Nu Online
Momenteel zijn er 488 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Libertyke
Dilemma nylonkousen
Dit lijkt me echt zo'n stom iets, maar het blijft door mijn hoofd spoken :-) Wij trouwen half oktober, dus het kan alle kanten op met het weer : mooi en zonnig en zelf nog warm, tot kil, guur regenweer. Nu heb ik onlangs mijn trouwjurk gekocht, en ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 4-1-2016 12:13:43

Anke
lichblauw kevertje gezocht
Hi! Wij zijn op zoek naar een lichtblauw kevertje om te gebruiken als ceremoniewagen in mei 2016 (regio Leuven). Is er iemand die toevallig al zo eentje is tegengekomen bij verhuurders of mensen kent die hun autootje enkele uurtjes zouden willen uit...
Voorbereiding Reacties: 0 4-1-2016 10:35:05

Driesen
kennis laten spreken op ceremonie
hoi, Wij trouwen natuurlijk in het gemeentehuis maar hebben daarna nog een ceremonie die gelezen word door een kennis. Kunnen wij hier ook de ringen aan koppelen of zijn we dan niet echt getrouwd omdat deze kennis geen priester Is? Groeten Ellen
Ceremonie Reacties: 3 3-1-2016 23:17:35

vanessa
trouwkleed
Hallo,Ik ben op zoek achter een betaalbaar trouwkleed. Is pierre yves of la sposa de moeite om te gaan? Of kennen jullie er nog die de moeite zijn? Max 800 euro
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 3-1-2016 17:42:24

Liselot
Tafel decoratie te koop (afhalen vanaf 15 maart 2016)
Ik zou na ons feest op 12 maart graag onze tafel decoratie verkopen. Ik heb er zelf behoorlijk lang nar gezocht maar heb ze nadien niet meer nodig.Het gaat om zwarte en witte kandelaa. Er zijn ook hapjes glaasjes en baasjes (helder glas, ronde vorm ...
Locatie Reacties: 3 3-1-2016 12:46:08

jeff
Roze Tapijt??
Ik zoek roze tapijt loper te kopen voor een thema feest! zo een 5m lang op 1m breedte zou prima zijn, ben van aalst
Ideeën Reacties: 1 3-1-2016 12:09:48

jeff
suite kleed
suite kleed te koop, 1 maal gedragen maat 46 lange goudkleurige rok en boven top in zwart/goud pailetjes met 1 schouder band. is in nieuwkuis geweest en volledig intakt!! als nieuw nieuwe prijs 295 euro nu 50 euro  af te halen en passen kan in a...
Kledij - Suite Reacties: 1 3-1-2016 12:07:28

Alexandra
DJ regio Leuven?
Hallo iedereen!Wij trouwen op 02/07/16 in het kasteel van Nieuwland in Gelrode en zijn nog op zoek naar een dj. Aanbevelingen zijn zeker welkom! Grtjs Alex  
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 7 2-1-2016 23:54:27

Annelies
Fotograaf
Voor ons trouwfeest op 13/7/2016 zijn wij nog op zoek naar een fotograaf. Iemand met oog voor een detail, foto vanuit een ander perspectief, een speciale blik.... Liefst budgetcriendelijk en iemand die ook een foto kan maken voor op de onze uitnodi...
Fotografie Reacties: 14 2-1-2016 21:34:18

Annelies
Ludwigs dj's of musicpowerr
Iemand ervaring met een van deze dj's? Gr Annelies
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 1 2-1-2016 21:25:15

Annelies
Eigen ceremonie
Hallo allemaal, Zowel ik als mijn man wensen niet te trouwen voor de kerk. Eerder een ceremonie. Na een lange zoektocht zou je bijna overwegen om toch vr de kerk te trouwen... Op zich zie ik het wel zitten om een ceremonie in elkaar te steken maar ...
Ceremonie Reacties: 3 2-1-2016 21:22:33

Dorien
Feestzaal 'De Architect' - 'Domaine de Jaurieu'
Hallo, Wij trouwen deze zomer en twijfelen nog tussen 2 feestzalen. Heeft iemand ervaring met feestschuur 'De Architect' in Sint-Martens-Lennik en/of 'Domaine de Jaurieu' in Arc-Wattripont? Alvast bedankt voor de reacties, Dorien & Rik
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 2-1-2016 20:29:11

Tina
Titanium trouwringen
Hallo Iemand ervaringen met titanium trouwringen? Merken, verkooppunten,....
Kledij - Accessoires Reacties: 3 2-1-2016 19:57:30

Tina
Dagverloop trouw wet
Hallo Hoe ziet jullie dag verloop uit als je enkel voor de wet trouwt?
Ideeën Reacties: 3 2-1-2016 19:53:42
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...