Nu Online
Momenteel zijn er 427 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën

Kirsten
Seychellen
Hallo iedereen,   wie is er op huwelijksreis geweest naar de Seychellen? Wat zijn jullie ervaringen?   Groetjes, Kirsten
Ideeën Reacties: 4 9-8-2011 23:17:46

Sarah
oude fiatjes 500??
Hoi hoi!   Wij vinden de oude fiatjes 500 echt ongelooflijk schattige bollekes en zouden die  dan ook graag als ceremoniewagen gebruiken. Heeft iemand hier al ervaring mee? Want die zijn ten eerste nogal klein en mijn kleed valt nogal gro...
Ideeën Reacties: 2 9-8-2011 17:54:46

jamie
geschenk ouders
Hejj bruidjss..   ik ben eens aan het rondkijken voor geschenkjes voor de ouders.. khad wel een site gezien waar je zo iets van spiegels kon laten graveren, en op die site vondt je ook lantaarns en vazen enz.. ik vindt die site nu niet meer teru...
Ideeën Reacties: 4 9-8-2011 13:27:26

Ellen
Birdcage
Hoi, kent er iemand een leuke site of een tof adresje (regio A'pen) voor een mooie 'birdcage' sluier?
Ideeën Reacties: 11 9-8-2011 10:42:19

an
Speech
Beste medebruidjes , Met nog 17 dagen op de teller begint de tijd nu toch wel echt te korten. Maar we hebben toch nog wat voorbereidingen te doen. Zoals bv de speech. Wat moet daar allemaal instaan ?; hoe lang moet dat zijn?; etc.. Mss heeft er wel...
Ideeën Reacties: 4 8-8-2011 23:40:05

Sophie
alternatief voor bruidsparadijs
Hoi bruidjes en gommetjes in spé,   weet er iemand nog een winkel waar je zoals in het bruidsparadijs in Merksem, (bijna) alles onder 1 dak vindt?   Want idd ben ook niet zo happig op het bruidsparadijs ...   Grtz Sophie
Ideeën Reacties: 7 8-8-2011 22:19:42

Sylvie
Trouwen voor de kindjes
Hey, wij gaan volgend jaar trouwen, maar het is vooral voor onze 2 dochtertjes en voor de praktische kant. Mijn vriend  vindt een feest niet nodig, maar zou liever gewoon gaan eten met onze ouders en de getuigen. We moeten ook nog veel verbouwen...
Ideeën Reacties: 8 8-8-2011 21:04:26

inge
middernacht snacks
hoi iedereen,   wij trouwen 12 mei 2012 en ik wil eigenlijk een wedding party maar wil ook niet mijn gasten enkel dronken voeren en laten dansen :-) dus ik zou tegen een uur of 23u een snack willen aanbieden. alles behalve een broodje. maar n...
Ideeën Reacties: 12 8-8-2011 17:28:22

tima
huwelijkskaars
hoi weer een ideetje int kopje dus deze vraag hebben jullie allemaal zon echte witte huwelijkskaars ?  is daar dan iets speciaals aan die kaars ???? omdat met rond te neuzen had ik zon lime green kaars gevonden die in promo van de blokker stond ...
Ideeën Reacties: 7 8-8-2011 14:07:05

Lesley
Drankje aan gemeentehuis?
Hallo iedereen,   ik lees regelmatig dat ze na de kerk nog een drankje geven aan de gasten die er staan. Wij trouwen alleen voor de wet, maar er zullen sowieso wel mensen moeite doen om te komen kijken. We weten nog niet of we iets aangeboden k...
Ideeën Reacties: 5 8-8-2011 13:57:51

Brenda
wat heb ik spijt over de voorbije jaren...
toen ik het de trouwende koppels moeilijk wou maken door :  - allemaal 1 frank stukken (toen bestonden die nog) te geven, maar wel in een emmer glucose van 10 liter  - stapels oud krantenpapier af te geven waar het geld tussen verstopt za...
Ideeën Reacties: 11 8-8-2011 9:59:08

annalisa
Druk
gistren namidag zijn we terug in belgie gekomen aangezien we in de kerk trouwen in italie ,zijn we naar daar gegaan voor de familie te bezoeken en onze droom dag te organizeren niet zo simpel .alles is nog niet klaar nu begint het zwaar werk , kleed ...
Ideeën Reacties: 3 7-8-2011 20:46:12

Mieke
Verhaal van Kana - 6 kruiken
Wij hebben voor de huwelijksmis het verhaal van Kana met de 6 kruiken gebruikt. We hebben hiervoor een frame met 6 kruiken uit hout gemaakt, onze bruidskindjes hebben dan de tekst op de kruiken gekleefd met velcro. We hebben daar nogal wat werk aan g...
Ideeën Reacties: 2 7-8-2011 19:00:58

crazy
betaalbaar koetsen huren west-vlaanderen
Hoi hoi,   de titel zegt het eigenlijk al... Kan iemand ons helpen met adresjes waar wij terecht kunnen voor ons droomvervoer op onze droomdag namelijk een Koets? wij zijn van de regio Kortrijk.   Alle hulp is welkom   groetjes  ...
Ideeën Reacties: 3 7-8-2011 16:54:57

Baci
Kijkje terug op onze dag 30 juli 2011
Hey bruidjes en gommetjes... Inmiddels is het hier mevrouw D'Hoker  en ik breng jullie een kort verslagje van onze dag   Ik bleef vrijdagavond bij mijn mama slapen in Stekene om van daaruit te vertrekken naar de kapper. Om 6u stond ik op ....
Ideeën Reacties: 9 6-8-2011 22:52:55
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...