Nu Online
Momenteel zijn er 560 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Accessoires

kim
Vraagje ivm schoenen
Hey allemaal,Ik vroeg me af als er nog mensen zijn die op hun trouwdag andere schoenen hebben meegedaan (of die dit van plan zijn) voor als je voeten echt zeer beginnen doen?Ik heb me laten vertellen om andere schoenen mee te doen als je dan zere voe...
Kledij - Accessoires Reacties: 12 22-1-2008 20:59:37

Kerry
Bruidslingerie
Hoi,Ik zou morgen willen gaan kijken voor lingerie. Weet iemand waar in Limburg ze de merken Selmark en/of Poirier verkopen?Alvast erg bedankt!groetjesKerry
Kledij - Accessoires Reacties: 5 22-1-2008 20:11:28

Naomi
lingerie: op hoeveel rekenen
Hoi meiden! Vraagje: binnen 2 weken ga ik achter mijn bruidslingerie, maar heb totaal geen idee op hoeveel ik moet rekenen, zou graag iets hebben van marie jo, omdat ze daar mooie dingen hebben voor een maatje meer (cup dan) liefst korsetje ofzothanx
Kledij - Accessoires Reacties: 12 22-1-2008 12:01:40

Claudia
haarspeldjes touch of glamour
Hallo collega-bruidjes!Ik heb in een catalogus prachtige haarspeldjes gezien van touch of glamour. Ik vind echter nergens waar ik deze zou kunnen kopen of bestellen...Heeft er iemand een idee hoe ik aan deze speldjes kan geraken?Alvast bedankt,Groetj...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 20-1-2008 17:37:05

Lotta
Welke datum in de ringen graveren?
Hey bruidjes, Een klein vraaje: wij trouwen in april voor de wet en in augustus voor de kerk. We hebben ervoor gekozen om de ringen pas uit te wisselen tijdens de kerkelijke dienst (ring is toch een beetje een kerkelijk symbool). Nu vroeg ik me af we...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 18-1-2008 8:44:35

betsy
vingerloze handschoenen
hoi bruidjes,ik ben op zoek naar bruine lange vingerloze handschoenen, liefst in kantwerk of gehaakt...als iemand me een tip kan geven...vuur maar af dan , 'kheb me al een ongeluk gezocht!!!
Kledij - Accessoires Reacties: 2 17-1-2008 13:00:22

Elke
lingerie - juwelen
Helo,Heeft er iemand een goed adresje voor sexy !lingerie en mooie maar betaalbare juwelen - regio Ternat?vele groetjesElke 9/5/2008
Kledij - Accessoires Reacties: 8 17-1-2008 10:59:30

Naomi
@sarah ivm korset antwerpen
Hoi Sarah! Ik las net dat jij je korset bij een lingeriezaak in antwerpen hebt gekocht. Aangezien ik ook een maatje meer heb zoek ik ook iets dergelijks en antwerpen is qua afstand nog goed te doen. Mag ik weten op hoeveeel ik ongeveer mag rekenen vo...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 15-1-2008 11:46:40

Sofie
Handtas voor bruidjes?
Hallo dames,Gebruiken jullie op jullie huwelijksdag een (witte bruids-) handtas? Waar kochten jullie die + wat is de prijsklasse daarbij? In de boekjes vind ik het wel 'af' maar de keerzijde is dat je het maar voor 1 dag kunt gebruiken. Zijn er onder...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 14-1-2008 22:12:49

karlijn
trouwkleed maat 42 te koop
Hallo,Ik verkoop mijn trouwkleed van het merk Valerie Bustier, is een eenvoudig kleed met haltertop, ivoorkleurig(prijs en foto te verkrijgen op aanvraag). Ik heb ook nog juwelen te koop, ook nog een witte voile om in de auto te leggen (ongebruikt)....
Kledij - Accessoires Reacties: 1 14-1-2008 15:56:09

Evi
@ Nina schoenen
Hoi Nina,Ze hebben daar heel veel keuze bij Van Loock.Ik ben ook een heel moeilijke want wou ook geen puntige tip en niet te hoog.Kan er gerust eens een kijkje gaan nemen want ze zijn niet opdringerig.Succes nog
Kledij - Accessoires Reacties: 1 14-1-2008 14:07:12

Evi
schoenen
Hallo,Ik ben heeeeeeeel blij :-))Ik heb namelijk gisteren mijn schoenen gevonden en gekocht. Had er eigenlijk wat bang voor omdat ik op gebied van schoenen een moeilijke ben, hihi. En ook omdat ik sommige prijzen hoorde,amai. Nu heb ik ze bij Van Loo...
Kledij - Accessoires Reacties: 3 12-1-2008 14:03:20

Sofie
Aanrader trouwschoenen
Hallo iedereen,Een aanrader van formaat voor trouwschoenen is Gabrielli in Roeselare. Ik ging er vandaag heen en viel er meteen op een mooi paar van Linea Raffaelli, en ik had chance... ze waren zelfs gesoldeerd!Er is voldoende keuze, de verkoopsters...
Kledij - Accessoires Reacties: 2 11-1-2008 20:50:03

Jill
lingerie
hoi medebruiden?kunnen jullie mij misschien helpen ik ben namelijk opzoek naat een bustier of corsette.ik heb een maatje en ik vind niks.mvg jill
Kledij - Accessoires Reacties: 6 11-1-2008 16:35:20

Amber
betaalbare suitekledij
Hey iedereen,Weet er iemand een leuke winkel voor suitekledij? Het is voor mijn mama, aangezien ze een maatje meer heeft, is het niet zo simpel om iets te vinden. Liefst winkels regio Antwerpen.Alvast Bedankt!www.thierry-amber.bruiloftsite.nl
Kledij - Accessoires Reacties: 3 11-1-2008 11:31:08
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...