Nu Online
Momenteel zijn er 604 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

candy
verslag 20-07-2013
Hier is komt mijn verslag er aan: S'morgens  om 8uur op gestaan samen met mn ventje(toen nog mn verloofde) Om 9uur is mijn Ventje vertrokken naar zijn ouders en heb ik mij dan rap een doche genomen, om 9.50krijg ik een sms dat mn kapster 10min...
Voorbereiding Reacties: 13 27-7-2013 23:12:31

Wendy
Liedje intrede kerk!
Dag mede bruidjes! Ik ben aan ons misboekje bezig en alles is eigenlijk al klaar. Alleen nog een liedje voor als ik de kerk binnen ga.. Welke liedjes gebruiken jullie? Alvast bedankt!
Voorbereiding Reacties: 12 27-7-2013 23:05:23

Wendy
Douane kosten
Hallo, Voor degene die het toch gewaagd hebben om op zo'n buitenlandse sites te bestellen, hebben jullie douane kosten moeten betalen? Groetjes!
Voorbereiding Reacties: 13 27-7-2013 17:18:31

Melissa
Akoustisch nummer
Hallo! De beste vriend van mijn verloofde speelt gitaar, nu leek het ons natuurlijk heel erg leuk als hij tijdens de ceremonie zou spelen als ik, mijn getuigen, de bruidmeisjes en de bruidsjonkers onze intrede maken.   Nu is het probleem eigen...
Voorbereiding Reacties: 6 27-7-2013 11:39:37

Ilvy
Toiletmandjes
Ik lees hier regelmatig dat er speciale mandjes op het toilet gezet worden :-) Mijn vraag is wat jullie daar dan allemaal insteken? Alvast bedankt. :-)
Voorbereiding Reacties: 14 27-7-2013 10:03:42

Emmy
getrainde bruidsduifjes
Dag mede-bruidjes! Iemand ervaring met bruidsduifjes loslaten die getraind zijn om terug naar huis te vliegen? Regio Oost-Vlaanderen Bedankt!
Voorbereiding Reacties: 4 27-7-2013 9:56:27

Ellen
Bruidsmagazine
Bruidsmagazine Loving you te koop via onderstaande link. http://nl.kapaza.be/vi/75796135.htm?ca=8_s
Voorbereiding Reacties: 0 26-7-2013 20:15:24

tash
aangeboden : 6 nieuwe curly's ivoorkleurig + zwarte bruidssjaal in organza
Ik had al een aantal dingen aangekocht, zoals zovelen, vooraleer mijn trouwjurk af was en mijn proefkapsel was gedaan.  Met gevolg natuurlijk dat ik een paar dingen niet ga gebruiken voor de trouw . misschien kan ik er iemand gelukkig mee m...
Voorbereiding Reacties: 3 26-7-2013 13:00:04

Sara
Ceremoniemeester?
Yes , onze dag ligt vast bij de gemeente.... En we hebben een plan hoe de dag gaat verlopen. Beiden willen we een eenvoudige dag waar er gewoon veel gelachen en genoten wordt. Starten het huwelijk in het gemeentehuis waarna we dineren ...
Voorbereiding Reacties: 7 26-7-2013 11:52:17

Stefanie
jaja het begint stilletjes aan goed te komen!!
hey! Ik weet het is nog 10 maanden voor de grote dag, maar alles is zo goed al in orde. Feestzaal: De Zilverreiger visagiste: Glance of Beauty http://www.glanceofbeauty.be/ kapper: Hair Affair,   fotograaf: FotoFelux http://www.foto...
Voorbereiding Reacties: 3 26-7-2013 11:34:05

marijke
nog 21 dagen
omg, de stress begint echt te komen. Ik zie hier nog 21 dagen op de teller staan... HELP...
Voorbereiding Reacties: 12 26-7-2013 11:10:03

Ann
September-bruidjes!!!
Hey medebruidjes, Sinds gisteren is mijn teller onder de 50 dagen gedoken, WOOHOO!! Gestart over de 500 en nu komt het (eindelijk) dichterbij!! Wie trouwt er nog in (op 14) september?? En wat hebben jullie al gedaan? Bij ons in orde: * zaal * menu (...
Voorbereiding Reacties: 7 26-7-2013 10:17:03

Melissa
getuigen vs bruidsmeisjes
Ik heb al twee getuigen, mijn vriend ook. Maar nu kreeg ik onlangs de vraag of iemand mijn bruidsmeisje mocht zijn, nu lijkt dat mij helemaal super maar wat is het verschil en kan dat in combinatie met getuigen?  Ik ga voor het stadshuis trouwen...
Voorbereiding Reacties: 7 26-7-2013 9:31:31

NiDi
nog 1 week!!!
Hoi allemaal, Vandaag nog exact 1 weekje en het is voor ons "eindelijk" zo ver!  Dus vandaag worden ook echt de laatste loodjes aan de voorbereidingen gestart en als het meezit krijg ik vandaag ook alles afgerond van dingen die ik zelf nog in...
Voorbereiding Reacties: 3 26-7-2013 8:23:46

Katrien
Weddingplanner
Hallo, mijn vriend en ik overwegen te trouwen in Spanje. Aangezien er zoveel extra bij komt kijken (en wij beroerde planners zijn), leek het ons makkelijk om bepaalde zaken uit te besteden. Wij dachten dan ook een weddingplanner in te schakelen.Het ...
Voorbereiding Reacties: 3 25-7-2013 16:14:32
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...