Nu Online
Momenteel zijn er 590 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

melissa
Ervaringen met "trouw anders"?
Hallo allemaal! Zijn hier mensen die positieve of negatieve ervaringen hebben met trouw anders? Wij zoeken iemand om onze ceremonie in de feestzaal te helpen voorbereiden en leiden, en ik was bij trouw anders terecht gekomen, maar hoor toch graag en...
Ceremonie Reacties: 1 7-1-2016 9:19:12

nathalie
zoeken zaal vrij van brouwer en traiteur rond de gemeente mortsel
hallo mijn vriend en ik trouwen volgend jaar in augustus maar zouden een zaal moeten vinden vrij van brouwer en traiteur en liefst rond de gemeente mortsel kan mij iemand helpen daarbij  met vriendelijke groeten van nathalie
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 6-1-2016 19:45:40

Frederik
Ceremonie schoenen kinderen - jongen maat 31
Hallo, wij trouwen op 4 maart, het is zeer moeilijk om ceremonie schoenen te vinden voor kinderen - jongen / 6 jaar   maat 31.   iemand een idee ? Dank je wel.
Kledij - Suite Reacties: 3 6-1-2016 14:31:07

Annelies
Burgerlijk huwelijk Oostende
Hallo allemaal Wij trouwen op 9 juli 2016. We zijn dus volop bezig met onze planning, maar we vroegen ons of iemand een idee heeft hoelang de ceremonie duurt in het stadhuis van Oostende, want ik heb gelezen dat er ook nog een receptie bijkomt, aang...
Ceremonie Reacties: 2 6-1-2016 13:33:01

kelly
misboekje
Hoi bruidjes, Mijn misboekje is zo goed als klaar. Maar zoek nog een leuke originele voorkant. Mag eventueel zelf geknutseld zijn. Iemand leuke tips?
Ideeën Reacties: 1 6-1-2016 8:31:08

jolien
Trouwfoto's
Hallo ! Regio tongeren / Borgloon / wellen / Hoeselt ! Mooie locatie binnen / buiten voor fotoshoot.?
Locaties - Fotografie Reacties: 4 6-1-2016 8:24:55

jolien
Al de Tips zijn welkom ! :)
Hallo , wij trouwen in juli ! En willen zoveel mogelijk zelf doen bvb: de uitnodigingen , de zaal versieren , bedankjes ... Wie er leuke ideetjes heeft , zijn altijd welkom ! :)
Ideeën Reacties: 2 6-1-2016 8:11:39

Sha
Help! Romantische droomlocatie gezocht!
Hey iedereen! Mijn vriend en ik zouden graag in september willen trouwen, maar vinden spijtig genoeg geen geschikte/beschikbare locatie rond die periode...Dit zijn de twee plekken die ons doen dromen:Alix - Table & Jardin d'Amis, Gent - http...
Locatie Reacties: 2 5-1-2016 22:40:48

Jelle
Stijlvolle, originele tafel decoraties te koop!
Hoi allemaal en bruidjes-to-be!Aangezien mijn eigen huwelijk achter de rug ligt, bied ik hierbij een aantal zaken te koop aan die gebruikt zijn geweest tijdens ons huwelijksfeest:Witte kandelaars voor stompkaarshouders:http://www.kapaza.be...
Voorbereiding Reacties: 2 5-1-2016 19:21:25

Barbara
Grace Loves Lace
Hallo iedereen, Heeft er iemand ervaring met het online bestellen van een trouwjurk bij 'Grace Loves Lace'? Vooral bij de verzending als de kwaliteit stel ik mij vragen. GroetjesBarbara
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 5-1-2016 15:10:29

Maiken
Feestzaal recensies gevraagd! :)
Beste mede-verloofden!! :) Mijn vriend en ik gaan trouwen in september 2017. Inderdaad het is nog even, maar daarom hebben we dus veel tijd om zalen te bezichtigen en te vergelijken :) Daarom onze vraag aan jullie: "Wat zijn jullie ervaringen met v...
Locaties - Feestzaal Reacties: 11 5-1-2016 15:03:35

Sien
Trouwkleed Dianna David te koop
Trouwkleed Dianna David te koop.Op maat gemaakt met zeer mooie kant en zijde.Maat 38. Indien interesse: laat je e-mailadres maar achter en dan stuur ik enkele fototjes door.GroetjesSien  
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 5-1-2016 13:08:16

Karen
Help, envelop dichtkleven?
 Met nog 46 dagen te gaan willen we graag de uitnodigingen deze week op de bus doen.  Van zodra de gepersonaliseerde postzegels toekomen, ga ik aan het kleven!Maar, moet de envelop nu dicht gekleefd worden, of mag ik de punt gewoon&nbs...
Uitnodigingen Reacties: 3 4-1-2016 19:51:11

lisa
Maekelhoeve
Hallo allemaal, Weet iemand van jullie hoe de prijzen liggen voor een trouwfeest in de Maekelhoeve?
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 4-1-2016 19:31:15

lies
trouwkleed te koop
Linea raffaelli maat 38 550 euro Mail me voor foto's
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 4-1-2016 13:01:45
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...