Nu Online
Momenteel zijn er 603 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Accessoires

Evi
trouwringen
Hallo,Wij zijn op zoek naar een betaalbare juweelontwerper in de regio West-Vlaanderen. We hadden ons oog laten vallen op een ontwerp van Alex Fabry uit Roeselare maar de kostprijs zou op 1370€ komen en dat vinden wij wel heel veel.Toch zouden ...
Kledij - Accessoires Reacties: 10 17-2-2008 9:14:44

Tamara
ringen
Heeft hier iemand al hun ringen laten maken bij Elke Smellenbergh of Yves Schoenwinkels? Kvind ze beiden wel hele mooie ontwerpen hebben, dus weet niet meer welke van de 2 te kiezen!
Kledij - Accessoires Reacties: 1 16-2-2008 13:24:26

Els
trouwschoenen en juwelen in het rood
hallo, deze zomer trouw ik een rode bruidsjurk. Maar ik ben nog steeds op zoek naar rode schoenen en juwelen. Hebben jullie een idee waar ik er gemakkelik zou kunnen aangeraken. Ik ben van de regio Gent.Alvast bedankt,Els
Kledij - Accessoires Reacties: 9 15-2-2008 12:11:03

griet
trouwschoenen
Hello,Nog 175 dagen en het is zover.Vorige maand heb ik op mijn verjaardag mijn trouwkleedje gaan bestellen.In april mag ik gaan voor mijn eerste pas.Nu wordt het dus tijd om eens op zoek te gaan naar gepaste accesoires.Nu heb ik een probleem met de ...
Kledij - Accessoires Reacties: 8 15-2-2008 11:36:29

Vicky
ringen!
Joepie!Mijn verloofde en ik hebben deze avond onze ringen besteld bij Wim Meeussen in Antwerpen!Ik kon amper kiezen!OOk de ring van mijn verloofde past mooi en dat is goed want hij draagt nooit een ring..Ben blij dat dit al in de sjakos is!!Trouwens ...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 13-2-2008 22:07:34

Annelies
Zoektocht naar schoenen
Hoi iedereen,ik heb hier op de site gelezen dat er mooie trouwschoenen bestaan van Elsa Rainbow of zo iets maar waar kan ik die vinden? Naar het schijnt zou er een winkel in Roeselare zijn maar kent iemand de naam en eventueel het adres? Of zijn er n...
Kledij - Accessoires Reacties: 3 13-2-2008 9:38:33

Sabine
Le Chapeau Bree
Aan iedereen die graag bij Le Chapeau in Bree haar kleedje wil kiezen: een aanrader qua juwelen:In de Hoogstraat ligt juwelenwinkeltje ‘Chartage’. Zij hebben een mooi aanbod en veel verschillende soorten juwelen. Vooral wanneer je een g...
Kledij - Accessoires Reacties: 3 12-2-2008 22:49:55

anja
schoenen om zeep :-(
Omdat mijn trouwschoenen wat knelde boven op mijn voet dacht ik van ik doe ze naar de schoenmaker om op de leest te zetten. Dat had ik beter niet gedaan. Het is toch niet normaal dat er dan overal plooien in het leder zitten??? Hij zegt dat je dat n...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 9-2-2008 22:02:00

Mieke
Goede bruidslingerie die blijft zitten
Dag bruidjes!Ik ben op zoek naar mooie maar vooral goede bruidslingerie die blijft zitten. Mijn trouwjurk is een bustier bovenaan waardoor ik dus een bh zonder bandjes nodig heb. Ik zou heel graag een korsetje of zoiets aandoen maar weet niet of dit ...
Kledij - Accessoires Reacties: 9 8-2-2008 17:47:26

Peggy
wit mini wandelstokje
Hallo,Weet iemand waar ik wandelstokjes kan vinden voor de bruidskindjes? (regio Antwerpen)
Kledij - Accessoires Reacties: 2 7-2-2008 13:24:53

Sandra
Schoenen
hallo,Ik trouw op 08/08/08 en veronderstel dat het nu ongeveer tijd wordt om rond te kijken voor schoenen. Nu vind ik de 'klassieke' trouwschoenen eigenlijk niet mooi en vrees dat ik ze na de trouw ook niet meer zal dragen. Zou dus liever voor een ...
Kledij - Accessoires Reacties: 8 7-2-2008 13:11:41

Karen
kroontje
weet er soms iemand waar je een tof en betaalbaar mooi kroontje kan halen?? ik kom van eeklo.groetjes, Karen
Kledij - Accessoires Reacties: 10 6-2-2008 18:45:30

an
Tijdsspanne
Wij trouwen op 10 mei 2008 voor de wet en willen in de zomer een feest houden voor familie en vrienden. Ik vroeg mij af hoeveel van te voren je de trouwringen moet bestellen.
Kledij - Accessoires Reacties: 2 6-2-2008 17:46:19

Peggy
bruidsjongetjes
Hallo allemaal,Wij trouwen in augustus en hebben 2 bruidskindjes, beiden jongetjes van 2 à 3 jaar. Wie heeft er ideeën voor leuke accessoires voor hen? alvast bedankt!
Kledij - Accessoires Reacties: 5 6-2-2008 15:40:25

Karen
Kousenband
Helaba,Heb misschien een stom vraagje, maar waar kan je een kousenband kopen? Is dat in een lingeriewinkel of moet je dat in een bruidswinkel kopen? Nog veel succes met het plannen van jullie huwelijk!! Groetjes, Karen (04/07/2008)
Kledij - Accessoires Reacties: 14 6-2-2008 12:42:46
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...