Nu Online
Momenteel zijn er 523 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

sarah
bruidjes van 17/8
nog 22 dagen help!! alles wordt opeens zo echt. ik ben dinsdag geweest voor mijn proefkapsel en het eerste dat de kapper probeerde was meteen goed, joepie! wij hebben een lege zaal gehuurd en moeten die volledig aankleden, veel werk dus! ik ben geluk...
Voorbereiding Reacties: 6 25-7-2013 16:06:22

Audrey
wat ...
wat heb je allemaal nodig voor de trouw??? of wat kan je allemaal gebruiken voor de trouw... heb zo een gevoel dat ik vanalles vergeet of over het hoofd zie... de man is meestal tevreden wat de vrouw kiest en beslist maar als je dan iets over het hoo...
Voorbereiding Reacties: 12 25-7-2013 10:24:44

Mieke
praatpaal? nooit meer!!!
wij hadden als alternatief gastenboek gedacht aan de praatpaal. wij hadden deze ook besteld maar bij het ontvangen van de dvd was de teleurstelling heel erg groot!! de praatpaal was niet op het afgesproken tijdstip op het feest en de dvd is echter 1...
Voorbereiding Reacties: 17 25-7-2013 10:24:09

Jolien
Grappig
Wou dit eventjes met jullie delen, kwam ik tijdens het surfen tegen :) http://blog.theknot.com/2013/07/22/14-stages-every-bride-goes-through/?cm_ven=Responsys&cm_cat=KnotNews&cm_ite=July%2024,%202013
Voorbereiding Reacties: 6 24-7-2013 15:05:44

Tine
Cadeau's getuigen + ouders
Wij hadden graag onze getuigen (4 personen) een 'persoonlijke' bedanking gegeven. We dachten aan een champagnefles met een persoonlijk etiket (foto van ons) op en daaraan hangt een houten hart met een gegraveerde kleine tekst op om ze te bedanken. I...
Voorbereiding Reacties: 3 24-7-2013 12:48:56

Annina
uitgebreid draaiboek - iemand voorbeelden hoe eraan te starten
Aangezien ik een controlefreak ben wil ik graag elk detail in een draaiboek steken. Online vind ik er wel wat, maar niet echt zo een "tool" waar ik mee aan de slag kan ofzo. Kan iemand me helpen zodat ik zeker niets vergeet? Groetjes
Voorbereiding Reacties: 14 24-7-2013 10:23:45

els
Vrijgezellen
Met nog 8 dagen te gaan heb ik zaterdag mijn vrijgezellen. Weet totaal niet wat me te wachten staat. Alleen dat ik om 4uur moet klaar staan en gemakkelijke schoenen moet aan doen... Een verslagje volgt later :-)
Voorbereiding Reacties: 4 24-7-2013 9:17:21

Evy
Laatste loodjes
Nog 3 dagen en het is zo ver!  Niet te geloven!  Ik heb hier zoveel verslagjes gelezen van die laatste dagen en dacht, goh van ons is het nog zo ver weg.  Maar nu is het ook al zo ver! Zijn er hier nog 27 juli bruidjes? Helaas ...
Voorbereiding Reacties: 11 23-7-2013 22:36:43

catherine
fotoalbum - zwarte pagina's.
Hey! Wij hebben ervoor gekozen om geen fotoalbum te nemen bij onze fotograaf. Hij levert onze foto's op DVD af zodat we zelf de foto's kunnen laten drukken en inplakken in een album. Nu ben ik op zoek naar een fotoalbum dat zwarte pagina's heeft van...
Voorbereiding Reacties: 7 23-7-2013 13:15:55

Evelyne
Uitwisselen ringen
Vandaag nog 30 dagen te gaan.. Het komt dichter en dichter! Ik zou nog een klein tekstje willen zeggen tegen mijn man als we de ringen over elkaars vinger schuiven. Heeft iemand hiervan een voorbeeldje? We trouwen enkel voor de gemeente dus het ma...
Voorbereiding Reacties: 2 23-7-2013 12:36:23

Katrien
Glowsticks te koop
Hallo, We hadden het idee om deze glowsticks uit te delen tijdens de openingsdans. Dat was een mooi effect geweest en heel romantisch. Op het laatste moment zijn we daarvan afgestapt met als gevolg dat ik deze nog allemaal heb liggen. Hierbij link n...
Voorbereiding Reacties: 2 23-7-2013 12:17:16

marijke
RGB-CMYK
Iemand die mij kan helpen een RGB afbeelding om te zetten naar CMYK? Je zou me echt uit de nood helpen :-) Alvast bedankt!
Voorbereiding Reacties: 4 23-7-2013 9:24:25

jolma
leuke dag gisteren!
Langs geweest om mijn proef kapsel en make-up te laten doen...en dankzij 'looks of versailles' is het helemaal geworden wat ik wilde! Super tevreden. Het een hele dag in gehad en het bleef ook super geod zitten! En daarna kreeg ik laat op de avond a...
Voorbereiding Reacties: 3 23-7-2013 8:36:58

Tine
SPEECH
Hey iedereen Wij wilden een korte speech houden op ons avondfeest. Heel kort en bondig waarbij we volgend willen vermelden: -) bedankt! bij doorgaan hoeft u niet NOGMAALS te komen kussen =) -) feestreglement ligt op tafel, hou u eraan =) -) gasten...
Voorbereiding Reacties: 4 22-7-2013 16:48:40

marijke
misboekjes drukken - west-vlaanderen
De titel zegt het zelf. Ik ben op zoek waar ik mijn misboekjes kan drukken. Liefst regio Diksmuide. Momenteel heb ik een offerte ontvangen van 150 euro voor 100 boekjes in A5 formaat, kaft is in satiné en kleur. De rest gewoon zwart/wit. Ik had ...
Voorbereiding Reacties: 3 22-7-2013 16:46:01
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...