voor de ondertrouw (normaal vorig weekend, maar hij was het vergeten).Straks ook nog cadeau's gaan kope...
Andere Reacties: 5 27-5-2009 11:33:30

Lindsey
envelopkes herkennen
Graag hadden we een systeem gevonden om de envelopkes die we krijgen te herkennen na ons feest. Als ge zo'n 70 enveloppen krijgt zonder naam weet ge dus de volgende dag niet meer hoe of wat.Hoe pakken jullie dit aan ??
Andere Reacties: 7 26-5-2009 22:06:15

tinneke
29-08-2009
Hoi koppeltjes ! Wie gaat er nog trouwen op 29 augustus dit jaar ? Hebben jullie al last van stress ? Ik moet eerlijk zeggen dat ik hélemaal nog geen stress heb, en eigenlijk dringend in gang moet schieten met m'n voorbereidingen. Moet ik me beg...
Andere Reacties: 7 26-5-2009 21:02:18

Lien
Adres op enveloppe?
Schrijven jullie het volledige adres van de genodigden op de enveloppe als je het zelf in de bus gaat steken? Of is enkel de naam voldoende?En hoe schrijven jullie de namen? Ik dacht:Dhr. en mevr. Janssens - PeetersEn als ze kinderen hebben die meege...
Andere Reacties: 8 26-5-2009 20:03:38

annabel
feestzaal
zijn er hier koppels die ook gaan trouwen of getrouwd zijn in salons ter roest in buggenhout?wij geven daar volgend jaar ons feest in de grote galazaal.had een paar minpuntjes gehoord via een vriend va men vader maar hoor toch liever de reacties van ...
Andere Reacties: 1 26-5-2009 17:32:09

Nancy
30/05/09
Wij trouwt er nog deze zaterdag?Succes aan iedereen en hopen op goed weer he!!!
Andere Reacties: 5 26-5-2009 14:48:39

Lindsey
ziet het eventjes niet meer zitten ...
heyla,hebben jullie ook zo van die dagen dat jullie het niet meer zien zitten ?? Je probeert goed te doen voor iedereen, maar zoals iedereen ook weet kan dit niet lukken...Zondag zijn we samengekomen met de suite om onze trouwdag te bespreken. Iedere...
Andere Reacties: 9 26-5-2009 14:31:45

Dave
20-06-2009
Hey mensen, gewoon om een klein ideetje te hebben, zijn er misschien die de voorgaande jaren getrouwd zijn op 20-06?Voor ons is het dit jaar zover, komt dichter en dichter...En ook al heb je het niet in de hand, en zullen we het moeten doen met het w...
Andere Reacties: 6 26-5-2009 13:10:54

Lindsy
gezocht ijsventer regio aarschot
We dachten na de misviering de mensen aan de kerk te trakteren met een ijsje. Heeft iemand al met een ijsventer samengewerkt? Adressen graag!
Andere Reacties: 2 26-5-2009 12:11:50

Lien
yesss, we hebben een datum ;-)
Yes yes, sinds zondag hebben we een datum en een zaal. Gisteren het voorschot van de zaal betaald, dus nu kan ik eindelijk echt beginnen aftellen en regelen. :Dvrijdag 7/5/2010 wordt onze grote dag, ik kijk er zo naar uit!Het gemeentehuis kan ik wel ...
Andere Reacties: 6 26-5-2009 10:49:12

Kelly
Kaft misboekje
Kan iemand me helpen met voorbeelden van kaften rond een misboekje? Of sites waar je ze kan vinden, ik maak de misboekjes zelf en ben nog op zoek om er iets moois rond te doen.
Andere Reacties: 4 26-5-2009 10:06:24

Sepp
mooie plekjes
Beste trouwers,Voor een aantal huwelijken ben ik als fotograaf voorlopig nog op zoek naar mooie binnen- en buitenlocaties in Geel, Haaltert en Kallo.Kan iemand me leuke adressen aan de hand doen? Liefst niet te cliché romantisch, liever wat indu...
Andere Reacties: 0 26-5-2009 10:05:25

vanessa
muziek kerk
hallo,wij zijn nog aan het twijfelen over muziek voor onze huwelijksviering. zijn er onder jullie die ook tijdens hun huwelijksviering gewoon cd's zullen afspelen? en hoe word dat geregeld? moet je dan zelf iemand zoeken om die aftespelen. wij hadden...
Andere Reacties: 6 26-5-2009 9:00:30
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...