Nu Online
Momenteel zijn er 525 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Trouwjurk

Karla
Trouwjurk te koop!! Antwerpen
Ik wil mijn trouwjurk verkopen, maat 42/44, Pronovias Jenny: 1.950 euro (te onderhandelen). De jurk is echter nog steeds aan te passen aan jouw eigen maat, in de winkel, aangezien de jurk nog niet is aangemaakt. http://www.pronovias.es/vestidos...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 27-1-2012 20:07:11

Sarah
prachtige trouwjurk met kanten afwerking
Hallo, Omdat we verhuizen heb ik toch maar besloten om afstand te nemen van m'n trouwjurk. Ik heb er enorm veel leuke reacties op gekregen en nu mag hij dus weg, samen met de onderrok, de nieuwe stockings en de juweeltjes voor 400 euro! Hij is ecru/...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 27-1-2012 12:38:50

tessa
1 afspraak of 2?
hallo iedereen, Ik heb nu mijn eerste afspraak gemaakt voor mijn trouwkleed te passen maar ik vraag me af, moet ik direct nog een afspraak maken ergens anders of wacht ik af. Want als ik bij mij 1ste winkel niks vind moet ik een nieuwe afspraak maken...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 26-1-2012 21:15:41

Vanessa
welke maat trouwkleed...
Hallo allemaal. Eind November ben ik bij Linx in Leuven geweest om kleedjes te passen. Ik had wel wat schrik met mijn grote maat, bovenkleding 46/48, in broeken 48/50. Gelukkig kon ik toch het een en ander passen. Ik heb hier mijn kleed gevonden...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 26-1-2012 18:33:53

kim
Kleed - Honeymoonshop
Hoi bruidjes, vandaag hebben we bericht gekregen dat mijn trouwjurk binnen 5 weken zal opgestuurd worden van Rotterdam naar Belgie!  JEEEEEEJ! Ben zo benieuwd om het eindelijk nog eens te passen :) Zijn er hier bruidjes die ervaring hebben met...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 26-1-2012 16:42:05

Melissa
Lingerie
Hoi medebruidjes! Ik ben al enkele weken aan het rondkijken naar mooie lingerie! Iedereen raadt me aan om toch voor wit of vleeskleur te gaan... maar dit is niet zo mijn ding :-) Besluit: niet echt iets gevonden in de winkels waar ik ben langsgelope...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 26-1-2012 16:31:27

Dorine
Bruidskleed: Mia Monta
Hallo bruidjes, Afgelopen zondag trok ik naar een bruidswinkel te Oostende, samen met mijn toekomstige, en vond ik er heel wat kleedjes die ik heel graag zag. Ik heb er niets gepast, want ik ga daarvoor volgende week donderdag terug, samen met mijn ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 26-1-2012 9:09:09

Karla
Bad experience with JPC Antwerpen =(
Deze zaterdag heb ik juist mijn trouwjurk besteld, ik was niet zeker,maar als mensen aangeraden heb ik besloten om het te kopen, slecht idee als mijn lichaam past niet bij het. Gisteren heb ik just naar de winkel gebeld, om te vragen, Mag i...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 25-1-2012 17:04:07

Lauren
Naar het toilet gaan op je grote dag :D
Ik was daarnet een beetje aan het rondsurfen en botste op dit artikel http://www.projectwedding.com/wedding-ideas/peeing-while-wearing-the-dress Ik vond het wel grappig en aangezien ik niet echt dacht dat zoiets bij familie en vrienden zou aanspreke...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 16 24-1-2012 14:20:04

Marieke
Filmpje wat te doen met onderrok/hoepelrok :-)
Hey bruidjes Na mijn eerste droom over mijn onderrok. Vond ik vandaag volgend grappig, maar toch wel nuttig filmpje... http://www.youtube.com/watch?v=WmL81wvXOuo&feature=player_embedded Misschien zijn jullie hier ook iets mee of is het alva...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 24-1-2012 13:54:23

Nancy
Te KooP bruidsjurk Linea Raffaelli
Op 17 december 2011 was het zover. Ondertussen een goede maand geleden. Ik zag er prachtig uit in een prachtige Linea Raffaelli. Kleed (RoK + ToP) maat 38-40 mag weg voor 450 euro. Foto's kan ik doorsturen op aanvraag.    
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 24-1-2012 12:55:14

Lotte
Woehoe, mijn kleedje is toegekomen :-)
Zonet een telefoontje gedaan naar Moderna en ze wisten mij te melden dat mijn kleedje is toegekomen. Dinsdag ga ik eens langs met mijn moeder en zus om suite kleedjes te passen. Ik ga toch eens vragen of ik mijn kleedje mag zien , wie weet mag ik he...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 24-1-2012 10:00:51

Lobke
wondermiddeltje tegen zweten
hallo bruidjes, ik ben normaal geen grote zweter,maar toen ik mijn trouwkleed ging gaan passen, begon ik wat te zweten en dat kon je jammer genoeg direct zien op de stof van het kleed. Zijn er wondermiddeltjes of bestaat er goede raad van tante kaa...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 15 23-1-2012 21:06:04

nikki
trouw kleed laten in nemen regio mechelen
hey vraagje ik heb een trouw kleed maar na lang wachten en zo is het te groot :s ik kan niet meer naar de winkel te lang geleden :s ik zoek iemand die het kan in nemen ' profecoineel' regio van mechelen hofstade vilvoorde grimbergen wolvertem ass...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 22-1-2012 21:02:54

Charlotte
Joepiee!!!!
 Morgen de eerste pasbeurt van m'n kleedje!! Ben eens benieuwd! Kan al bijna niet meer wachten!!!!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 22-1-2012 19:52:37
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info