Nu Online
Momenteel zijn er 429 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Greet
Gezocht: lekkere betaalbare cava
Hi iedereen, Gezien ons trouwfeest een echte do-het-zelver wordt, ben ik op zoek naar een lekkere maar betaalbare cava of iets anders bruisend voor op onze receptie voor het dansfeest. Alle tips zijn zeer welgekomen. :-)Alvast bedankt!
Andere Reacties: 16 22-5-2009 15:05:37

ellen
uitgooien bruidboeket
hey, wanneer gooien jullie je bruidsboeket uit?misschien na het dessertbuffet ofzo?ik ben nog op zoek naar een toepasselijk nummer om te spelen tijdens het uitgooien van het boeket.jullie ideeën?groetjes ellen
Andere Reacties: 2 22-5-2009 14:14:39

sylvia
kwaad 2 alle ja verdrietig
hmmm mijn pctje hing en ik kon niet meer typen in ieder geval zou ik dus moeten wachten op mijn kleed tot midden juni grrrr ja ons ma zou gezegd hebben ze is nu toch getrouwd dan heb je dat toch niet meer nodig halllllllllooooo ik was echt kwaad ik ...
Andere Reacties: 1 22-5-2009 10:14:08

sylvia
kwaad1
hallo, het is weer al even geleden dat ik hier nog zat maar intussen zijn we al 13 dagen getrouwd en zit de huwelijksreis er ook op.al de stress die voorheen op mijn schouders lag is weg, ik geef iedereen een raad probeer te genieten het is zo om, ik...
Andere Reacties: 0 22-5-2009 10:01:50

Salvillera
keuze tussen 2 feestzalen; kiezen we locatie of zekerheid en wijn?
Hallo,Wij hebben op vrij korte tijd beslist om te trouwen (op 15/4 beslist en trouwen op 17/7) en hebben eigenlijk alles al geregeld gekregen. Echter, we twijfelen tussen 2 feestzalen: Kasteel Sanderling (in De Pinte) en 't Geuzenhof in Massemen. Ken...
Andere Reacties: 4 22-5-2009 9:09:20

Ellen
Morgen is het zover..
Hoi dames,Morgen is het zover! Nu spreken we niet meer over dagen maar uren.. Heel raar is dat, maar ontzettend spannend :D Niettemin is mijn dagje helemaal volgepland! Hierbij wil ik jullie bedanken voor alle tips en raad.. Ik heb veel aan dit forum...
Andere Reacties: 11 22-5-2009 8:59:36

linda
ringen
Hallo allemaal, Ons huwelijk komt er ziender ogen dichter bij, nu zit ik echter nog met een vraagje, iemand een leuk idee voor mijn bruidkindje, ik zou graag dat zei de ringen naar voor draag in de kerk, heb hier al veel gelezen over de ringroos, tof...
Andere Reacties: 4 21-5-2009 23:33:45

Marissa
taarttopper
Hallo,met nog maar 16 dagen op de teller ben ik dus heel nerveus aan het worden, maar moet nog 1 ding regelen!!! En weet niet of het me nog gaat lukken. Weten jullie soms waar ik met spoed nog een taarttopper kan vinden? Het liefst zou ik iets met ee...
Andere Reacties: 2 21-5-2009 20:12:57

lesley
Nog 30 dagen!
Nog 30 dagen te gaan!Nu word ik pas echt nerveus ...Alles is wel geregeld, enkel nog de tafelschikkingen doorgeven, de bedankingskes bestellen en that's it!
Andere Reacties: 5 21-5-2009 18:56:57

Jessica
bruidskindje en getuige overhandigen de ringen?
Ik zou graag hebben dat mijn getuige de ring overhandigd aan mijn toekomstige en dat het bruidskindje mij de ring komt geven. Vinden jullie dat dit kan? Graag jullie mening hierover aub!ThanksJessi
Andere Reacties: 3 21-5-2009 17:36:58

Mariko
inrichten tuin voor ceremonie
hallo mede-trouwlustigen,onze huwelijksceremonie gaat door in de tuin van de feestzaal. Wel moeten we zelf instaan voor het inrichten van de tuin. Om stress op de dag zelf te vermijden, willen we hiervoor dus een firma inhuren. Jammer genoeg vonde...
Andere Reacties: 0 21-5-2009 14:17:45

lies
leuker idee voor enveloppen in te steken
hallo, wij trouwen binnen een drietal weekjes en zijn op zoek naar een origineel idee om de enveloppes in te stekenvorige week waren we op een trouw waar ze de enveloppes in een vogelkooi staken, dat vonden we goed, maar kunnen we nu zelf niet gebrui...
Andere Reacties: 6 21-5-2009 11:08:11

Evie
ervaring fotomoment
Hallo,Wij trouwen op 31/07/10 Heeft er iemend recent ervaring met Thierry van fotomoment.Ik heb wel reakties gevonden maar die dateren van een paar jaar geleden.We hadden Jef Celen eerst gecontacteerd maar die is op onze datum zelf op vakantie :-(Gro...
Andere Reacties: 1 21-5-2009 9:12:44

Fien
Tijdstip receptie
Dag bruidjes!Wij kunnen maar niet beslissen over het uur van de aanvang van onze receptie. De huwelijksviering is om 14u, en tussen de kerk en de feestzaal moeten we 40 minuten rijden. We zijn aan het twijfelen om de receptie ofwel om 16u te laten be...
Andere Reacties: 6 20-5-2009 23:32:00

Ellen
Leuke ideeën tekeningen 'liefde is...'
Voor ons huwelijk hadden we graag de tekeningen van 'liefde is...' van Kim als een soort rode draad in ons feest gebruikt. Ik heb al voor verschillende gasten leuke persoonlijke tekeningen gevonden die ik zou gebruiken als bedanking(bevestigd aan een...
Andere Reacties: 3 20-5-2009 23:08:11
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...