Nu Online
Momenteel zijn er 568 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Melissa
Een vraag over vlinders
Beste medebruidjes en hubby's to be Met nog 739 dagen op de teller zijn wij bezig met het opstellen van het verloop van onze dag. Nu hadden we bedacht dat we gerust witte duiven konden lossen op het einde van onze ceremonie, maar nu ben ik ook een b...
Voorbereiding Reacties: 12 29-7-2013 20:44:34

wendy
Dringend tips gevraagd!!
Hallo iedereen, onze twee dochters zouden onze ringen brengen in de kerk, maar op zo'n kussentje vind ik niet zo mooi... Iemand tips om dit op een originele manier te doen? Merci!!
Voorbereiding Reacties: 13 29-7-2013 19:30:02

NiDi
whiiiii :)
Zalig toch, die gezonde spanning... nog 4 dagen en het is zover voor ons :) Ben eindelijk mijn kleed mogen gaan halen vandaag en het past als gegoten... Wat ben ik blij dat ons mama dat nog uit de rekken gevist had toen ik voor de eerste keer ...
Voorbereiding Reacties: 5 29-7-2013 17:49:05

Ina
...
Met nog maar 32 dagen op de teller begin ik serieuze zenuwen te krijgen en ik heb ook bang dat ik iets vergeet ... willen jullie nog is chekken aub?   check; - Kleed, Lingerie, schoenen, juwelen; - kapsel; - make -upp; - Auto's; - Bruidboek...
Voorbereiding Reacties: 4 29-7-2013 15:50:23

Naomi
kleine update :D
Eindelijk zitten we onder de 300 daagjes :D nog 298 dagen te gaan , maar als ze zo rap gaan als de 300 dan zitten we wel goed denk ik :D Gisteren ook mijn getuige gevraagd :D ik durfde eerst niet omdat ik ben was voor zijn reactie maar zijn reactie ...
Voorbereiding Reacties: 2 29-7-2013 15:09:04

Myriam
Gastenboek
Hoi allemaal, Wij zijn nog op zoek naar een gastenboek. We hadden het idee gevonden om een gastenboek te nemen waar er vragen in stonden zoals: welke tips kunnen jullie geven voor een goed huwelijk enz. Want meestal staan de mensen voor een dilemma...
Voorbereiding Reacties: 13 29-7-2013 13:36:59

Sofie
19 dagen...
En het aftellen is volop bezig! De laatste afzeggingen beginnen binnen te komen, wat me eigenlijk wel verbaast. Je leest het hier zo vaak, mensen die niet bevestigen voor de afgesproken datum, en toch verraste het me een beetje dat we mensen achtern...
Voorbereiding Reacties: 4 29-7-2013 9:20:54

Wendy
Schoenen....
http://www.milanoo.com/Ivory-2-4-5-Heel-Rhinestone-Satin-Wedding-Shoes-p32944.html Iemand die weet of deze schoenen ook in ons landje verkocht worden?? De hak mag echt niet hoger zijn...
Voorbereiding Reacties: 3 29-7-2013 0:09:11

Sylvie
Te Koop: Rieten hartjes
Beste bruidjes, Het zit erop! Ik heb nog 29 witte rieten hartjes te koop. Iemand interesse?
Voorbereiding Reacties: 9 28-7-2013 22:01:24

Ilse
Te Koop : Rode loper 15m
Rode loper te koop, 15m, 1x gebruikt. Prijs overeen te komen intresse ? monten.smets@gmail.com
Voorbereiding Reacties: 3 28-7-2013 20:17:16

kylie
Tafelschikking + bedankjes
Hallo iedereen, hier 2 vragen/meningen nodig: Als tafelschikking/indeling hadden wij aan het 'thema' chocolade gedacht. Bij het afroepen van de tafels (wij werken nier met kaartjes) zullen de tafels een naam van een soort praline krijgen (vb pralin&...
Voorbereiding Reacties: 3 28-7-2013 19:44:04

marijke
Help...vervoer heeft afgelast
Met nog 19 dagen op de teller kregen we net te horen dat ons vervoer heeft afgelast. Ik ben helemaal aan het paniekeren. Iemand tips regio Diksmuide/ west Vlaanderen. We hadden hiervoor niet op een heel groot budget gerekend
Voorbereiding Reacties: 3 28-7-2013 17:13:13

Eppie
Bruidstaart voor hoeveel personen
Wij hebben op ons avondfeest ongeveer 90 personen, en dan komen er nog 20 bij voor het dessert. Er is een uitgebreid dessertenbuffet , en nu zijn we aan het twijfelen of we ook nog een bruidstaart gaan voorzien. Maar voor hoeveel personen zou dit dan...
Voorbereiding Reacties: 1 28-7-2013 17:06:39

Ilsebey
5daagjes :D
Heey Nog 5 daagjes, en het is onze beurt om in het huwelijksbootje te stappen :D ik kijk er al helemaal naar uit en mijn bruidskindjes ook. We komen dichter en dichter bij onze dag, en mijn mama begint moeilijker en moeilijker te doen... Ze heeft nu...
Voorbereiding Reacties: 5 28-7-2013 15:15:18

Evelyne
Nog 25 dagen :)
Hoi, Nog MAAR 25 dagen op de teller! Moet mijn beste doen om geen stress te krijgen eerlijk gezegd. Vanmiddag komt onze fotograaf langs om alles te bespreken dat is dan weer iets van de nog korte 'to do' lijst te schrappen. Weet iemand waar je nog...
Voorbereiding Reacties: 6 28-7-2013 10:09:32
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...