Nu Online
Momenteel zijn er 515 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

evelien
Animatie
Hallo bruidjes!Wij trouwen op vrijdag 4september om 14u30 in het stadhuis in Wingene, en nemen dan bij onze hoeve familiefoto's. Maar weet iemand nog een leuke, originele bezigheid of activiteit vooraleer naar de feestzaal te rijden? In plaats van de...
Andere Reacties: 3 25-5-2009 19:25:44

lisa
bruidstaart met foto's in chocolade?!
hallo allemaal,Wij trouwen volgend jaar in juli.Ik ben al eens wat ideetjes voor een bruidstaart aan het opzoeken.Heb nu op een amerikaanse website een voorbeeld van een taart gevonden, waar ze foto's op chocolade hebben laten afdrukken (witte chocol...
Andere Reacties: 10 25-5-2009 16:00:00

Liesbet
VIDEOGRAAF
Hallo iedereen, ik ben nog op zoek naar een videograaf (eventueel student of vrijwilliger) die graag een huwelijk zou willen filmen. Het huwelijk gaat door op zaterdag 22 augustus in zuidwestvlaanderen.We zouden het ook graag iets goedkoper willen, ...
Andere Reacties: 3 25-5-2009 14:21:07

daisy
Receptie: wat is gebruikelijk?
Wij zouden graag een receptie houden voor collega's, buren e.d. (enkel avondfeest voor naaste familie en vrienden). Nu vraag ik me af, is het gebruikelijk dat de naaste familie (hoe ver gaat dat dan) + getuigen hier ook op aanwezig zijn? bedankt
Andere Reacties: 4 25-5-2009 12:56:12

Evelien
wie trouwt er nog op 8-8-9 en hoe ver staan jullie?
dag meisjes,wie trouwt er nog op 8-8-9 of daarrond? en hoe ver staan jullie?
Andere Reacties: 8 25-5-2009 11:21:40

jessica
ringen: zilver of wit goud
Wij zijn gaan kijken voor ringen, maar vielen achterover van de prijs. 1500 euro ongeveer voor een koppel wit gouden ringen met voor de bruid wel een aantal diamantjes. Maar nu adviseerde de juwelier om ipv wit goud, gewoon zilver te nemen. Volgens h...
Andere Reacties: 17 25-5-2009 10:17:49

lotje
tekst gastenboek-dringend!!
Hallo,'t Is hier al 1000keer gevraagd, maar ik vind de antwoorden niet terug, vandaar mijn vraag. Heeft er iemand een mooie tekstje om op eerste pagina van het gastenboek te plaatsen???Dat van "een klein woord, een lang verhaal..." vind ik...
Andere Reacties: 4 25-5-2009 9:22:43

nikita
fotoreportage met vespa
hoi iedereen , ik ben op zoek naar een vespa voor tijdens onze fotoreportage , het is niet de bedoeling dus om er een eind mee te rijden .graag hadden we een vespa in een fel kleur gehad , oud of nieuw model maakt niet uit .de fotoreportage vindt pla...
Andere Reacties: 2 25-5-2009 8:23:53

dorien
Vraagje feest 30 jaar
misschien raar om het hier te vragen maar heeft er iemand een idee voor een feestje voor iemand die 30 wordt?! mijn man is jarig binnenkort en ik wil hem graag verrassen met iets speciaals...groot/klein, als het maar origineel is...iemand ideetjes?
Andere Reacties: 2 25-5-2009 0:17:12

Claudia
Bruidsmagazines...
Dag Bruidjes, Ik weet niet of ik iemand plezier kan doen met een 11tal bruidsmagazines (lovers, loving You, bruid&bruidegom, ..)Ze zijn vanaf 2007 maar er staan nog een heel aantal bruikbare tips in..(make up, bloemen, kapsels, ..)Laat maar weten...
Andere Reacties: 4 24-5-2009 15:56:12

mireille-luc
naamkaartjes voor de kids
hey bruidjes&gommetjes hier zijn we weer .inplaats naamkaartjes op tafel voor kids ,heb ik afbeelding van bomba afgeprint gekleurd.wc rolletjes langs bijde kanten dicht gemaakt en de bomba tekening op maat gemaakt en op de wc rolletjes geplakt va...
Andere Reacties: 0 24-5-2009 8:51:31

jessica
help! Vrijgezellenavond..
Hallo iedereen,Mijn vriendinnen hebben hun uiterste best gedaan om mijn vrijgezellenavond te regelen voor volgende week zaterdag. Maar daarstraks belde ik een vriendin, en nu blijkt dat de avond zal plaatsvinden hier een heel eind vandaan. Dat had ik...
Andere Reacties: 5 23-5-2009 23:17:23

Mieke
onze dag
hallo,op 15 mei hebben wij ons jawoord gegeven. Het was zalig. Als ik één raad mag geven aan toekomstige bruidjes, laat het gewoon allemaal op je afkomen en geniet van de eerste seconde tot de laatste. Wij hadden op voorhand afgesproken dat...
Andere Reacties: 7 23-5-2009 20:28:00

katrien
Linea Raffaelli gezocht (mt 38)
Beste, Ik zoek een jurk van Linea Raffaelli(zie link / foto rechts / witte jurk met bloemen), maat 38 ...http://www.lovingyou.be/files/advertiser/LINEA%20RAFFAELLI.jpgGelieve enkel serieuze reacties.Groeten,K
Andere Reacties: 2 23-5-2009 19:35:50

marie claire
vrijgezellenavond
Omdat alles dichter en dichter komt beginnen we te denken aan de vrijgezellenavond. Mijn zus is getuige en volgens normen zou dit haar taak zijn om dit alles in elkaar te steken. Maar ze ziet het niet goed zitten en weet niet goed waar te beginnen......
Andere Reacties: 3 23-5-2009 19:20:39
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...